Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 4-5 juni 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben op zaterdag geweest omdat ze de zondag slecht weer uitgaven (uiteindelijk niets van gebleken, maar kom ...).

'k Vond het een beke flauwkes en er waren - volgens mij - niet echt auto's die er uit sprongen; bij Ferrari vooral heel veel 348, 360 en 430-modellen en na een paar heb het toch wel gezien. Ik miste de F40 / F50 / Enzo-modellen (de specialekes) en ik had bij Lamborghini eigenlijk verwacht de nieuwe Aventador te zien (desnoods op een stand ofzo ...). Bij DeTomaso waren het vooral Pantera's die er waren in alle geuren en kleuren, maar na een paar had ik die ook wel gezien ... Konden ze de nieuwe Deauville er bijvoorbeeld niet zetten?
    Verder waren er zeker voldoende Fiat Coupé's (heb ze niet allemaal geteld, maar 't was een beetje teveel van het goede).
    Er was ook te weinig randanimatie (standen van Ferrari of Lamborghini, schaalmodellen, boeken of zelfs leuke meisjes); voor mensen die niet over het circuit kunnen gaan met een wagen, was er zéér weinig te doen ...

En het kan aan mij liggen, maar er ging zo een air van 'ik heb een Ferrari / Lamborghini, dus ik ben beter dan jou' bij sommige mensen ... Ligt dat misschien aan het merk?

Was dat 50 Euro om te mogen binnnenstaan?? Das inderdaad zeer veel voor zeer weinig!

't Was mijn eerste keer naar SpaItalia en ik weet niet of ik de volgende jaren nog terug zal gaan ...
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Vroeger was er zoiats als de "Ferrari Days" op spa... met pakken zag je de speciale Ferrari's aldaar en on track viel het ook zelden stil... was een fantastisch en druk bezocht event.

Bestaat dat niet meer?

PS: gepland om zondag te gaan maar ik wist via commentaren links en rechts al dat het eigenlijk maar flauw was... dus heb de zondag op een leuker manier doorgebracht, en er zeker geen spijt van ni naar spa te zijn gegaan.
      Porsche 996 GT3 RS
      Porsche 964 RS
      BMW ///M3 e30
      Mercedes c250 CDI AMG
      www.flamebox.be

Comment

Die €50 inkom is inderdaad om binnen tussen de andere auto's te mogen staan. Ik denk dat 90% van deze auto's in bezit van particulieren zijn. Eigenlijk is het belachelijk dat er zoveel voor betaald dient te worden, want deze mensen maken uiteindelijk het evenement.
        Veel speciaals stond er niet en de tijd dat ik boven een Ferrari stond te kwijlen is samen met mijn juigdpuistjes verdwenen.

Comment

Ik kwam vooral voor de Pantera's te zien en der stonden er daar toch wel voldoende van... in alle kleuren, uitvoeringen en motorisaties, denk dat er zelden zoveel samenkomen !

Ben dus op zaterdagochtend geweest en twas toch vijf uur tegen dat we terug thuis waren, gezellig dagje van gemaakt en wat een weertjen

Comment

Oef, gelukkig zijn we niet de enigste die er zo over dachten.

Kben gewoon met GinoV rond het circuit foto's gaan trekken en nadien leuke wegen gaan opzoeken.
            Liever betalen aan naft dan inkom.Was veel leuker dan veel te betalen voor gewoon naar de particuliere auto's mogen te kijken.
            Dan was PorscheDays toch 10x leuker!! en gratis!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
            X