Wanneer gaan we?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ralph Lauren Car Collection, Musée des Arts Decoratifs
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten9 euro om al die karren waar je op foto naar staart en geilt eens in 't echt te zien, koopje lijkt me zo! Zelfs op Goodwood komen die niet buiten.
Dat lijkt me veel specialer dan een zaal waar ze gewoon allemaal bij elkaar staan en je wat halve info over de wagen krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten80 procent van wat je hier ziet kan je daar zien en horen rijden.
Dat lijkt me veel specialer dan een zaal waar ze gewoon allemaal bij elkaar staan en je wat halve info over de wagen krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJa dan moet je inderdaad thuis blijven en vanachter je pc wat naar de foto's kijken. Ik vind het alleszins zeer de moeite om eens tot ginder te gaan. Combinatie roadtrip - auto's gaan kijken - Parijs. Daar kan je toch moeilijk nee tegen zeggen...?
Het enige wat ik zei is dat, imho, 9 euro best veel is voor dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten80 procent van wat je hier ziet kan je daar zien en horen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk ben twee keer naar Goodwood geweest en jammer genoeg rijden de meeste van die wagens die je hier bvb ziet niet of amper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk kan me vergissen en kan momenteel ook geen bewijsmateriaal leveren (gsm) maar ik zag gisteren nog foto's van verschillende modellen uit bovenstaande lijst al rijdende op Goodwood.
Maar Goodwood is 200% aan te raden als autoliefhebber!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJep ongeveer 1/3de heb ik rijdend gezien, maar veelal is dat ter demonstratie over een grasvlakte waarbij ze net de koppeling laten komen en de auto letterlijk laten (uit)bollen.
Maar Goodwood is 200% aan te raden als autoliefhebber!
Dit ook hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFoto's maken was verboden zeker?
Dat houdt me wat tegen
Serieus
Dus geen 1684618513549831 flashes constant?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFoto's maken was verboden zeker?
Dat houdt me wat tegen
Comment
-
Dat houdt me wat tegenOorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWel toegelaten, maar zonder flits dacht ik.
Wel nog nen leuke foto van de Bugatti Atlantic kunnen nemen.
Wat een prachtige collectie
Twee zaaltjes met soundclips: kippevel. Alleen was ik de enige die daar geduldig bleef zitten precies. Dan speelt er ook nog een repo over de restauratie van een van zijn Alfa's (Mille Miglia). Ralph Lauren is echt nen petrolhead². Of zoals een historicus het zei: je kan zijn collectie niet vergelijken met iemand die komt pochen dat hij 17 Ferrari's heeft zijn garage. Das zoals zeggen dat je 17 briefjes van 1 USD hebt, terwijl Ralph Lauren zijn collectie 17 briefjes van 25 USD zijn....
Comment
-
Comment
Comment