Mededeling

Collapse
No announcement yet.

premiere Fast & Furious 5 Kinepolis Kortrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Wtf, E60 cabrio, hoe raakt dat hier gekeurd zo'n ombouw ?
    Dit was een e36, totaal verbouwd.

Comment

Was origineel een e36

Comment

Tuning IS a crime

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
          Tuning IS a crime
          Als ik de meeste wagens zo bekijk, ben ik eigenlijk wel best tevreden dat mijn DeLorean niet toegelaten was ... Mooi dat de organisator verschillende wagens bij elkaar gekregen heeft, maar als ik al die getunede wagens zo zie, weet ik direkt weer waarom ik nooit geen tuningfan geweest ben.

't Is een persoonlijke mening, hé ...
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Was eerst voorzichtig geinteresseerd, vooral omdat de organisator sprak van Group4 security rond de wagens en geen kat die er dichtbij kon komen. Dus ik verwachtte eigenlijk zo een beetje een "red carpet" met daarrond zo van die fluwelen touwen.

Maar blijkbaar staan die gewoon op de parking en kan iedereen er rond lopen.

Mijn interesse was onmiddellijk een pak minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
              Als ik de meeste wagens zo bekijk, ben ik eigenlijk wel best tevreden dat mijn DeLorean niet toegelaten was ... Mooi dat de organisator verschillende wagens bij elkaar gekregen heeft, maar als ik al die getunede wagens zo zie, weet ik direkt weer waarom ik nooit geen tuningfan geweest ben.

't Is een persoonlijke mening, hé ...
              Ik deel bij deze compleet uw mening.
              Respeckt voor het vele werk dat die gasten daar in steken,maar mijn meug is het niet.
              De afwezigen hadden.....................gelijk.

Comment

En toch wil ik de film zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                  En toch wil ik de film zien
                  Ik ben sowieso een grote fan van film met veel achtervolgingen, veel ontploffingen, snelle wagens en mooie meiden, dus de film zal ik zeker nog wel eens gaan bekijken in de komende weken ...

@Icefarmer: (tot op zekere hoogte) respect voor het vele werk dat in sommige wagens kruipt, maar mijn 'ding' zal het nooit worden. Waarschijnlijk net zoals een DeLorean bijvoorbeeld niet iedereens 'ding' is, hé?
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                    Was eerst voorzichtig geinteresseerd, vooral omdat de organisator sprak van Group4 security rond de wagens en geen kat die er dichtbij kon komen. Dus ik verwachtte eigenlijk zo een beetje een "red carpet" met daarrond zo van die fluwelen touwen.
                    Maar blijkbaar staan die gewoon op de parking en kan iedereen er rond lopen.
                    Mijn interesse was onmiddellijk een pak minder.
                    Wat is er fout aan mensen die rond uw wagen lopen? Zolang ze er met hun fikken afblijven is er toch niks aan de hand? En daarvoor hebben de mensen van Kinepolis ook gezorgd hoor...
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Paar unieke wagens die je daar hebt samen gekregen.
                      Good job

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                        Paar unieke wagens die je daar hebt samen gekregen.
                        Good job
                        toch enen die positief durft zijn!

van hieruit ook een proficiat aan de organisatie!!

Comment

is zoals eerder al geschreven : ieder zijn ding .
                          en aangezien er in de film zelf ook van die karren te zien zijn past het in het plaatje .

ben wel blij dat ze voor deze film toch wat meer amerikaanse karren lieten opdraven !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            ben wel blij dat ze voor deze film toch wat meer amerikaanse karren lieten opdraven !
                            En helaas ook in de prak gereden hebben...
                            sigpic

Comment

Zondag gaan kijken maar toen stond er enkel nog een blauwe kever zielig alleen

Film is er los over!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                is zoals eerder al geschreven : ieder zijn ding .
                                en aangezien er in de film zelf ook van die karren te zien zijn past het in het plaatje .

In de film zitten gelukkig geen tupperware auto's met 1.1 dieselmotoren aan boord...

Vind het persoonlijk ook een beetje een ongelukkige keuze (ik weet dat het niet aan u ligt, maar dat je zo'n auto's van hogerop moest zoeken, dus ge moet u helemaal nie aangevallen voelen!!)...
                                In België rijden er genoeg Supra's, Skyline's, Scoobies, Evo's, muscle-cars en dergelijke rond die vééééééééééél beter bij het concept van de film passen dan deze selectie...maarja
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Zo'n standaard R32 en Mini zijn ook ferm misplaatst natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                    Vind het persoonlijk ook een beetje een ongelukkige keuze (ik weet dat het niet aan u ligt, maar dat je zo'n auto's van hogerop moest zoeken, dus ge moet u helemaal nie aangevallen voelen!!)...
                                    In België rijden er genoeg Supra's, Skyline's, Scoobies, Evo's, muscle-cars en dergelijke rond die vééééééééééél beter bij het concept van de film passen dan deze selectie...maarja
                                    Ik moet eerlijk zeggen dat uw selectie ook niet echt zou passen bij de nieuwe film: 1 nieuwe WRX Sti gezien in de film, geen Evo's, geen Supra's, geen Skylines. Vooral veel moderne Amerikaanse muscle cars en een leuke 372Z gespot, ook een 996 GT3 RS en een GTR.
                                    In elk geval was de manager heel tevreden, ook het publiek en de jonge gasten keken serieus uit, dus de missie is geslaagd.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Zo'n standaard R32 en Mini zijn ook ferm misplaatst natuurlijk

Standaard uiterlijk =/= standaard onder de kap natuurlijk...
                                    Last edited by Streamline; 11/05/2011, 21:14.
                                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Kerel die altijd met deze kar in Oostkamp rond reed. Hij rijdt daar enkele jaren mee. Heeft nog iets. Maar niet om er elke dag mee rond te toeren.
                                      Garage Pieters.

Hij heeft die auto inderdaad al jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                        Garage Pieters.

Hij heeft die auto inderdaad al jaren.
                                        Idd, maar de wagen komt nog geen 5 keer per jaar uit de garage...
                                        sigpic

Comment

Working...
                                        X