Mededeling

Collapse
No announcement yet.

premiere Fast & Furious 5 Kinepolis Kortrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• premiere Fast & Furious 5 Kinepolis Kortrijk

Beste forummers

Ik organiseer het premièreweekend van Fast & Furious 5 in Kinepolis Kortrijk en zoek daarvoor sportwagens en tuningwagens. Op vrijdag 29/4, zaterdag 30/4 en zondag 1/5 moeten de wagens om 19u ter plekke zijn. Per wagen krijg je 2 tickets voor de F&F film van die avond om 20u. Tuningwagens regel ik via een ander forum, maar voor de sportwagens zoek ik nog mensen. Per avond heb ik 5 sportwagens nodig, liefst behoorlijk exclusieve...

Wie wil en kan, post het hier (je mag meerdere data kiezen als je op meerdere data kan aanwezig zijn), dan maak ik een selectie.

Vrijdag 29/4:

Zaterdag 30/4:

Zondag 1/5:
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

beste,
    wij zijn geïnteresseerd ,
    wij hebben een amerikaanse ford galaxie in lowrider uitvoering,
    heeft u soms een e-mailadres voor verdere afspraken?
    mvg

Comment

Kan een golf V GTI Edition 30 omgaan als sportwagen?
      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
      2015 Golf 7 GTD

Comment

Lol omdat er Edition achter staat ofwa Dan mag ik ook komen, ik heb een Bilstein ophanging! Kleine edit: als 't die van Oettinger is heb ik niks gezegd hè
        Last edited by ; 14/04/2011, 07:31.

Comment

Vermits ik sowieso toch van plan was om naar Fast 5 te gaan kijken, vraag ik mij af of de vraag naar wagens er nog steeds is? Ik kan op vrijdagavond wel eens afkomen naar Kortrijk met de DeLorean, maar ik vraag mij af hoe alles ter plekke geregeld wordt. Waar zullen de wagens staan bijvoorbeeld?
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Behoort een Renault Clio V6 ook tot exclusieve sportauto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
              Vermits ik sowieso toch van plan was om naar Fast 5 te gaan kijken, vraag ik mij af of de vraag naar wagens er nog steeds is? Ik kan op vrijdagavond wel eens afkomen naar Kortrijk met de DeLorean, maar ik vraag mij af hoe alles ter plekke geregeld wordt. Waar zullen de wagens staan bijvoorbeeld?

Ook mijn vraag eigenlijk,staan die daar wat veilig?
              Anders stuur je mij ook maar eens wat verdere info door.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                Lol omdat er Edition achter staat ofwa Dan mag ik ook komen, ik heb een Bilstein ophanging! Kleine edit: als 't die van Oettinger is heb ik niks gezegd hè
                Een Edition 30 is nochtans redelijk exclusief volgens mij hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedesw211 Bekijk Berichten
                  Behoort een Renault Clio V6 ook tot exclusieve sportauto?
                  Zoveel rijden er daar toch niet van rond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Integralekim Bekijk Berichten
                    Een Edition 30 is nochtans redelijk exclusief volgens mij hoor.
                    Denk dat die persoon niet weet wat een edition 30 is.
                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                    2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                      Denk dat die persoon niet weet wat een edition 30 is.
                      Een Volkswagen Golf.

Comment

Om even op alle vragen tegelijk te antwoorden:

- Een Golf V GTI is net niet speciaal genoeg om er te staan, een Clio V6 wel. Dus mercedesw211 mag mij gerust pm'en voor meer info indien je nog wil en kan. De Delorean past ook niet echt in het racy concept van de film, ondanks de exclusiviteit van de wagen...

- Tijdens de film worden de wagen bewaakt door Cobelguard bewakingsagenten. Tijdens de 4e Fast & Furious film moest ik de premiere ook organiseren en daar moest je het niet wagen om binnen de meter van de wagens te komen, best wel streng maar rechtvaardig dus...

- Ondertussen zijn al enkele AFers toegelaten voor de vrijdag en zaterdag met hun sportieve wagen...
                        sigpic

Comment

En een Lotus Elise R ?

Comment

En een Leon FR?

Ownee, wacht, ik heb hier nog ergens een Mustang GT rondslingeren.

Met de Mustang kan ik zondag komen, tenzij je genoeg volk hebt.
                            Vrijdag zou in principe ook moeten gaan, maar hij is vreselijk vuil met al dat zand en die pollen en ik kan hem niet meer wassen.

Stuur maar een PB als je niet genoeg volk vindt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              En een Lotus Elise R ?
                              We passen niet in de film. We vallen buiten de leeftijdscategorie.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                We passen niet in de film. We vallen buiten de leeftijdscategorie.

.
                                Jammer , had wel graag gratis naar de film geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Jammer , had wel graag gratis naar de film geweest

Lotus Elise R kan er ook nog wel bij, flashy kleurtje en dikke power = Fast 5 concept. Zaterdag of zondag? (vrijdag zit wel vol)

Oorspronkelijk geplaatst door Blacky Bekijk Berichten
                                  En een Leon FR?
                                  Ownee, wacht, ik heb hier nog ergens een Mustang GT rondslingeren.
                                  Met de Mustang kan ik zondag komen, tenzij je genoeg volk hebt..
                                  Mijn Leon FR staat er al de drie dagen en de gele mustang komt ook al de zaterdag...
                                  Last edited by Streamline; 27/04/2011, 21:40.
                                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                    Lotus Elise R kan er ook nog wel bij, flashy kleurtje en dikke power = Fast 5 concept. Zaterdag of zondag? (vrijdag zit wel vol)
                                    En wat wordt er dan juist verwacht , wanneer en hoelang moeten de auto's daar blijven staan ?

Comment

Ik wil wel als de mijne niet bij de tunink auto's moet staan.

Comment

Lijkt me leuk met de SV-R, maar Kortrijk is niet echt bij de deur..

Eventueel interesse voor zaterdag.

Edit: Blijkbaar dit weekend al.. Geen tijd, sorry !
                                        Last edited by ; 27/04/2011, 22:22.

Comment

Working...
                                        X