Mededeling

Collapse
No announcement yet.

premiere Fast & Furious 5 Kinepolis Kortrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik zou zeggen de camaro, ma ben ni zeker dat die tegen dan volledig in elkaar zou steken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
      Lijkt me leuk met de SV-R, maar Kortrijk is niet echt bij de deur..

Eventueel interesse voor zaterdag.

Edit: Blijkbaar dit weekend al.. Geen tijd, sorry !
      Hier de deal ik zorg voor de SV-R en jij krijgt dat weekend men mini mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        En wat wordt er dan juist verwacht , wanneer en hoelang moeten de auto's daar blijven staan ?

Zaterdag van 19u tot 22u30 (met de film van 20u erbij die je gratis mag zien)
        Zondag van 15u30 tot 19u (met de film van 16u30 erbij die je gratis mag zien)

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        ik zou zeggen de camaro, ma ben ni zeker dat die tegen dan volledig in elkaar zou steken.
        Past ook niet echt in 't concept van de film, sorry...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Spijtig dat je een DeLorean niet kan gebruiken, die is behoorlijk 'exclusief' (al zeg ik het zelf), de film zal voor een andere keer zijn dan zeker?

Maar wat bedoel je dan eigenlijk met het 'concept' van de film?? Een Camaro kan je blijkbaar niet gebruiken (al komt er in één van de films wel een Camaro voor), maar een Clio V6 of Lotus Elise dan wel weer (en die komen in geen enkele film voor)??
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
            Maar wat bedoel je dan eigenlijk met het 'concept' van de film?? Een Camaro kan je blijkbaar niet gebruiken (al komt er in één van de films wel een Camaro voor), maar een Clio V6 of Lotus Elise dan wel weer (en die komen in geen enkele film voor)??
            Ik heb richtlijnen gekregen van de Kinepolis zelf over welke wagens zij willen, die zijn samen te vatten onder de noemer 'tuningwagens met volledig pakket (dus exterieur, interieur en muziek) en liefst importstijl' en 'flashy, moderne en krachtige sportwagens'.

Daar moet ik mij enigzins aan houden, ook al moet ik daarom andere en ook exclusieve wagens weigeren...
            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Ik heb richtlijnen gekregen van de Kinepolis zelf over welke wagens zij willen, die zijn samen te vatten onder de noemer 'tuningwagens met volledig pakket (dus exterieur, interieur en muziek) en liefst importstijl' en 'flashy, moderne en krachtige sportwagens'.

Daar moet ik mij enigzins aan houden, ook al moet ik daarom andere en ook exclusieve wagens weigeren...
              Geeft dan een lijstje door wat ze wel willen, he:

- Tuning: getunede Supra's, EVO's en Scooby's (min. 160 dB muziek aan boord)
              - Sport: felgekleurde Lambo's en Ferrari's

De rest moet niet afkomen, begrijp ik uit deze post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten

Da's toch vrij logisch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten

Naast boertig is uw reactie nogal overdreven en kort door de bocht he. Ik heb geen lijst van merken gekregen die er mogen staan en ga me ook niet bezighouden met die te maken, ik bekijk geval per geval, als ik iemand weiger, dan is dat niet slecht bedoeld maar ik heb beperkte plaatsen. Wordt dat wel slecht opgenomen of verteerd, dan is dat niet mijn probleem.

Wat heb ik bijvoorbeeld voor de vrijdag van sportwagens: Ferrari 360 Spyder, E46 M3 CSL, Porsche 997 GT3, Focus RS, Golf R32, Mini JCW.
                  Last edited by Streamline; 28/04/2011, 11:29.
                  sigpic

Comment

Past ook niet echt in 't concept van de film, sorry...
                    WTF ?
                    Ik heb richtlijnen gekregen van de Kinepolis zelf over welke wagens zij willen, die zijn samen te vatten onder de noemer 'tuningwagens met volledig pakket (dus

exterieur, interieur en muziek) en liefst importstijl' en 'flashy, moderne en krachtige sportwagens'.
                    IrocZ motorkap, 25 years heritage stripes, 17" TT2 velgen
                    volledig custom interieur met digitaal dashboard eigenlijk is er niets meer standaard aan het interieur
                    sony radio + cd/mp3 changer, en pioneer boxen rondom netjes weggewerkt
                    het is parelmoer rood met zilveren striping en 2 louvres op de motorkap.
                    durf te wedden dat jij aan het uiterlijk van een wagen niet kunt zien hoe krachtig een wagen is.

mag jij dan eens uitleggen waarom die film vol zit met muscle cars.
                    bijkomend reden er zelfs 2 rond in de vorige film.
                    bijkomend heeft er nog maar en ferarri rondgereden en dat was in 2 fast 2 furious.
                    geen enkele lambo, ...

wat scorchio aanhaalt is dat je voor de nieuwe film auto's zoekt die bij het concept passen,
                    maar met wat kom je zelf voor de boeg. standaard sportwagens. toegegeven een ferarri , een gt3 porsche.
                    MAAR DEZE ZIJN STANDAARD, voldoet dus voor geen meter aan u voorwaarden.
                    een clio V6, een M3, heel leuke wagens, maar dit hoort ook niet bij het concept.
                    denk dat 80% van de mensen niet eens het verschil ziet met een gewone clio. MAW ge gaat daar een hoop auto's bij elkaar plaatsen die mss wel snel en sportief zijn, ma die eigenlijk geen klote te maken hebben met iets van de film.

in mijn ogen als ik de manager was van kinepolis en ge komt met die lijst van auto's af die gij wilt dat er staan, ga ik mezelf afvragen waarom ge betaald wordt,
                    en of ge eigenlijk wel research hebt gedaan naar de vorige films.

maar om u geheugen op te frissen

Last edited by Timmie; 28/04/2011, 12:48.

Comment

bijkomend heeft er nog maar en ferarri rondgereden en dat was in 2 fast 2 furious.
                      geen enkele lambo, ...
                      Als je leest wat er staat, zie je dat die criteria door Kinepolis zijn opgelegd.

Comment

geen enkele lambo, ...
                        Mss int roze spuiten, dan mag je er mss bij met een 'flashy' kleurke
                        Just kiddin'

Comment

Naast boertig is uw reactie nogal overdreven en kort door de bocht he.
                          No, it isn't, noch boertig, noch overdreven. Dat Golfke en dat Minike zullen nogal vliegen als er zich nog Ferrari's en Porsches aanbieden, zeker als de plaatsen beperkt zijn.

Maar bon, ik was toch niet van plan mij aan te bieden, noch om te komen geilen op getjoende Japanners. Hopelijk krijg je een wagenpark bij elkaar dat het doelpubliek kan appreciëren.

Comment

Ik vind het ook een beetje een vreemde samenstelling van wagens die je daar al hebt voor de vrijdagavond ... Eigenlijk zijn het - behalve die Ferrari 360 Modena uit 2F2F misschien héél kort - stuk voor stuk wagens die NIETS met de film te maken hebben?
                            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Mannen wat een gezeik hier toch allemaal. Zoals ik zei ben ik zelf opgelegd wat er mag komen, ik heb die criteria niet zelf gemaakt en moet ook verantwoording afleggen aan mensen van Kinepolis zelf. Ik ben niet zo dom dat ik bijt naar de hand die mij eten geeft...

@ Scorchio: als je zegt dat ik maar een lijst moet geven met wat er allemaal mag komen, noem ik dat wel boertig. En uw lijst van wat er volgens u mag komen is wel een overdreven reactie imo. Je zegt dat je je op voorhand al niet ging aanmelden maar komt hier wel gezellig meezeiken... Mensen die aanvaard zijn hou ik trouwens, ik ben niet zo onbeleefd van die af te bellen, het mag gelijk wie zijn met gelijk welke wagen die zich nog aanmeldt: vol is vol, het leven is soms voor de rappe.

@ Delorean: Heb ik ooit gezegd dat de wagens moesten meegespeeld hebben in de film of er iets mee moesten te maken hebben? Neen. (in dat geval kwam uw Delorean ook al niet aan bod by the way)

@ Timmie: wat ne gefrustreerde mens zijt gij eigenlijk dat je zo een uitleg moet komen typen omdat ik u niet aanvaard. Ik heb nergens gezet dat de sportwagens niet standaard mochten zijn. En ken je de eigenaars van die wagens die morgen komen misschien zodat jij nu al op voorhand weet dat ze niet standaard zijn?
                              Ik ga nu net als jij ook even de man beginnen spelen:
                              - Geen research gedaan? Als je al even de trailer hebt opgezocht, in de 5e film doet oa een 997 GT3 mee. Bij de tuningwagens zit ook een Skyline R34 vrijdag, maar wss zal dat toeval zijn volgens jou dat die net ook heeft meegedaan in de film...
                              - Je zegt dat het publiek de wagens niet zal kunnen onderscheiden van normale modellen? Het publiek vroeg zich op de HotHatch stand 2 jaar terug ook af wat uw wagen bij die stand daar kwam doen, heb ik u dat in uw gezicht gegooid?
                              - Een HotHatch verzameling? Amai, ferme autokenner ben jij dat je een Ferrari, Porsche 997 GT3 en M3 CSL bij hot hatches gaat zetten...
                              - Waar uw 'geen enkele Lambo' op slaat, weet ik al helemaal niet, er komt er zelfs gene. En van de Clio heb ik ook nog niks ontvangen van aanmelding, dus dat die komt is ook al voorbarig.
                              - Als jij manager was van Kinepolis? Dan had ik de opdracht aleens niet aanvaard, want met zo'n muggenzifter doe ik geen zaken...

Anyway, topic mag dicht, ik heb wagens genoeg voor het hele weekend en ging hier na afloop nog foto's plaatsen, maar de goesting is over...
                              Last edited by Streamline; 28/04/2011, 17:40.
                              sigpic

Comment

Mannen wat een gezeik hier toch allemaal. Zoals ik zei ben ik zelf opgelegd wat er mag komen, ik heb die criteria niet zelf gemaakt en moet ook verantwoording afleggen aan mensen van Kinepolis zelf. Ik ben niet zo dom dat ik bijt naar de hand die mij eten geeft...

@ Scorchio: als je zegt dat ik maar een lijst moet geven met wat er allemaal mag komen, noem ik dat wel boertig. En uw lijst van wat er volgens u mag komen is wel een overdreven reactie imo. Je zegt dat je je op voorhand al niet ging aanmelden maar komt hier wel gezellig meezeiken... Mensen die aanvaard zijn hou ik trouwens, ik ben niet zo onbeleefd van die af te bellen, het mag gelijk wie zijn met gelijk welke wagen.

@ Delorean: Heb ik ooit gezegd dat de wagens moesten meegespeeld hebben in de film of er iets mee moesten te maken hebben? Neen. (in dat geval kwam uw Delorean ook al niet aan bod by the way)

@ Timmie: wat ne gefrustreerde mens zijt gij eigenlijk dat je zo een uitleg moet komen typen omdat ik u niet aanvaard. Ik heb nergens gezet dat de sportwagens niet standaard mochten zijn. En ken je de eigenaars van die wagens die morgen komen misschien zodat jij nu al op voorhand weet dat ze niet standaard zijn?
                                - Geen research gedaan? Als je al even de trailer hebt opgezocht, in de 5e film doet oa een 997 GT3 mee.
                                - Je zegt dat het publiek de wagens niet zal kunnen onderscheiden van normale modellen? Het publiek vroeg zich op de HotHatch stand 2 jaar terug ook af wat uw wagen bij die stand daar kwam doen, heb ik u dat in uw gezicht gegooid?
                                - Een HotHatch verzameling? Amai, ferme autokenner ben jij dat je een Ferrari, Porsche 997 GT3 en M3 CSL bij hot hatches gaat zetten...

Anyway, topic mag dicht, ik heb wagens genoeg voor het hele weekend en ging hier na afloop nog foto's plaatsen, maar de goesting is over...
                                Plaats die foto's maar, volk genoeg die daar wel naar uitkijkt .

Comment

@ Scorchio: als je zegt dat ik maar een lijst moet geven met wat er allemaal mag komen, noem ik dat wel boertig. En uw lijst van wat er volgens u mag komen is wel een overdreven reactie imo. Je zegt dat je je op voorhand al niet ging aanmelden maar komt hier wel gezellig meezeiken... Mensen die aanvaard zijn hou ik trouwens, ik ben niet zo onbeleefd van die af te bellen, het mag gelijk wie zijn met gelijk welke wagen die zich nog aanmeldt: vol is vol, het leven is soms voor de rappe.

- Geen research gedaan? Als je al even de trailer hebt opgezocht, in de 5e film doet oa een 997 GT3 mee. Bij de tuningwagens zit ook een Skyline R34 vrijdag, maar wss zal dat toeval zijn volgens jou dat die net ook heeft meegedaan in de film...
                                  - Waar uw 'geen enkele Lambo' op slaat, weet ik al helemaal niet, er komt er zelfs gene. En van de Clio heb ik ook nog niks ontvangen van aanmelding, dus dat die komt is ook al voorbarig.
                                  - Als jij manager was van Kinepolis? Dan had ik de opdracht aleens niet aanvaard, want met zo'n muggenzifter doe ik geen zaken...

we begrijpen hier alleen u selectie niet goed.
                                  een 997 gt3 in FNF leuk, in de vorige was er ook een gt2 dacht ik.
                                  maar dat zijn nu niet echt de hoofdauto's van de film.

Comment

Dat is zijn punt niet. Hij moet auto's zoeken die voldoen aan bepaalde criteria die hem zijn opgelegd. Simpel, stop met janken.

Comment

we begrijpen hier alleen u selectie niet goed.
                                      Ik denk dat er meer zijn die het wel begrijpen dan niet.

Doe eens normaal man.

Comment

Foto's toch plaatsen aub, ben wel erg benieuwd!
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel