Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Race Wars Zolder: 17.04.2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Race Wars Zolder: 17.04.2011

17 April 2011

Tuning, actie & babes
    Zondag 17 april is Race Wars alweer aan zijn achtste editie toe op Circuit Zolder. Dit grootste openlucht tuning-evenement in de Benelux is nog altijd dé place to be voor de liefhebbers van tuning, actie en uitdagende babes.

Ook dit jaar zit het programma eivol met shows & stunts. De durfals onder de bezoekers kunnen er zelfs hun wagen testen op het parcours met de bekende (of beter: beruchte) Legal Sprints en DB Drag!

Elk jaar komen niet minder dan 3.000 getunede wagens vanuit heel Europa naar Circuit Zolder om een plaatsje te veroveren op de prachtige omloop. Maar enkel de 100 mooiste wagens behalen een plekje in de ‘Circle of Gold’. In de shopvillage vind je de allernieuwste snufjes en trends op het vlak van tuning. Maar vergeet ook niet af en toe achterom te kijken. De aanwezige babes willen ook graag gezien worden …

Tussen al dat moois halen de allerbeste driftpiloten (letterlijk) verschroeiend uit. Ze scheuren gierend door de bochten en voeren de knapste shows op. En om de adrenalinemeter helemaal te doen ontploffen, zijn er de adembenemende stunts van het FMX Freestyle Team!

Zet je dus schrap voor deze nieuwe editie van Race Wars, de snelste outdoor tuningday in België!

Zijn er mensen die hier zondag naar toe gaan voor te sprinten? En is dit wat?
    Ben aan het twijfelen om te gaan, vorig jaar was ik naar daar gereden rond de middag maar was ik te laat om nog deel te kunnen nemen aan de sprints.

Dus moest ik dit jaar gaan dan ga ik wel op tijd .

Lijkt me wel eens leuk, weet alleen niet wat ik er van moet verwachten...

Comment

Met uw auto zou ik zeker gaan sprinten daar Je gaat zwaar winnen van al die tdi'kes

Ik ga enkel kijken denk ik.

Comment

Rami zou daarheen moeten gaan met Modzilla, hij kuist ze daar allemaal af.
        Ik ga alleszins niet, ik vind er weinig eer aan om rechtdoor de snelste te kunnen zijn...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Weet er iemand hoeveel het kost om mee te doen? En op basis van wat de auto's worden ingedeeld?

Comment

Op zich niks mis met de sprint op race wars (behalve de drukte en de korte afstand van maar 200m), maar als ge deftig wilt sprinten zijn er wel betere plaatsen.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Rami zou daarheen moeten gaan met Modzilla, hij kuist ze daar allemaal af.
              Idd, pwned!!

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Ik ga alleszins niet, ik vind er weinig eer aan om rechtdoor de snelste te kunnen zijn...
              You damn right.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
                Weet er iemand hoeveel het kost om mee te doen? En op basis van wat de auto's worden ingedeeld?
                Is da nie gratis? volgens mij is er geen indeling. vorig jaar een paar keer gezien dat een elise of EVO X tegen een Golf II uitkwam
                BMW X5 45e

Comment

Rami kan daar niks gaan doen, tegen dat hij in tweede zit moet hij al op de rem gaan staan.
                  Database error.
                  The database has encountered a problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Is da nie gratis? volgens mij is er geen indeling. vorig jaar een paar keer gezien dat een elise of EVO X tegen een Golf II uitkwam

Hmm, da's wel minder... En ook dat het maar 200m is valt tegen.
                    Dan ga ik er nog eens over nadenken of ik wel ga! Maar toch lijkt het me wel eens leuk om ooit gedaan te hebben .

Comment

Pff, dat event was leuk... tegenwoordig stikt het daar alleen maar van de sjonnies en marina's...

Enne, voor uitdagende babes, weet ik wel andere en betere places-to-be hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
                        Zijn er mensen die hier zondag naar toe gaan voor te sprinten? En is dit wat?
                        Ben aan het twijfelen om te gaan, vorig jaar was ik naar daar gereden rond de middag maar was ik te laat om nog deel te kunnen nemen aan de sprints.

Dus moest ik dit jaar gaan dan ga ik wel op tijd .

Lijkt me wel eens leuk, weet alleen niet wat ik er van moet verwachten...

pfff sprints trekken er op niet veel.

je moet eerst een volledige lijst invullen met in welke klasse je auto rijd enz.
                        waaronder ook funnycar en dragcar etc valt.
                        ow, je auto moet verzekerd en ingeschreven zijn. ( ik ken niet veel mensen met een dragracer die ingeschreven is )
                        blijkt achteraf dat er een DB limiet is van 90 db, indien je die overschrijd mag je stoppen met sprintjes.
                        bijkomend is het geen 1/4 en zelfs nog geen 200m, hoewel ze beweren dat dit wel zo is.
                        tussen 12 en 1 of nog iets langer worden de races stilgelegd wegens lawaai.

owja de prijzen waren 2 jaar terug 12 euro inkom en 10 euro sprint.

@ streetrod, kun je beter deze zomer naar drachten ofzo gaan ( of vorig jaar sint-truiden waar er echte dragraces waren en de baan tenminste ook berubberd was.

Comment

Ik kom effe een kijkje nemen, zien voor een paar onderdelen voor het golfke.

Comment

Pfff 200m sprint, geef mij maar de 400m op Santapod en geen db limiet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                              kun je beter deze zomer naar drachten ofzo gaan ( of vorig jaar sint-truiden waar er echte dragraces waren en de baan tenminste ook berubberd was.
                              Of Aldenhoven (vorig weekend, 400m), Bitburg (400m),...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                pfff sprints trekken er op niet veel.

je moet eerst een volledige lijst invullen met in welke klasse je auto rijd enz.
                                waaronder ook funnycar en dragcar etc valt.
                                ow, je auto moet verzekerd en ingeschreven zijn. ( ik ken niet veel mensen met een dragracer die ingeschreven is )
                                blijkt achteraf dat er een DB limiet is van 90 db, indien je die overschrijd mag je stoppen met sprintjes.
                                bijkomend is het geen 1/4 en zelfs nog geen 200m, hoewel ze beweren dat dit wel zo is.
                                tussen 12 en 1 of nog iets langer worden de races stilgelegd wegens lawaai.

owja de prijzen waren 2 jaar terug 12 euro inkom en 10 euro sprint.

@ streetrod, kun je beter deze zomer naar drachten ofzo gaan ( of vorig jaar sint-truiden waar er echte dragraces waren en de baan tenminste ook berubberd was.

Ja da's waar, maar ik dacht dit is niet te ver weg en het wordt mooi weer zondag dus... Is het trouwens 12 € inkom EN 10 € voor het sprinten (dus 22€) of 12€ inkom voor degene die kijken en 10 € voor degene die sprinten ?

optie 1: 22 € waarschijnlijk ?

En hoeveel keer kan je dan sprinten, want stel dat ik zou gaan, en ik ga waarschijnlijk alleen in de voormiddag dan, als ik 22 € moet betalen voor een keer een sprintje van 200m te trekken, dan kan ik het net zo goed aan de lichten doen voor niks ...

Comment

Sprinters betalen inderdaad de gewone inkom + 10€

Voorbije jaren is het er altijd zeer druk geweest, al van verschillende mensen gehoord dat het bijvoorbeeld 1 sprintje was en dan een uurtje wachten.
                                  Misschien door heel vroeg te gaan dat het iets vlotter gaat, maar echt veel runs gaat ge niet kunnen doen

Comment

tussen 9.30 en 19.00u is het op de track zo druk dat je mag blij zijn als je binnen het uur een 2de sprintje kan doen.

je staatin 2 rijtjes aan te schuiven van in de pits aan nummer 3, riching de splitising onder nr 5. dan terug richting finish. en de startlijn is ongeveer recht onde het tankstation.
                                    je gaat 200m op de gas staan. en laat je uitbollen van 1ste linkse tot sterrenwacht en je komt terug ( dacht ik ) via de kanaalbocht of dat stukje weg ertussen, en terug langs de pits.
                                    je start gewoon de race met diegene die naast u staat.

zowat elke sjonnie zal er staan om te sprinten en de scene van fnf 1 na te doen.
                                    eigenlijk ga je er vooral stock cars tegen elkaar zien rijden.
                                    je hebt de slakjes met de voorbumper en de uitlaat.
                                    de fils de papa's met de opel vectra, bmw m3 of audi s8 van thuis
                                    de wannabes met de gehuurde porsche of lambo van lamborent.be
                                    de evo lancers en impreza's in stock uitvoering.

af en toe ga je er een interessante tussenzitten.
                                    ik weet dat ik er ene heb ontmoet die een dodge daytona had met supercharger + turbo gekittelt tot 400 pk. spijtig genoeg is er na de 2de launch iets misgegaan waardoor de aandrijfriem van de supercharger gesprongen was.

verwacht er geen 700pk autootjes ofzo, laat staan wheelstanders ofzo.

ze beloven dit
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

maar je krijgt dit
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Last edited by Timmie; 14/04/2011, 21:46.

Comment

Rice wars is dus niet echt de moeite?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                        Rice wars is dus niet echt de moeite?
                                        Als je fan bent van auto5-gefoefel; Civicj'es, Golf'kes, Ibiza'kes, etc.; dikke margi wijven, vettig eten; 18-jarige sjonnies met hun Remus-potten; Megiura's standen; GoFast!-drank; Pioneer standen met boenk-boenk... dan wel !

Anders, zak je beter af naar de Ring... heb je veel meer aan en zié je ook meer.

Comment

Working...
                                        X