Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Italiaanse dag Scherpenheuvel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Italiaanse dag Scherpenheuvel

Beste Italië-liefhebber,

Nu aanstaande zondag 22 mei zal in Scherpenheuvel de 1ste Italiaanse dag plaatsvinden.
    Wij ontvangen met veel plezier Italiaanse voertuigen en hun fiere eigenaars, ook kan je de standhouders (Ducati, Vespa, LML, ...) een bezoek brengen.

De mogelijkheid bestaat om met jouw Italiaans voertuig een rit van 70 km te rijden door Scherpenheuvel en omstreken, dit zal via een routeboek gebeuren. Hiervoor dien je wel even aan te melden, zo kunnen we een routeboek voor je voorzien. Deelnamekost is 7 euro, met na de rit pannekoeken of tiramisu voor een persoon in een plaatselijke brasserie.

Indien er geen interesse is in de rit ben je ook van harte welkom om jouw wagen te tonen aan de aanwezigen.

Inschrijven, vragen stuur je naar italiaanse_dag@hotmail.be .

Jullie zijn welkom vanaf 10u.

Groeten

Stan

Oorspronkelijk geplaatst door Stanneke01 Bekijk Berichten
    Indien er geen interesse is in de rit ben je ook van harte welkom om jouw wagen te tonen aan de aanwezigen.
    Heeft u een idee hoelang het treffen gaat duren / wanneer de deelnemers van de rondrit gaan arriveren / enfin wanneer het hoogtepunt van de meeting plaats heeft?

Ik zou mij dan wel eens willen komen laten zien

Comment

Leuk, dit valt samen met de viering van 40 jaar carriére van Danny Fabry, direct al goeie muziek se
      Ik zou ook wel willen weten wat de timing is, ik heb tegen een uur of twee volk, maar er voor of er na wil ik wel is langswandelen om dat allemaal te bewonderen
      De pastoor van Scherpenheuvel doet mee?
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hallo,

De aanwezigen kunnen de rit aanvangen op het door hen gekozen tijdstip, wij kunnen dus niet echt vertellen wanneer het hoogtepunt zal zijn, of beter, er zal de hele dag hoogtepunt zijn . Allezins zal er altijd wel beweging zijn, is het niet bij ons, dan is het bij Danny Fabry.
        Van onze kant uit zijn er ook enkele standhouders aanwezig met Italiaanse produkten zijnde Ducati, Vespa, LML scooters, ... .

Kom dus gerust een kijkje nemen.

Mvg

Stan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stanneke01 Bekijk Berichten
          Hallo,

De aanwezigen kunnen de rit aanvangen op het door hen gekozen tijdstip, wij kunnen dus niet echt vertellen wanneer het hoogtepunt zal zijn, of beter, er zal de hele dag hoogtepunt zijn . Allezins zal er altijd wel beweging zijn, is het niet bij ons, dan is het bij Danny Fabry.
          Van onze kant uit zijn er ook enkele standhouders aanwezig met Italiaanse produkten zijnde Ducati, Vespa, LML scooters, ... .

Kom dus gerust een kijkje nemen.

Mvg

Stan
          En waar zal het zijn dat die standjes te vinden zijn?
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ja, ik ben precies iets vergeten te melden.
            Het zal allemaal doorgaan op de Noordervest en Zuidervest dus in het centrum van Scherpenheuvel.

Comment

heb je geen specifieke straatnaam ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.001.J Bekijk Berichten
                heb je geen specifieke straatnaam ?
                Die straten noemen zo, Noordervest en zuidervest. Dat is dus vlakbij de Basiliek.
                Last edited by ; 21/05/2011, 18:20.

Comment

Ik heb vooral de Supermirafiore onthouden, vooral voor de naam Zag er wel goed uit qua opkomst en uiteindelijk viel het weer ook nog mee.
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

dju, had ik het eerder geweten, ik was misschien wel afgekomen...
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Working...
                    X