Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sportwagens / hot hatches gezocht voor demopark 7 aug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sportwagens / hot hatches gezocht voor demopark 7 aug

Tijdens de jaarlijkse braderie van Oostkamp (bij Brugge) organiseer ik altijd een show met tuningwagens. De laatste 2 jaar organiseer ik daar ook een randactiviteit bij, zijnde een miniparking vol sportwagens. Dit jaar willen we dat opnieuw doen, daarvoor zijn we op zoek naar hot hatches en sportwagens...

Vorig jaar stonden volgende wagens er: Nissan GTR, Ford Focus RS (ene in elk kleur), VW Golf GTI, Renault Clio RS, Renault 5 Maxi Turbo, Opel Kadett GTE Gulf, Subaru Impreza WRX, Seat Leon FR, Honda S2000, Lancia Delta Integrale, Porsche 996 4S... Dit om een beeld te geven van wat we zoeken...

- Wanneer? zondag 7 augustus (aankomst tussen 10u en 12u, vertrekken mag wanneer je zelf wil)
    - Wat? Bij aankomst worden wagens geparkeerd en afgeschermd van het publiek.
    - In ruil? Je krijgt een bon voor een drankje en frietjes/hamburger.
    - Hoe aanmelden? Reageer hier in deze topic OF stuur een pm OF mail naar info@xl-events.be met link naar je topic of voeg wat pics van je wagen in bijlage. Ik reageer op elke aanvraag, bij goedkeuring krijg je een toegangbewijs waardoor je bij de ingang kan doorrijden.

Het zal ook de laatste keer zijn dat dit evenement doorgaat, dus wie er (nog) eens wil bijzijn, het is de moment!
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Working...
X