Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars@Bocadero
Collapse
X
-
toere; als je 10 rode lelijke wagens staan hebt dan is zo een oranje appelsien een zeer speciale wagen. (ok een oranje lambo zal nog wel wat meer aandacht trekken).
aangezien het weer op niet teveel trekt zal ik waarschijnlijk niet op reis vertrekken en wordt de kans op een bezoekje hier een stuk groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAls het allemaal Ferrari's / Lambo enz kwa sportwagens gaan zijn , die daar gaan staan vind ik mijn Lotus toch niet speciaal genoeg om daar tussen te staan
Niet te bescheiden é...
Comment
-
Ik kom normaal ook wel een kijkje nemen!
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenVet!
Is die matzwarte een 430 Spider?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Ik wens jullie veel succes met dit weer!
Ik krijg net een sms van een bevriende forummer omdat ik niet wil afkomen. 't Duurt maar tot 2 uur. Ben net wakker
Verder, 't is vandaag The Iron Man. Ze wilden gisteravond mijn auto al takelen omdat hij op de scheldekaaien geparkeerd stond. Ik was maar net op tijd terug.
Een event met 15000 deelnemers en dan alle toeschouwers nog Ik wens jullie veel succes, maar ik haak al gewoon af omdat ik geen zin heb om te liggen kloten om overal door te geraken
Ik woon er niet zo ver af, maar als'k zie dat ik schandalig hard ga moeten rondrijden voor wat bende lopers....
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment