Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars@Bocadero

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
    Omdat je maar al te goed weet dat uwe lotus niet op de bezoekersparking zal moeten staan é
    Als het allemaal Ferrari's / Lambo enz kwa sportwagens gaan zijn , die daar gaan staan vind ik mijn Lotus toch niet speciaal genoeg om daar tussen te staan

Comment

toere; als je 10 rode lelijke wagens staan hebt dan is zo een oranje appelsien een zeer speciale wagen. (ok een oranje lambo zal nog wel wat meer aandacht trekken).

aangezien het weer op niet teveel trekt zal ik waarschijnlijk niet op reis vertrekken en wordt de kans op een bezoekje hier een stuk groter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Als het allemaal Ferrari's / Lambo enz kwa sportwagens gaan zijn , die daar gaan staan vind ik mijn Lotus toch niet speciaal genoeg om daar tussen te staan

Niet te bescheiden é...

Comment

Vandaag aangemeld onder voorbehoud (afhankelijk van het weer natuurlijk):

Mazda RX7 ( 550pk)
          Lamborghini Gallardo Spyder
          Lamborghini Gallardo Superleggera
          Lamborghini Murcielago
          Aston Martin Vantage Roadster

Mooi lijstje zou ik zo zeggen...

Comment

Lambo Brussel?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Superleggera, nice.

Comment

Kan er toch niet bijzijn zondag , bezoekdag Chiro van mijn kinderen die op kamp zijn ...
                was dit vergeten

Tot hoelang duurt het?

Comment

tot een uur of twee. 't Is echt onze bedoeling om er een kort (maar hopelijk krachtige) meet en greet van te maken.

Comment

Jammer , is maar rond 15-16 uur ofzo dat we opnieuw uit de Limburg vertrekken

Comment

ook aangemeld (weliswaar onder dezelfde voorwaarden... het weer):

Ferrari f 430, f430 spyder en bently continental

@toere: idd jammer mr nt aan te doen, volgende keer dan maar

Comment

Nog een paar dagen te gaan! Iedereen nog een laatste inspanning om er zondag hopelijk een lap op te kunnen geven. Om enkele nog wat meer te motiveren om te komen: wie zowel op zondag 24 juli als op zondag 21 Aug komt word getrakteerd op een glaasje bubbels of koffie

Comment

Vandaag nog aangemeld: mat zwarte Ferrari en mat witte BMW M3

Comment

Vet!
                            Is die matzwarte een 430 Spider?

Comment

Geen idee. Het type werd er niet bij vermeld.

Comment

ook aangemeld mits goed weer : Porsche 996 cabrio en Mercedes SLS AMG

Comment

Ik kom normaal ook wel een kijkje nemen!

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                  Vet!
                                  Is die matzwarte een 430 Spider?
                                  Jep!
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik wens jullie veel succes met dit weer!

Ik krijg net een sms van een bevriende forummer omdat ik niet wil afkomen. 't Duurt maar tot 2 uur. Ben net wakker

Verder, 't is vandaag The Iron Man. Ze wilden gisteravond mijn auto al takelen omdat hij op de scheldekaaien geparkeerd stond. Ik was maar net op tijd terug.
                                    Een event met 15000 deelnemers en dan alle toeschouwers nog Ik wens jullie veel succes, maar ik haak al gewoon af omdat ik geen zin heb om te liggen kloten om overal door te geraken
                                    Ik woon er niet zo ver af, maar als'k zie dat ik schandalig hard ga moeten rondrijden voor wat bende lopers....

Comment

Ik ben juist terug van proberen op de meeting te geraken...

Ik ken Antwerpen dan nog redelijk goed, maar er was geen doorkomen aan, alles potdicht afgesloten...

Ik hoop dat de meeste voor die Iron Man of weet ik veel wat er zijn geraakt. Maar of jullie daar nog gaan weg geraken is een andere vraag

Comment

Heel simpel: via het kanaal tot voorbij de noxx, daar de brug over,( niet de noorderlaanbrug maar die andere aan sixt) en dan ben je er.
                                        Precies maar een magere opkomst toen ik er aankwam. Wel een forumer gezien denkik. Iemand met een Mazda MX-5 en een ringsticker.

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X