Met een fwd denk ik dat je daar weinig plezier uit kunt halen. Vind het nogal vrij kort, al is de prijs wel degelijk de moeite. Maar ik denk als je eventjes is zot doet, dat je 9/10 kansen zo'n ton of pilaar mee pakt en dan kan het wel een duurder uitstapje worden..twijfel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
free drive @ Rijvaardigheidscircuit in Malmedy 29/10/11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenMet een fwd denk ik dat je daar weinig plezier uit kunt halen. Vind het nogal vrij kort, al is de prijs wel degelijk de moeite. Maar ik denk als je eventjes is zot doet, dat je 9/10 kansen zo'n ton of pilaar mee pakt en dan kan het wel een duurder uitstapje worden..twijfel
ik zie enkel een autoband met een een rubbermatje errond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenis dit te vergelijken met Weeze?
Comment
-
@Kaze: ik wil die dag de porsche daar ook wel eens uit laten...
Ik moet nog effe kijken of ik die dag niks anders op staan heb, anders ben ik er sowieso bij!
De test van Robert Droogmans met de Porsche begin dit jaar voor de Boucles de Spa op het circuit in Malmédy:
Comment
-
Heb er cursussen gevolgd en kan het alleen maar aanraden. Mits mijne e36 dan ok staat wil ik zeker meedoen.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenMet een fwd denk ik dat je daar weinig plezier uit kunt halen. Vind het nogal vrij kort, al is de prijs wel degelijk de moeite. Maar ik denk als je eventjes is zot doet, dat je 9/10 kansen zo'n ton of pilaar mee pakt en dan kan het wel een duurder uitstapje worden..twijfel
en zelfs met onze fwd hebben we ons serieus kunnen amuseren
Comment
-
-
Het was inderdaad een superdagje!!!
Helaas had een huurder onze rallyporsche vorige week in het decor gezet en was deze nog niet hersteld. Het alternatief was dus de FWD Yaris van broer Wim waar we ons vandaag heeeeeel goed mee geamuseerd hebben!!
Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!
Comment
-
nog paar filmpjes
+ YouTube Video
+ YouTube Video
beetje plaatsen voor mooi de bocht in te gaan
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk BerichtenDie yaris ging best wel hard amai
Regelmatig op 3 wielen, ons vader was keihard onder den indruk
dan waart gij dat met de zwarte e36 m3? echt wel chique he, zo ene wil ik ook nog ooit hebben hier
greetz
Comment
-
Het was inderdaad dik in orde !
Zalig weertje gehad met een piepend zonnetje in de namiddag.
Mijn compilatie :
+ YouTube Video
Comment
Comment