Oorspronkelijk geplaatst door giljom
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 15 - 25 september 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenzou graag dinsdag de 20e willen gaan, met de maandagavond ervoor een ring bezoekje
Comment
-
Gelanceerd:
Alpina D5 Biturbo
Alpina B6 Biturbo
Ford Fiesta ST
Ford Focus ST + Estate
Lotus Exige S en R-GT: http://www.evo.co.uk/news/evonews/27...s_and_rgt.html
Porsche 911 (duh....
Suzuki Swift Sport
enz...
Al het nieuws hier en/of via Twitter @evomagazine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk zou ook dindsdag gaan. maar ik kan wel maandag niet, maar ik zou met de trein gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenHoeveel kost het met de trein? Tgv neem ik aan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenBMWMB, dan toch niet op hotel geweest van donderdag op vrijdag? Ik denk je gespot te hebben op de A3 deze morgen?
De autoshow zelf was zeker de moeite waard. Vandaag was het goed doenbaar qua drukte.
Mijn vriend heeft z'n 630i cabrio als tweede wagen verkocht. Hij is nu op zoek naar een opvolger tegen volgend jaar. Hij koopt sowieso nooit nieuw. Zijn interesse gaat uit naar een Aston-Martin DB9 vantage of een Maserati Grancabrio. We zijn beide wagens uitgebreid gaan bekijken en hij heeft het meeste zin in de Maserati door z'n grotere binnenruimte. De achterste zitplaatsen in een DB9 zijn niet bruikbaar. Ook bij Bentley zijn we gaan kijken naar de cabrio, maar ook tweedehands is deze wagen wat te duur. Wel zijn we in de VIP-box geweest waar een Mulsanne in een speciale uitvoering (specifieke velgen, binnenafwerking en een hoop Apple Multimedia) stond om te polsen of de klanten dit optiepakket zouden aanvinken op hun bestelbon. Ook mochten we zeggen wat we hieraan zouden willen geven. Alleszins, hun champagne en pralines waren heel lekker.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtentgaat me niet lukken
tenzij iemand me dinsdag wilt meenemen, heen&terug?
Comment
-
De wagens die ik wat uitgebreider ben gaan bekijken:
Mercedes CLS AMG
Mercedes C 63 AMG Black Series
Audi S6
Audi A6 Avant
BMW 6 coupé met M-sportpakket (Bose soundsystem )
BMW M5
BMW 1
Volvo S60/V60
Lotus Exige
Porsche 991
Maserati Grancabrio
Maserati Stradale
Alle Aston Martins
Ferrari FF
Mazda MX5
Renault Sport, er stond geen Clio RS
Lexus GS
Infinity
Jaguar
Bentley
Ook stonden er een paar mooie oldies, zoals de Merc Sl Gullwing, de allereerste Porsche 356, een mooie E30 325i cabrio,...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk vertrek morgenvroeg met GinoV naar Frankfurt.
Iemand een goede plaats om te parkeren? Want ik weet dat het daar nogal hectisch kan zijn.
Thx
P.S. als het kan ga in de week.
Comment
Comment