Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 15 - 25 september 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk Berichten
    weet iemand op de nieuwe ML 2012 op de beurs staat in Frankfurt
    ja, die staat er, op de eerste pagina van dit topic staat er een lijst, de M klasse van mercedes is de ML

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      zou graag dinsdag de 20e willen gaan, met de maandagavond ervoor een ring bezoekje
      Ik zou ook dindsdag gaan. maar ik kan wel maandag niet, maar ik zou met de trein gaan.

Comment

Gelanceerd:

Alpina D5 Biturbo
        Alpina B6 Biturbo
        Ford Fiesta ST
        Ford Focus ST + Estate
        Lotus Exige S en R-GT: http://www.evo.co.uk/news/evonews/27...s_and_rgt.html
        Porsche 911 (duh....
        Suzuki Swift Sport
        enz...

Al het nieuws hier en/of via Twitter @evomagazine
        Last edited by ; 13/09/2011, 13:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Ik zou ook dindsdag gaan. maar ik kan wel maandag niet, maar ik zou met de trein gaan.
          Hoeveel kost het met de trein? Tgv neem ik aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
            Hoeveel kost het met de trein? Tgv neem ik aan?
            Nog niet gevraagd. Zal dat morgen eens posten

Comment

Bestaat die hal nog met de schaalmodellen en Prularia??

Comment

Normaalgezien ben ik vrijdag ook van de partij.

Comment

Zaterdag!

Comment

Ik denk de 24'ste te gaan met den auto. Het is toch maar heen en terug 900km dus dat is goed te doen. Midden in de nacht vertrekken en tegen middernacht terug zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                      Zaterdag!
                      Hoe ga je?

Comment

dinsdag....

Comment

BMWMB, dan toch niet op hotel geweest van donderdag op vrijdag? Ik denk je gespot te hebben op de A3 deze morgen?

De autoshow zelf was zeker de moeite waard. Vandaag was het goed doenbaar qua drukte.

Comment

Ik vertrek morgenvroeg met GinoV naar Frankfurt.
                            Iemand een goede plaats om te parkeren? Want ik weet dat het daar nogal hectisch kan zijn.
                            Thx
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Maandag .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                BMWMB, dan toch niet op hotel geweest van donderdag op vrijdag? Ik denk je gespot te hebben op de A3 deze morgen?

De autoshow zelf was zeker de moeite waard. Vandaag was het goed doenbaar qua drukte.
                                Ik ben met mijn vriend meegereden. Hij heeft een bordeaux Jaguar XF. We zijn donderdagavond naar ginder gereden en in Wiesbaden blijven slapen. Gisteren zijn we dan om 9 uur in Wiesbaden vertrokken en gingen we om 10uur stipt de Messe binnen. Om 15uur hadden we al gezien wat we wilden zien. Het was enkel druk bij de premium merken. Bij bijvoorbeeld de japanners en de fransozen was het zeer kalm.

Mijn vriend heeft z'n 630i cabrio als tweede wagen verkocht. Hij is nu op zoek naar een opvolger tegen volgend jaar. Hij koopt sowieso nooit nieuw. Zijn interesse gaat uit naar een Aston-Martin DB9 vantage of een Maserati Grancabrio. We zijn beide wagens uitgebreid gaan bekijken en hij heeft het meeste zin in de Maserati door z'n grotere binnenruimte. De achterste zitplaatsen in een DB9 zijn niet bruikbaar. Ook bij Bentley zijn we gaan kijken naar de cabrio, maar ook tweedehands is deze wagen wat te duur. Wel zijn we in de VIP-box geweest waar een Mulsanne in een speciale uitvoering (specifieke velgen, binnenafwerking en een hoop Apple Multimedia) stond om te polsen of de klanten dit optiepakket zouden aanvinken op hun bestelbon. Ook mochten we zeggen wat we hieraan zouden willen geven. Alleszins, hun champagne en pralines waren heel lekker.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

tgaat me niet lukken

tenzij iemand me dinsdag wilt meenemen, heen&terug?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    tgaat me niet lukken

tenzij iemand me dinsdag wilt meenemen, heen&terug?
                                    Ik ga met de trein ?

Comment

De wagens die ik wat uitgebreider ben gaan bekijken:

Mercedes CLS AMG
                                      Mercedes C 63 AMG Black Series
                                      Audi S6
                                      Audi A6 Avant
                                      BMW 6 coupé met M-sportpakket (Bose soundsystem )
                                      BMW M5
                                      BMW 1
                                      Volvo S60/V60
                                      Lotus Exige
                                      Porsche 991
                                      Maserati Grancabrio
                                      Maserati Stradale
                                      Alle Aston Martins
                                      Ferrari FF
                                      Mazda MX5
                                      Renault Sport, er stond geen Clio RS
                                      Lexus GS
                                      Infinity
                                      Jaguar
                                      Bentley

Ook stonden er een paar mooie oldies, zoals de Merc Sl Gullwing, de allereerste Porsche 356, een mooie E30 325i cabrio,...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Brochures op de IAA

Iemand die gaat en (zo veel mogelijk ) brochures voor mij wil meesprokellen? Laat maar weten...
                                        There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Ik vertrek morgenvroeg met GinoV naar Frankfurt.
                                          Iemand een goede plaats om te parkeren? Want ik weet dat het daar nogal hectisch kan zijn.
                                          Thx
                                          Gewoon valkbij het autosalon. Iedereen rijd direct rechts (grasgeld) maar rij gewoon wat verder het centum in, op je rechterkant is het salon en een: parking plaats genoeg.

P.S. als het kan ga in de week.

Comment

Working...
                                          X