Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 15 - 25 september 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
    Hoe ga je?
    Ik ben per auto geweest.
    Eerste keer (ik schat 3 jaar geleden) inderdaad gewoon rechtdoor gereden en in een woonwijk gestaan, gratis.
    Nu domweg rechtse afslag genomen en 9 euro grasgeld betaald.
    Het was de moeite, maar ik ergerde me mateloos aan alle ranzige marginalen die te pas en te onpas duwen, voorsteken, in het midden van een doorgang plots rechtsomkeer maken.
    Betwistbaar of ik nog ga volgende jaren.

Comment

Wij zijn de zaterdag geweest.

De mooiste hall vond ik Mercedes.
      Zoiets nog nooit gezien. Werkelijk schitterend.

De Mercedes C AMG Coupé vond ik de dikste auto van het salon. De kuipjes zitten echt heerlijk.

Audi staat er met z'n eigen ontworpen hall. Prachtig design. Maar zo enorm druk om er binnen te geraken.

Bij Lamborghini kon je bijna je nek breken als je iets van hun stand wou zien.
      Eerst moest je een paar trapjes op eer je iets kon zien. Bijgevolg moest je bijna iemand naar beneden trekken om een trapje hoger te klimmen. Echt enorm ambetant.

De Ferrari FF stond er in het saai grijs en het model kan me nog altijd niet bekoren.

Als je alles wilt zien, moet je je toch haasten om het in 1 dag te zien. Bij Mercedes alleen al, een anderhalf uur 'verloren'

De nieuwe M5 stond er in het blauw zoals NAS die besteld heeft. Toch wel een geslaagde wagen.

De nieuwe Porsche 901 vond ik prachtig.

9 Euro voor de parking en een shuttle bus dienst naar de Messe vind ik toch niet te overdreven. Je moet er iets voor over hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten

De Mercedes C AMG Coupé vond ik de dikste auto van het salon. De kuipjes zitten echt heerlijk.

Audi staat er met z'n eigen ontworpen hall. Prachtig design. Maar zo enorm druk om er binnen te geraken.

Eerst moest je een paar trapjes op eer je iets kon zien. Bijgevolg moest je bijna iemand naar beneden trekken om een trapje hoger te klimmen. Echt enorm ambetant.

De Ferrari FF stond er in het saai grijs en het model kan me nog altijd niet bekoren.

Als je alles wilt zien, moet je je toch haasten om het in 1 dag te zien. Bij Mercedes alleen al, een anderhalf uur 'verloren'

De nieuwe M5 stond er in het blauw zoals NAS die besteld heeft. Toch wel een geslaagde wagen.

9 Euro voor de parking en een shuttle bus dienst naar de Messe vind ik toch niet te overdreven. Je moet er iets voor over hebben.
        Welke parking is dat? Staat dit beschreven op de site van IAA?
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Ik ben per auto geweest.
          Eerste keer (ik schat 3 jaar geleden) inderdaad gewoon rechtdoor gereden en in een woonwijk gestaan, gratis.
          Nu domweg rechtse afslag genomen en 9 euro grasgeld betaald.
          Het was de moeite, maar ik ergerde me mateloos aan alle ranzige marginalen die te pas en te onpas duwen, voorsteken, in het midden van een doorgang plots rechtsomkeer maken.
          Geen BMW 730d op Belgische platen zien langsrijden?
          Ik ga nooit meer op een weekend, gewoon veel te veel volk!

Mercedes ben ik alleen binnegegaan aan gewoon weer buiten gegaan. Onmogelijk om daar binnen te raken met als gevolg dat ik alleen die SLS AMG Roadster gezien heb. Audi idem...

Comment

Ik ben voor het eerst op de fachbesucher-dagen geweest (vrijdag) en het was een echte verademing.
            Het blijft natuurlijk vrij druk, maar bij de exclusieve stands (Lamborghini etc.) staan ze tenminste niet rijen dik en kan je al eens op je gemak een auto van dichterbij bekijken.
            Bovendien is het ook veel makkelijker om op de stands binnen te geraken zonder al te veel gezever.
            Je betaalt natuurlijk wel 45€, maar voor mij is het dat zeker waard!

Comment

Er staat ook een Ferrari FF in hal 8. Wel weet ik niet meer op welke stand. Het is alleszins bij een toeleverancier voor de automotive.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                Ik ben voor het eerst op de fachbesucher-dagen geweest (vrijdag) en het was een echte verademing.
                Het blijft natuurlijk vrij druk, maar bij de exclusieve stands (Lamborghini etc.) staan ze tenminste niet rijen dik en kan je al eens op je gemak een auto van dichterbij bekijken.
                Bovendien is het ook veel makkelijker om op de stands binnen te geraken zonder al te veel gezever.
                Je betaalt natuurlijk wel 45€, maar voor mij is het dat zeker waard!
                Dus je hebt op de fachbesucher-dagen geen vrije toegang tot elke stand?
                Dan is mijn zin om daar 45 euro aan te geven ook al goed over hoor.

Comment

Dus je hebt op de fachbesucher-dagen geen vrije toegang tot elke stand?
                  Dan is mijn zin om daar 45 euro aan te geven ook al goed over hoor.
                  Nee, daarvoor moet je op de persdagen zijn denk ik.

Anderzijds, op de meeste stands volstaat het om het even te vragen en 5min te wachten tot er iemand je verder kan helpen. Oa bij Bentley en Rolls Royce zonder problemen en extreem vriendelijk verder geholpen. Bij Aston Martin kon je vrij op de stand rondlopen. De One-77 was wel afgesloten. Buiten, naast de Mercedes hall stonden er ook enkele Maybachs. Waaronder een Landaulette. Op eenvoudige vraag heeft de verantwoordelijke die erbij stond die met veel plezier open gedaan. Zie ik toch nog niet zo snel gebeuren op een 'gewone' dag waar het overloopt van het volk.

Enkel Ferrari en Maserati waren strikt op uitnodiging. Lamborghini heb ik niet geprobeerd, maar vermoedelijk hetzelfde wegens de relatief kleine stand.

Maar los daarvan is de (relatieve) rust op die dagen alleen al het geld waard voor mij.
                  De (spectaculaire!) stand van Audi was toen al druk, ik wil niet weten wat dat op een zaterdag moet geven. Idem bij Mercedes en BMW.

@BMWMB: die staat op een stand van een car-audio en GPS-leverancier. Stonden demo's van MMI, Comand, etc. En de reguliere audio-keten van oa H/K, Mark Levinson, etc. Was vrij centraal in de hal - naast de Subaru-stand - voor wie nog zou willen zoeken.
                  Last edited by ; 19/09/2011, 15:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Er staat ook een Ferrari FF in hal 8. Wel weet ik niet meer op welke stand. Het is alleszins bij een toeleverancier voor de automotive.
                    In hall 8 staan de merken: Opel,Citroën,Peugeot,Ssangyong,Lexus,Toyota en Subaru.
                    We zijn daar vlug door gegaan. De 2e FF dus niet opgemerkt. Stond hij er in het Rosso Rubino misschien?

@Roox

We zijn de vrijdag op hotel geweest en ik kan je het dus niet uitleggen vanaf de autostrade.
                    De parking is een heel groot grasveld. Staat aangeduid als je Frankfurt a.M. binnen rijdt Je betaalt de parking als je wilt vertrekken. Dan kan je de bus nemen naar de Messe. (5 min. rijden)

Comment

Ik moet nog gaan nu zondag (de laatste dag) is de enigste dag dat ik nog kan gaan. Iemand enig idee of het dan (extra) druk zal zijn?
                      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                      BMW 320d
                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Dus geen schaalmodellenhall meer??

Comment

Gisteren geweest, overmorgen foto's.

De mercedes stand was geil, veel sls, AMG. De C 63 AMG Black Series is echt brutaal, vooral in die kleur
                          BMW 6 coupé met M-sportpakket is lekkerrrrr, BMW M5 in monte carlo blauw
                          BMW 1 valt veeeeel beter mee in het echt dan op foto. Interieur is schitterend. Alleen de kont/achterbumper kan mij niet bekoren.
                          Lotus Exige S, Evora GPE en de vrouw die poster uitdeelde
                          Porsche 991: verkocht ! Mechaniekers gaan vloeken als ze aan de motor moeten werken.

Maserati Stradale, wat een kleur!!!!!
                          Aston Martin: One-77= , Zagato= , V12 vantage=
                          Ferrari FF, wtf wat een kar! Wel minst aangename stand (warm en drummen)

Lamborghini, lelijkste kleur ooit voor aventador (mat zwart)
                          Lexus GS viel tegen, yaris goed gekeurd.

FT-86 concept II: verkocht! (eerst de deze en later de porsche )

Lexus LFA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            Gisteren geweest, overmorgen foto's.

De mercedes stand was geil, veel sls, AMG. De C 63 AMG Black Series is echt brutaal, vooral in die kleur
                            BMW 6 coupé met M-sportpakket is lekkerrrrr, BMW M5 in monte carlo blauw
                            BMW 1 valt veeeeel beter mee in het echt dan op foto. Interieur is schitterend. Alleen de kont/achterbumper kan mij niet bekoren.
                            Lotus Exige S, Evora GPE en de vrouw die poster uitdeelde
                            Porsche 991: verkocht ! Mechaniekers gaan vloeken als ze aan de motor moeten werken.

Maserati Stradale, wat een kleur!!!!!
                            Aston Martin: One-77= , Zagato= , V12 vantage=
                            Ferrari FF, wtf wat een kar! Wel minst aangename stand (warm en drummen)

Lamborghini, lelijkste kleur ooit voor aventador (mat zwart)
                            Lexus GS viel tegen, yaris goed gekeurd.

FT-86 concept II: verkocht! (eerst de deze en later de porsche )

Lexus LFA
                            Proficiat, je hebt dan ook het maximaal aantal smiley's in uw post verwerkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Proficiat, je hebt dan ook het maximaal aantal smiley's in uw post verwerkt
                              Zoveel emoties, dat moest dan ook wel.

Comment

Is het dan echt niet te doen op een zaterdag??
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Afgelopen zaterdag was het echt niet plezant. Het was wel het eerste weekend mss is het deze zaterdag wat rustiger...

Comment

Juist terug se.

Twas weer prachtig!! Uitschieters waren vooral het concePt van de Audi stand, wiesmann, de FF, en wederom de hal van MB!

Porsche 991.... I love it. 7 bak is speciaal, schuifdak is leuk...

Heb eigenlijk geen foto's genomen.

Comment

Vertrek binnen half uurtje richting frankfurt.........

Comment

gisteren geweest .... als het in het weekend nog drukker is, dan geraak je volgens mij niet meer binnen. Half uur aan de kassa staan aanschuiven, dus volgend jaar toch zien dat ik de kaarten online bestel.

Wel veel te zien ..

Persoonlijke favoriet .. Jag c-x16 concept. Volgens de vriendelijke dame binnen 1-2 jaar op de markt, voor een prijs duidelijk onder de XK. Ben benieuwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                          Aangenaam is toch anders.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X