Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben dit jaar ook weer aanwezig bij BMW . Toere, voor een offerte op het salon ben je meer dan welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
      Ik ben dit jaar ook weer aanwezig bij BMW . Toere, voor een offerte op het salon ben je meer dan welkom
      Heb al een offerte

Ik kijk echt verlangend uit naar de nieuwe 3 , blijkbaar zou hij daar ook staan met het M-pakket die te bestellen is vanaf Maart 2012 en de eerste leveringen Juni 2012 ...
      Kun je dit bevestigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        3 met M pakket is perfect te bestellen toere wanneer kom je af?
        Is toch nog niet te bestellen?

Volgens uw collega toch niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
          Bij welk model ga je staan of heeft niemand echt een vast model?

Comment

Deze site geeft een overzichtje van de salonvoorwaarden naarmate dat ze beschikbaar komen.
            Gewoon even op merklogo clicken

Op zoek naar een tweedehands auto te koop in België? autolive.be stelt u voor 4647 tweedehands auto's te koop in België met foto's en een volledige beschrijving
            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Autosalon Brussel 2012: Alle informatie

Informatie over de tentoonstelling van een verzameling mytische wagens in de gangpaden van paleis 6,
              over de Europese- en wereldpremières, over de E-card die je kan gebruiken om brochures mee te nemen naar huis en een aantal praktische zaken:

http://carblog.be/autosalon-brussel-...lle-informatie

Delage D8-120 S Pourtout is één van die mytische wagens

Comment

Volg hier de opbouw van de stand van Mercedes - Benz in paleis 10 :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                  Heb ook accreditatie aangevraagd, nog geen idee wanneer ik juist ga gaan...
                  En gekregen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    En gekregen?
                    Ik heb de mijne donderdag ontvangen met de post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Ik heb de mijne donderdag ontvangen met de post.
                      Eergisteren mail gehad:

Beste mijheer Spillebeen,

U heeft het juist, het betreft inderdaad een standaardantwoord. Dat moet u ons vergeven, het is een manier om de opvolging van alle aanvragen te kunnen bijhouden. Er worden immers bijzonder veel journalisten geboren in de aanloop naar ons Salon, als u begrijpt wat ik bedoel...

Maar dat is, en dat besef ik, niet op u van toepassing. Ik heb uw site bezocht voor ik het antwoord liet toesturen, en erken de kwaliteit ervan. In uw geval bots ik echter tegen een richtlijn die onze exposanten uitgezet hebben om geen persaccreditaties toe te kennen aan sites, magazines, blogs etc die aan één enkel merk zijn gebonden. Verder sluiten wij bijvoorbeeld ook fanclubs uit.

Met dank voor uw begrip.

Directeur Communicatie FEBIAC
                      Geen persaccreditaties voor merk"afhankelijke" sites.
                      Vandaar mijn vraag...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ik vind dat ze zelfs nog vrij soepel zijn hierin. Het aantal "autosites", autoblogs etc. is intussen niet meer te tellen. Vroeger moest je een perskaart hebben en dus aangesloten zijn bij 1 van de journalistenbonden.
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

De grens is moeilijk te trekken, denk ik, zeker voor iemand die de blogs & sites niet altijd op de voet volgt. Er komen er de laatste tijd een pak bij, omdat het eenvoudig lijkt om zoiets te runnen. Ik kan zeggen dat er de laatste tijd ook een pak verdwenen zijn, of in slaapmodus liggen.

Ik ben benieuwd of er veel minder volk aanwezig zal zijn door hun aangepaste toekenning.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Wanneer zou de beste moment zijn om te gaan? (lees niet te druk)
                            Ik had gedacht de nocturne van vrijdag de 13e? Geen weekdagen want dan gaat het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Wanneer zou de beste moment zijn om te gaan? (lees niet te druk)
                              Ik had gedacht de nocturne van vrijdag de 13e? Geen weekdagen want dan gaat het niet.
                              Nocturne is NIET TE DOEN van de drukte !!!

Beste is tegen openingsuur naar daar te gaan ( 10 uur ) en rond 16 uur te vertekken.
                              Ik doe het altijd zo

Comment

Ik zal er zijn op de persdag
                                There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Nocturne is NIET TE DOEN van de drukte !!!

Beste is tegen openingsuur naar daar te gaan ( 10 uur ) en rond 16 uur te vertekken.
                                  Ik doe het altijd zo
                                  Dan wordt het de eerste zaterdag om 10u zoals andere jaren.
                                  Had gehoopt dat er op een vrijdagavond wat minder volk zou zijn dan op een zaterdag.

Comment

Ik ga elk jaar de nocturne van maandag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                      Ik ga elk jaar de nocturne van maandag
                                      Dan zou ik ook wel willen gaan maar tegen de tijd dat we daar aankomen kunnen we maar 2u rondlopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Dan zou ik ook wel willen gaan maar tegen de tijd dat we daar aankomen kunnen we maar 2u rondlopen...
                                        Zit een gratis ticket bij de autowereld dus je kan gaan voor 3 euro iets

Comment

ik doe het meestal zoals toere; iets voor 10u de parking oprijden en net voor de drukte op de brusselse ring weer weg. In de weekends ga ik normaal niet meer omdat het dan pak drukker is.

Comment

Working...
                                          X