Ik ben dit jaar ook weer aanwezig bij BMW . Toere, voor een offerte op het salon ben je meer dan welkom
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2012
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenIk ben dit jaar ook weer aanwezig bij BMW . Toere, voor een offerte op het salon ben je meer dan welkom
Ik kijk echt verlangend uit naar de nieuwe 3 , blijkbaar zou hij daar ook staan met het M-pakket die te bestellen is vanaf Maart 2012 en de eerste leveringen Juni 2012 ...
Kun je dit bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten3 met M pakket is perfect te bestellen toere wanneer kom je af?
Volgens uw collega toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenIk ben dit jaar ook weer aanwezig bij BMW . Toere, voor een offerte op het salon ben je meer dan welkom
Comment
-
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Autosalon Brussel 2012: Alle informatie
Informatie over de tentoonstelling van een verzameling mytische wagens in de gangpaden van paleis 6,
over de Europese- en wereldpremières, over de E-card die je kan gebruiken om brochures mee te nemen naar huis en een aantal praktische zaken:
http://carblog.be/autosalon-brussel-...lle-informatie
Delage D8-120 S Pourtout is één van die mytische wagens
Comment
-
Volg hier de opbouw van de stand van Mercedes - Benz in paleis 10 :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenHeb ook accreditatie aangevraagd, nog geen idee wanneer ik juist ga gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb de mijne donderdag ontvangen met de post.
Beste mijheer Spillebeen,
U heeft het juist, het betreft inderdaad een standaardantwoord. Dat moet u ons vergeven, het is een manier om de opvolging van alle aanvragen te kunnen bijhouden. Er worden immers bijzonder veel journalisten geboren in de aanloop naar ons Salon, als u begrijpt wat ik bedoel...
Maar dat is, en dat besef ik, niet op u van toepassing. Ik heb uw site bezocht voor ik het antwoord liet toesturen, en erken de kwaliteit ervan. In uw geval bots ik echter tegen een richtlijn die onze exposanten uitgezet hebben om geen persaccreditaties toe te kennen aan sites, magazines, blogs etc die aan één enkel merk zijn gebonden. Verder sluiten wij bijvoorbeeld ook fanclubs uit.
Met dank voor uw begrip.
Directeur Communicatie FEBIAC
Vandaar mijn vraag...
Comment
-
Ik vind dat ze zelfs nog vrij soepel zijn hierin. Het aantal "autosites", autoblogs etc. is intussen niet meer te tellen. Vroeger moest je een perskaart hebben en dus aangesloten zijn bij 1 van de journalistenbonden.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
De grens is moeilijk te trekken, denk ik, zeker voor iemand die de blogs & sites niet altijd op de voet volgt. Er komen er de laatste tijd een pak bij, omdat het eenvoudig lijkt om zoiets te runnen. Ik kan zeggen dat er de laatste tijd ook een pak verdwenen zijn, of in slaapmodus liggen.
Ik ben benieuwd of er veel minder volk aanwezig zal zijn door hun aangepaste toekenning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenWanneer zou de beste moment zijn om te gaan? (lees niet te druk)
Ik had gedacht de nocturne van vrijdag de 13e? Geen weekdagen want dan gaat het niet.
Beste is tegen openingsuur naar daar te gaan ( 10 uur ) en rond 16 uur te vertekken.
Ik doe het altijd zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenNocturne is NIET TE DOEN van de drukte !!!
Beste is tegen openingsuur naar daar te gaan ( 10 uur ) en rond 16 uur te vertekken.
Ik doe het altijd zo
Had gehoopt dat er op een vrijdagavond wat minder volk zou zijn dan op een zaterdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenIk ga elk jaar de nocturne van maandag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDan zou ik ook wel willen gaan maar tegen de tijd dat we daar aankomen kunnen we maar 2u rondlopen...
Comment
Comment