Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Motor Show Brussels 2012
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenDe grens is moeilijk te trekken, denk ik, zeker voor iemand die de blogs & sites niet altijd op de voet volgt. Er komen er de laatste tijd een pak bij, omdat het eenvoudig lijkt om zoiets te runnen. Ik kan zeggen dat er de laatste tijd ook een pak verdwenen zijn, of in slaapmodus liggen.
Ik ben benieuwd of er veel minder volk aanwezig zal zijn door hun aangepaste toekenning.
Daarmee dat hun richtlijn daarin nu ook wel duidelijk genoeg is. Maar 't probleem was dat ik eerst zo'n standaard mail terug kreeg dat de accreditatie niet werd toegekend wegens "Het medium waarvoor u werkt heeft weinig of geen band met de automobielsector, zijn producten of evenementen.". Toen fronste ik wel eventjes mijn wenkbrauwen...
Maar dit was dit niet de reden, gelukkig ook maar anders zou 't daar maar leeg zijn dinsdag.
En wat bedoel je met hun aangepaste toekenning?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteniemand enig idee wat de wereldpremieres zijn?
- Toyota Land Cruiser V8 ( facelift )
- VW concept Et! ( volgens sommige websites )
- Renault ( grand) Scenic ( facelift )
Citroen zegt nog een tweede wereldprimeur te hebben met een nieuwe ophanging voor de C5 en de C6 en Bij de Fiat is de wereldprimeur dat de nieuwe Panda Vanaf het Autosalon al in Belgie te Koop is, nog voor alle andere landen, dus ook voor Italie.
Dat moet het zowat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autofreakskee Bekijk Berichten- Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo ( facelift )
- Toyota Land Cruiser V8 ( facelift )
- VW concept Et! ( volgens sommige websites )
- Renault ( grand) Scenic ( facelift )
Citroen zegt nog een tweede wereldprimeur te hebben met een nieuwe ophanging voor de C5 en de C6 en Bij de Fiat is de wereldprimeur dat de nieuwe Panda Vanaf het Autosalon al in Belgie te Koop is, nog voor alle andere landen, dus ook voor Italie.
Dat moet het zowat zijn.
dus geen wereldpremiere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenPanda is toch al voorgesteld op Frankfurt
dus geen wereldpremiere
Comment
-
Iemand die Autogids/Autowereld heeft gekocht en het gratis ticket voor de nocturne niet gebruikt? Ik heb er al één maar mijn pa wil meegaan en ik heb geen zin om nogmaals dezelfde Autowereld te kopen als het niet moet ...Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenIemand die Autogids/Autowereld heeft gekocht en het gratis ticket voor de nocturne niet gebruikt? Ik heb er al één maar mijn pa wil meegaan en ik heb geen zin om nogmaals dezelfde Autowereld te kopen als het niet moet ...Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenIk heb ook 5 edities gemist door examens...
Comment
Comment