Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij Kia kan ik me niets spectaculair herinneren
    De nieuwe Swift Sport was wel leuk...
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ook vandaag eventjes binnen gesprongen en 't was weer eens leuk om er door te wandelen.
      Heb eens kunnen rijden met een volledig elektrische Golf (VW Golf blue-e-motion) op een klein testparcour net buiten de hall, was eens iets nieuws; de eerste keer elektrisch rijden! Trok nog goed op, alleen het achtergrondgeluid om de voetgangers toch nog iets te laten horen was wel wat onnatuurlijk, maar desalniettemin een interessante ervaring!
      Mocht er nog iemand naar het salon gaan, zeker ook eens doen!!

En heb nog de volgende gsm-foto's die u vriendelijk worden aangeboden door AudiSport.be/.nl; De site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Last edited by Spillies; 11/01/2012, 03:31.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Iemand een idee tot hoe laat het vandaag open gaat zijn? Op de tickets staat 18u, maar dat vind ik nu zo vroeg als de officiele inhuldiging om 16u is?

Comment

Is het publiek verplicht van achter de glazen wandjes/muurtjes te blijven bij de exclusievere merken? Blijkbaar sta ik de op de lijst bij Lamborghini, ik stel de vraag echter voor 'n kennis die meegaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                        Is het publiek verplicht van achter de glazen wandjes/muurtjes te blijven bij de exclusievere merken? Blijkbaar sta ik de op de lijst bij Lamborghini, ik stel de vraag echter voor 'n kennis die meegaat.
                        Als je iemand op de stand kent is het geen enkel probleem of anders gewoon even vragen.

Comment

Hier een galerij heren met een hoop foto's van wat er te zien is.

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

De supercars vinden jullie hier

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Een samenvatting van al het nieuws, informatie en live beelden hier: http://www.autofans.be/categorie/autosalon-brussel-2012

cheers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Als kandidaat koper zou ik dan toch via mijn BMW verkoper deze met M-pakket kunnen bekijken op het salon denk ik ...
                            Who cares, uiteindelijk bestel je hem toch met M-pakket.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Wanneer zou de beste moment zijn om te gaan? (lees niet te druk)
                              Ik had gedacht de nocturne van vrijdag de 13e? Geen weekdagen want dan gaat het niet.
                              Je moet zelf eens nadenken:
                              - voor nocturnes worden in verhouding meer gratis kaarten gegeven -> extra druk
                              - weekenddagen -> extra druk
                              - woensdagmiddag -> extra druk
                              - hoe eerder in de periode -> hoe drukker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Da's de toekomst he, zo van die grote digitale displays, met dan analoge wijzers

Kan je leuke dingen mee doen

Binnen 10 jaar in elke wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                                  Je moet zelf eens nadenken:
                                  - voor nocturnes worden in verhouding meer gratis kaarten gegeven -> extra druk
                                  - weekenddagen -> extra druk
                                  - woensdagmiddag -> extra druk
                                  - hoe eerder in de periode -> hoe drukker
                                  Ik ben gisterenavond geweest en de drukte viel heel goed mee, op zaterdag is het meestal drukker.
                                  En al de data die je hierboven opnoemt zijn de enigste dagen dat ik kan gaan.

Comment

gisterenavond (vrijdagavond/nocturne) was hier geen kat. vandaag, zaterdag, gingen de deuren een kwartier vroeger open omdat er al teveel volk buiten stond te wachten. en al hele dag druk...
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Idd, ben vrijdag geweest met de nocturne. Het was gewoon perfect, weinig volk. Was er van 15u tot 20u ofzo, toen werd het wel al iets drukker. Ook is op de stand bij Lambo geweest (gewoon gevraagd) en in die rode LP570 (4S?) gezeten. Wat nen bak, echt de max. Dé auto van het salon voor mij (samen met die witte Maser GTS Stradale )

Comment

Ik ben vrijdag geweest, en voor mij viel het ietsje tegen.
                                        Ik heb het voor de sportievere versies, eco versies kunnen mij echt niet bekoren, en die staan er met hopen.

En wat sommige merken kiezen voor op het salon te zetten...
                                        Suzuki en Mitsubishi zijn in de weer geweest met after market led verlichting, trekt op niks, nog een petje achterstevoren op uw hoofd en je bent er klaar voor.

Ook stonden er vrij veel matte wagens, ook niet echt mijn ding.
                                        De Hyundai Coupe, zijn naam ontgaat me even, was wel speciaal, beplakt met iets wat eruit zag en voelde als grof metaal.

Back to the 80's was het gevoel bij de landwind, ziet eruit als een nieuwe auto uit de jaren 80.

Verder wel een leuke dag gehad natuurlijk, want er staan natuurlijk wel nog veel auto's en hostessen die wel de moeite zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten

Ook stonden er vrij veel matte wagens, ook niet echt mijn ding.
                                          De Hyundai Coupe, zijn naam ontgaat me even, was wel speciaal, beplakt met iets wat eruit zag en voelde als grof metaal.
                                          Genesis Coupé that is

Comment

Working...
                                          X