Mededeling

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• European Motor Show Brussels 2012

Van 10 tot 22 januari 2012 wordt in Brussels Expo de 90ste “European Motor Show Brussels” georganiseerd. Zowat alle auto- en motormerken die op de Belgische markt aanwezig zijn, zullen weer van de partij zijn en hun nieuwste producten uitstallen.
    Toegangsprijzen

publieksdagen : 12 - 22 januari 2012
    • Volwassenen (aan de kassa)
    • Kinderen van 6 tot 12 jaar
    • Kinderen onder de 6 jaar
    • Groepskaart 10 toegangen*:
    • "B-dagtrip"-ticket**
    • € 12,50
    • € 6,50
    • gratis
    • € 65
    • prijs afhankelijk van het station van vertrek
    * opgelet: deze kaart kan niet worden opgesplitst.¨
    ** Een B-dagtrip combineert een treinticket + aanvullend vervoer (metro/tram/bus) + uw toegangsticket voor het Salon en dit aan een aantrekkelijk tarief. Vraag naar een B-dagtrip in uw station van vertrek (code 616).

meer info op www.autosalon.be
    Last edited by ; 15/10/2011, 19:06.

Het is bijna tijd voor de negentigste editie van het autosalon van Brussel. Een rond cijfer, dat moet gevierd worden. Deze editie introduceert enkele nieuwigheden waar de vaste bezoekers van zullen opkijken. Leg alvast de volgende data vast in je agenda: 12 tot 22 januari 2012. En vergeet niet dat het dit jaar om een 'groot' salon gaat, met alle soorten auto's dus.
    Nieuwigheden
    Onder het label Cleaner Mobility worden enkele ecologische oplossingen voor de transportsector voorgesteld. De toekomstige mobiliteit is groen. Het gaat om elektrische wagens en scooters maar ook om 'groene' producten ontwikkeld in het kader van mobiliteit in de stad. Er is opnieuw een piste voor elektrische wagens, maar deze keer buiten de paleizen.
    Geschiedenis. 90 edities in 110 jaar tijd, dat moet gevierd worden. Er is een tentoonstelling met een overzicht van de afgelopen 110 jaar, met telkens twee sport- of luxewagens per decennium. Vergeet je fototoestel niet!
    De prestigewagens verhuizen van hun kleine standje in de patio naar paleis 12. Dat kader past beter bij hun exclusiviteit. In de patio staan nu aanbieders van accessoires en enkele federaties. De moto's en motoaccessoires blijven in paleizen 1 en 3.
    Voor de motorrijders worden een bikersparade en de Nacht van de moto georganiseerd op zaterdag 14 januari.
    De e-card maakt zijn opwachting. Met dit nieuwe systeem kun je digitale informatie opvragen die aangeboden wordt door bepaalde exposanten. Met de e-card kun je ook berichten plaatsen op sociale netwerken en deelnemen aan wedstrijden.
    De prijzen: 12,5 euro voor volwassenen, 6,5 euro voor kinderen van 6 tot 12 en gratis voor kinderen onder de 6 jaar.
    Meer informatie volgt later, maar we houden je uiteraard op de hoogte. Vroom.be heeft nog enkele verrassingen in petto voor dit salon!
    www.vroom.be

Comment

Aanwezig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Aanwezig!
        Idem.

Comment

idem

iemand die weet hoe je gemakkelijk aan Professional kaarten kan geraken?
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

aanwezig, stand mercedes ergens rond de nieuwe ML steeds tot uw dienst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
              aanwezig, stand mercedes ergens rond de nieuwe ML steeds tot uw dienst
              Jij gaat daar werken? Anders is de kans groot dat we elkaar gaan spreken.

Comment

Ik ga misschien ook eens een kijkje nemen. Altijd leuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Jij gaat daar werken? Anders is de kans groot dat we elkaar gaan spreken.
                  jep, voor 2de jaar op rij.

Comment

Aanwezig !

Blijkbaar gaat de nieuwe BMW 3 serie daar in Premiere staan dacht ik ?

Comment

Heb ook accreditatie aangevraagd, nog geen idee wanneer ik juist ga gaan...
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Aanwezig !

Blijkbaar gaat de nieuwe BMW 3 serie daar in Premiere staan dacht ik ?
                        De F30 zal er staan in 3 'Lines' en één met M-pakket welke op een verdiep staat De echte premiere is voor Detroit (1 dag eerder)

Comment

Grrr...voor het zoveelste jaar op rij passen omdat dat autosalon weer eens midden in de examens moet vallen .
                          BMW F10 535d
                          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                            Grrr...voor het zoveelste jaar op rij passen omdat dat autosalon weer eens midden in de examens moet vallen .
                            Dat is minder ja voor degene die in het hoger zitten

Ik heb gelukkig dan al lang gedaan, en ben zeker van de partij.
                            Ik zou de nieuwe 3 wel willen zien, maar daar geraak je zo maar niet binnen...
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                              Dat is minder ja voor degene die in het hoger zitten

Ik heb gelukkig dan al lang gedaan, en ben zeker van de partij.
                              Ik zou de nieuwe 3 wel willen zien, maar daar geraak je zo maar niet binnen...
                              3 van de 4 versies van de nieuwe 3 die BMW meeneemt naar Brussel, zullen 'gewoon' op de stand staan, en dus niet achter de schermen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autofreakskee Bekijk Berichten
                                3 van de 4 versies van de nieuwe 3 die BMW meeneemt naar Brussel, zullen 'gewoon' op de stand staan, en dus niet achter de schermen
                                Klopt, mensen die de nieuwe 3 willen zien kunnen gewoon op de stand terecht !

En allemaal welkom bij de X6M !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
                                  De F30 zal er staan in 3 'Lines' en één met M-pakket welke op een verdiep staat De echte premiere is voor Detroit (1 dag eerder)
                                  Met M-pakket ook ?
                                  Kan je toch nog niet bestellen?
                                  Bron ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Met M-pakket ook ?
                                    Kan je toch nog niet bestellen?
                                    Bron ?
                                    De versie met M-pakket is de versie die achter gesloten deuren zal staan. Dat die 3 andere versies op de stand zullen staan staat in het persbericht van BMW over het salon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autofreakskee Bekijk Berichten
                                      De versie met M-pakket is de versie die achter gesloten deuren zal staan. Dat die 3 andere versies op de stand zullen staan staat in het persbericht van BMW over het salon
                                      Als kandidaat koper zou ik dan toch via mijn BMW verkoper deze met M-pakket kunnen bekijken op het salon denk ik ...
                                      Wel jammer dan dat je die nu nog niet kunt bestellen

Comment

3 met M pakket is perfect te bestellen toere wanneer kom je af?
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X