Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben dit jaar ook weer aanwezig bij BMW . Toere, voor een offerte op het salon ben je meer dan welkom
Heb al een offerte
Ik kijk echt verlangend uit naar de nieuwe 3 , blijkbaar zou hij daar ook staan met het M-pakket die te bestellen is vanaf Maart 2012 en de eerste leveringen Juni 2012 ...
Kun je dit bevestigen?
Op zoek naar een tweedehands auto te koop in België? autolive.be stelt u voor 4563 tweedehands auto's te koop in België met foto's en een volledige beschrijving
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Informatie over de tentoonstelling van een verzameling mytische wagens in de gangpaden van paleis 6,
over de Europese- en wereldpremières, over de E-card die je kan gebruiken om brochures mee te nemen naar huis en een aantal praktische zaken:
U heeft het juist, het betreft inderdaad een standaardantwoord. Dat moet u ons vergeven, het is een manier om de opvolging van alle aanvragen te kunnen bijhouden. Er worden immers bijzonder veel journalisten geboren in de aanloop naar ons Salon, als u begrijpt wat ik bedoel...
Maar dat is, en dat besef ik, niet op u van toepassing. Ik heb uw site bezocht voor ik het antwoord liet toesturen, en erken de kwaliteit ervan. In uw geval bots ik echter tegen een richtlijn die onze exposanten uitgezet hebben om geen persaccreditaties toe te kennen aan sites, magazines, blogs etc die aan één enkel merk zijn gebonden. Verder sluiten wij bijvoorbeeld ook fanclubs uit.
Met dank voor uw begrip.
Directeur Communicatie FEBIAC
Geen persaccreditaties voor merk"afhankelijke" sites.
Vandaar mijn vraag...
Ik vind dat ze zelfs nog vrij soepel zijn hierin. Het aantal "autosites", autoblogs etc. is intussen niet meer te tellen. Vroeger moest je een perskaart hebben en dus aangesloten zijn bij 1 van de journalistenbonden.
De grens is moeilijk te trekken, denk ik, zeker voor iemand die de blogs & sites niet altijd op de voet volgt. Er komen er de laatste tijd een pak bij, omdat het eenvoudig lijkt om zoiets te runnen. Ik kan zeggen dat er de laatste tijd ook een pak verdwenen zijn, of in slaapmodus liggen.
Ik ben benieuwd of er veel minder volk aanwezig zal zijn door hun aangepaste toekenning.
ik doe het meestal zoals toere; iets voor 10u de parking oprijden en net voor de drukte op de brusselse ring weer weg. In de weekends ga ik normaal niet meer omdat het dan pak drukker is.
Comment