Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geneva Motor Show 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geneva Motor Show 2012

Post hier alle weetjes/updates/foto's/... van het autosalon van Geneve 2012.

Officiële site: http://www.salon-auto.ch/en/

ik heb een lijstje met primeurs, maar als ik dat hier volledig neertyp, heeft je muis geen scrollwieltje meer tegen dat je onderaan de lijst bent. Best een uitgebreide lijst.
    http://www.autofans.be/content/genev...12-de-primeurs De lijst wordt overigens aangevuld telkens er een primeur bijkomt.

Wat blikvangers; Audi RS4 Avant, BMW M6 Coupe, Dacia Lodgy, Ferrari 599 opvolger, Ford Mondeo, Ford B-MAX, Honda NSX Concept, Hyundai i30 Wagon, Jaguar XF Sportbrake, Mercedes-Benz A-klasse, Mitsubishi Outlander, Opel Astra OPC, Peugeot 208, Porsche Macan, Toyota GT 86, Volkswagen Golf GTI Cabriolet, Volvo V40
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Leuk, je gaat ook op 7 maart? De voorbije jaren al eens naar de press days geweest? Hoe is het?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
        ik heb een lijstje met primeurs, maar als ik dat hier volledig neertyp, heeft je muis geen scrollwieltje meer tegen dat je onderaan de lijst bent. Best een uitgebreide lijst.
        http://www.autofans.be/content/genev...12-de-primeurs De lijst wordt overigens aangevuld telkens er een primeur bijkomt.

Wat blikvangers; Audi RS4 Avant, BMW M6 Coupe, Dacia Lodgy, Ferrari 599 opvolger, Ford Mondeo, Ford B-MAX, Honda NSX Concept, Hyundai i30 Wagon, Jaguar XF Sportbrake, Mercedes-Benz A-klasse, Mitsubishi Outlander, Opel Astra OPC, Peugeot 208, Porsche Macan, Toyota GT 86, Volkswagen Golf GTI Cabriolet, Volvo V40
        hela: morgan plus eight, morgan aero coupe, morgan 3whlr productieversie en het electrische prototype,
        allemaal uit de schuur'kes van Malvern
        edit: en de roadsterV6 3.7 (opvolger v/den TOK)

Comment

Voor een voorlopig overzicht van premières met bijhorende foto en artikel: http://carblog.be/salon/

6 en 7 maart wordt deze lijst aangevuld met live foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbert Bekijk Berichten
            Leuk, je gaat ook op 7 maart? De voorbije jaren al eens naar de press days geweest? Hoe is het?
            ik vond het er druk (uiteraard). Het nadeel van live verslaggeving op de persdagen is dat je de auto's pas echt goed bekijkt als je de foto's online aan het zetten bent. Wij proberen achteraf dus nog even rond te gaan om te zien waar we over gekeken hebben.
            Het voordeel is dan weer dat je op plaatsen komt waar je als gewone bezoeker niet binnengeraakt.
            autofans.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
              ik vond het er druk (uiteraard). Het nadeel van live verslaggeving op de persdagen is dat je de auto's pas echt goed bekijkt als je de foto's online aan het zetten bent. Wij proberen achteraf dus nog even rond te gaan om te zien waar we over gekeken hebben.
              Het voordeel is dan weer dat je op plaatsen komt waar je als gewone bezoeker niet binnengeraakt.
              Ik ben niet van de pers dus zal wel tijd genoeg hebben om de auto's goed te bekijken. Wat bedoel je met "plaatsen waar je als gewone bezoeker niet binnengeraakt"?

Comment

dat er wat meer ruimte is om binnen te gaan op stands die nadien voor de gewone bezoeker afgesloten worden, dat je wagens mag openen om foto's te nemen terwijl die anders op slot zijn, zo'n dingen bedoel ik. (Ik weet natuurlijk niet of je dat als bezoeker kan, op de eerste dagen, ik spreek enkel uit eigen ervaring)
                autofans.be

Comment

Voor live verslagen en foto's van de premières op het salon van Genève kan je nu terecht op Carblog.be.

Comment

We hebben een megagalerij online staan op onze site met allerlei nieuwigheden in Genève.

Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
                    Er volgen nog overzichtjes, voor de mensen die niet een hele dag op hun F5-toets hebben liggen drukken. Hier alvast een galerij waarin we een hele hoop van de bezienswaardigheden hebben vervat. 150 foto's (and counting) zijn ter jullie beschikking zodat jullie alsnog een beetje het gevoel hadden er bij te zijn. Alle foto's vinden jullie hier terug. Het overzicht van de wagens die we in een apart artikel en galerij zwierden volgt later op de dag.
                    autofans.be

Comment

Maandag ben ik ook nog een "langsgeweest"

Een paar foto's van -voor mij- de mooiste exemplaren

Last edited by Bert; 14/03/2012, 18:23.
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Nieuwe Astra OPC,... ik vind em super knap irl

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Kleine Duitse bom