Mededeling

Collapse
No announcement yet.

American Stars on Wheels - Antwerp Expo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• American Stars on Wheels - Antwerp Expo

AMERICAN POWER ON WHEELS en STARS ON WHEELS
    presenteren :

AMERICAN
    STARS ON WHEELS

Het is zover: de organisaties van Stars on Wheels en American Power on Wheels bouwen samen een groot nieuw in- en outdoor evenement en presenteren "American Stars on Wheels". De eerste uitgave is op zaterdag 25 en zondag 26 augustus 2012 in "Antwerp Expo" te Antwerpen (voorheen Bouwcentrum); dit wordt dan jaarlijks de tweedaagse thuishaven voor de in- en outdoor show van US Cars en Bikes.

American Stars on Wheels vindt plaats op een oppervlakte van 78.000 m2 verdeeld indoor over 2 hallen plus outdoor een enorme meetingplaats voor 1500 auto’s; opnieuw de "top of the bill" van alle soorten USA wagens en motoren, original, custom en hot rods of gerestaureerd.

Alle voertuigen, zoals personenwagens, muscle cars, sportwagens, hotrods & customs, rockabilly, pick-ups, US militaire voertuigen, motoren zoals bvb. Harleys, worden uitgenodigd voor een gratis deelname met 2 inzittenden, (bestuurder en bijzitter) aan de outdoor "All American Car Happening". Alle voertuigen zijn dus welkom zolang ze maar afkomstig zijn van Amerikaanse constructeurs. Voor de indoor show worden de prachtigste exemplaren uitgenodigd in Europa voor een selectie om binnen in de hallen van Antwerp Expo tentoon te stellen.

In die hallen wordt een wereld gebouwd met de meest originele categorieën auto's en motoren en omgetoverd in de prachtigste paleizen van US cars, custom, rockabilly en motoren; elk in hun eigen decor. De verbeeldingskracht van Engelse, Duitse, Franse, Nederlandse en Belgische fanaten overschrijdt niet alleen de landsgrenzen, maar ook de grenzen van het realiseerbare. Buiten wordt zowel de parking van Antwerp Expo als de aanpalende terreinen de locatie voor de "american car" show. Het accent ligt uiteraard op de Amerikaanse oldtimers en classic-cars uit de dertiger tot zeventiger jaren, maar ook modernere uitvoeringen van American cars zullen dat weekend in grote getallen vanuit alle landshoeken en omliggende landen neerstrijken op het terrein van Antwerp Expo.

Dit evenement is een static meeting d.w.z. dat de deelnemende voertuigen zowel in de hallen als buiten op het terrein staan, waar het publiek en jury de voertuigen kunnen bewonderen.
    Tenslotte treft u op de American Stars on Wheels ook diverse clubs en verkoopsstanden met talloze accessoires rond het thema restauratie, onderhoud, miniaturen, automobilia en toebehoren, plus American Lifestyle.
    Antwerp Expo (voordien Bouwcentrum) ligt naast de Ring van Antwerpen, dicht bij de Kennedy tunnel, op onze website kunt U de wegomschrijving nalezen.

American Stars on Wheels vindt plaats op zaterdag 25 en zondag 26 augustus 2012.
    De show is open van 10.00 tot 18.00 H.

Deelname met Amerikaans voertuig : gratis met 2 inzittenden
    de derde persoon (of meer) wordt/worden aanzien als bezoekers
    Bezoekers: Inkom 10 € / per persoon, kinderen tot 12 jaar gratis.

Meer inlichtingen:
    - Peter Van Goethem e-mail:
    amexpeter@telenet.be Tel. 0475/492648
    - op het secretariaat: Hugo Vervliet e-mail:
    starsonwheels@telenet.be
    Tel.+32 (0)15/51.37.02 – GSM. +32 (0)475.366.334
    p/a Scherpstuklei 27 – B-2820 Bonheiden – België

TECHNISCHE FICHE

Naam
    AMERICAN STARS ON WHEELS : - 1ste editie van de internationale show meeting

Datum en uren
    Zaterdag 25 augustus 2012 van 10.00H tot 18.00H
    Zondag 26 augustus 2012 van 10.00H tot 18.00H

Plaats
    Het Antwerp Expo complex, Jan Van Rijswijcklaan 191, 2020 Antwerpen (België)
    Telefoon 03/237.28.90 - Telefax 03/237.87.71

Toegangsprijzen bezoekers en deelnemers
    US car + 2 personen Gratis
    Volwassenen € 10/persoon
    Kinderen tot 12 jaar Gratis

Organisatie: Secretariaat van de beurs
    Peter Van Goethem Hugo Vervliet
    Eksterveldlaan 36 p/a Scherpstuklei 27
    B-2820 Bonheiden, België B-2820 Bonheiden, België
    +32 (0)475/49.26.48 Tel. +32 (0)15/51.370.2
    E-mail: amexpeter@telenet.be GSM: +32 (0)475/36.63.34
    E-mail: starsonwheels@telenet.be

Website : www.americanstarsonwheels.com of
    Face book : https://www.facebook.com/pages/American-Power-on-Wheels/194779397217611
    https://www.facebook.com/pages/American-Stars-on-Wheels/234578179946865
    Bijgevoegde Bestanden

alweer weet je de naam van " American Power on Wheels te misbruiken Peter Van Goethem.
    APOW heeft hier NIETS, maar dan ook NIETS mee te maken.

Dat je een meet organiseerd is heel mooi.
    dat je parasiteert op de naam van een oude meet is laag.

Comment

Tim, voor zover ik weet is Peter wel degene die de naam American Power on Wheels (net zoals nu American Stars on Wheels) en het concept uitgevonden heeft alsook de enig overgebleven die het langst met deze meeting bezig is geweest.
      Bovendien is die naam nu aangepast alsook het concept, iets wat je op een ander forum als voorwaarde hebt gesteld om ermee te kunnen leven. Bovendien is het niet aan u om te vertellen hoe iemand anders zijn meeting moet noemen.
      Blij dat er eindelijk na 3 jaar terug eens een degelijke US carmeeting wordt ineen gestoken. Zowel Stars on Wheels als American Power on Wheels waren altijd de moeite. Al die jaren hebben anderen, ook jij, de tijd gehad om het beter te doen ipv te bekritiseren op forums, met als resultaat...0.
      En deelnemen met een Amerikaanse wagen kan nog steeds gratis, wat wil je nog meer.

Comment

@ Tim, laag vind ik dan weer dat je altijd maar comments hebt op alles en iedereen, zelfs als je die personen amper of niet kent en met argumenten die kant nog wal raken. Op het APOW fb forum heb je dat ook ooit gedaan en ging je flink onderuit. Als ik zie dat je op tientallen forums duizenden comments hebt op vanalles en nog wat zou ik adviseren om eens een klein % van dat teveel aan energie en tijd dat je hebt in het organiseren van een meeting te steken. Zoals jij het kan uitleggen wordt dat dan zeker de grootste/tofste/beste meeting ooit. Blijkbaar heb je er geen benul van hoeveel tijd/werk/energie sommigen steken in het organiseren van een 'grote' meeting.
        Info & updates mbt American Power on Wheels (sorry, American Stars on Wheels) vindt je op bovenvermelde aktieve en drukbezochte fb paginas. Enjoy. En als het weer een beetje meezit gaan vele duizenden US classic & customcar bezitters en geintreseerden uit heel Belgie en omringende landen eindelijk weer een reden hebben om naar Belgie/Antwerpen af te zakken.
        @ Hugo en Peter, maak er maar weer een grootse show/meeting van zoals in het verleden. En vooral niets aantrekken van dat gekanker door enkelen op forums, die maken zichzelf daar belachelijk en beseffen het zelf niet eens.
        Last edited by ; 02/03/2012, 09:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shagé Bekijk Berichten
          Tim, voor zover ik weet is Peter wel degene die de naam American Power on Wheels (net zoals nu American Stars on Wheels) en het concept uitgevonden heeft alsook de enig overgebleven die het langst met deze meeting bezig is geweest.
          Bovendien is die naam nu aangepast alsook het concept, iets wat je op een ander forum als voorwaarde hebt gesteld om ermee te kunnen leven. Bovendien is het niet aan u om te vertellen hoe iemand anders zijn meeting moet noemen.
          Blij dat er eindelijk na 3 jaar terug eens een degelijke US carmeeting wordt ineen gestoken. Zowel Stars on Wheels als American Power on Wheels waren altijd de moeite. Al die jaren hebben anderen, ook jij, de tijd gehad om het beter te doen ipv te bekritiseren op forums, met als resultaat...0.
          En deelnemen met een Amerikaanse wagen kan nog steeds gratis, wat wil je nog meer.
          je bronnen nakijken, dringend.
          het probleem is dat hij blijft verwijzen naar APOW.
          moet hij niet doen, heeft niks meer te maken hiermee.

Verander toch eens eindelijk die titel van deze topic: APOW bestaat niet meer en zal ook niet meer doorgaan. Met deze titel stuur je de mensen naar een totaal verkeerde lokatie, want uit ervaring weten we dat heel wat idioten gewoon APOW zien staan en een datum en die vertrekken naar de Scheldekaai in Antwerpen.

De "echte" APOW-crew kan er niet mee lachen dat nog steeds de benaming APOW wordt "ge"bruikt. We wensen Stars on Wheels veel succes met de organisatie, die inderdaad met een juiste instelling start: auto en 2 begeleiders gratis ... maar laat toch die verwijzing naar de APOW vallen! De CCC organiseert dit dus niet en kan niet op vragen antwoorden. Mails naar organisatie Stars on Wheels aub!!!

Comment

Twee nieuwe gebruikers die op dezelfde dag registreren en in hetzelfde topic hetzelfde verkondigen maar dan anders verwoord? Komaan, dat stinkt hard naar een dubbel- of tripleaccount. Het moderaille mag die accounts gerust schrappen.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

tjah, langs een kant was Peter daar zowiezo al niet vies van.
              denkt aan killroy.
              en zijn apow club die alleen maar bestond uit fake leden...

Comment

Ik wil geen partij trekken, want heb me al jaren zo weinig mogelijk proberen aan te trekken van deze problematiek. Maar kunnen we gewoon niet proberen te genieten van de immens lekkere amerikaanse wagens?

Door het online gevit op de meer specifieke fora ben ik daar al een tijdje niet meer aan het meelezen, laat het alsjeblieft ook hier uit.

Ik kan begrijpen dat er voor sommigen heel pijnlijke dingen gebeurd zijn. Maar voor 99% van de bezoekers (zowel op fora als op de meeting zelf) is dit vervelende ballast. Gewoon omdat de sfeer wat naar beneden getrokken wordt met iets wat we toch nooit helemaal zullen begrijpen (en dit is géén oproep om het uitgelegd te krijgen).

Dus: pakt allen ne keer een goeie corona of 10 en praat er eens over aan den toog. Met elkaar.

Ik ga zeker proberen te komen, al organiseerde Di Rupo het!
                (naar de meeting, niet naar den toog he)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

@Bompa, natuurlijk mag iedereen gaan genieten ... we willen niks liever dat er mooie meetings en evenementen zijn en misschien wil je de discussies niet meer zien op de verschillende fora. Maar langs de andere kant wil iedereen toch wel weten hoe het juist in elkaar zit. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er op elke meeting toch iemand komt vragen hoe dat het nu juist in elkaar zit. Ze krijgen van ons steevast hetzelfde antwoord dat we blij zijn dat er een "nieuw" evenement komt ... maar dat het niet kan onder de naam van ons CCC-evenement. Dus bij deze wensen we Hugo en Peter "ASOW" veel succes, maar zonder gebruik van ons evenement dat "15 jaar lang" succesvol door de CCC verzorgd is !!! Niet voor niets dat we daar een hoop telefoontjes en mailtjes voor krijgen... Zolang onze naam gebruikt wordt, zullen wij de vragen krijgen ... en zal er ook door mensen op de fora gereageerd worden

Comment

Ow, daar verschiet ik wel van.
                    Goed, ik meng me niet verder dan. En geniet verder met volle teugen van een meeting, welke ook.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

American Stars on Wheels

Ik ben Hugo Vervliet, organisator van Stars on Wheels en medeorganisator van American Stars on Wheels... Houd dit nu nooit op met die negatieve dingen, die heeft dat gezegd en die doet dat en die .... ik heb Peter gevraagd om niet te reageren op die mails... het belangrijkste is dat we een goede show en meeting organiseren en wij hebben werk genoeg om deze manifestatie in goede banen te leiden en iedereen met een amerikaanse wagen een gratis show te geven in plaats van ons bezig te houden met al die slechte commentaar; gegrond of niet gegrond; wij zijn nu 2012 en we kijken vooruit.

Comment

Hugo, ik herhaal het nog eens ... Zolang de naam van het "ccc-evenement" gebruikt wordt, zal er verwarring blijven. U mag een dag naast me meelopen op een meeting of een evenement, ik krijg WEL de vragen doordat de oude naam in gebruik blijft !!!

Ik ga het heel simpel vergelijken. Ik heb de PR in Bokrijk gedaan, als ik bij mijn huidige werkgever iets organiseer en blijf verkondigen dat Bokrijk het organiseert, zou Bokrijk ook gaan steigeren !!!! En ik gebruik bewust dit voorbeeld omdat ik wel nog in Bokrijk werk, maar niet voor Bokrijk... Je moet duidelijk zijn in wie het organiseert, gebruik jullie eigen namen en namen die je toebehoren !!! De naam op de affiche kan en mag niet ... en er zal op elke publicatie op het internet gereageerd worden.

Comment

@ Froggy - Dat Bokrijk, inderdaad een simpele vergelijking. Moeten ze het 'klompendans op wielen' noemen misschien ? Ben je dan tevreden ? Je moet vandaag de dag of laatste jaar idd maar eens op een meeting of oldtimerevent-beurs rondlopen en luisteren. Iedereen (of 99% dan) blij dat er eindelijk terug werk wordt gemaakt van een grote US carmeeting (of moet gemaakt worden) in Belgie. Uw posts gaan daar weinig/niets aan veranderen en de vroegere CCC of hun forum ga je daar ook niet populair mee maken (integendeel) bij Jan met de pet die met zijn/haar Amerikaanse wagen eens terug naar een meeting wil waar wat meer dan gemiddeld te zien is of zal zijn. 't Zijn ook die vele annonieme deelnemers die APOW ook destijds groot hebben gemaakt op die meeting van de CCC ? , Peter ? , Miniatuurstad ?, Timmie ? .......(of een combinatie daarvan) en whoever die zich morgen de uitvinder ervan noemt of nog gaat noemen.
                          Zoals Bompa zegt, 99% zal vinden dat je de sfeer tracht naar beneden te trekken met zo'n posts op forums en het resultaat is wss nihil. De laatste 2 APOW's zonder CCC organisatie/medeorganisatie op de Scheldekaaien tonen dat maar al te goed aan (ontdanks ferme tegenwind van het CCCforum), zeker niet minder groot of minder succesvol, integendeel.
                          Op andere forums zie ik dezelfde reakties op je posts. Ik, en anderen wss ook, lezen duidelijk dat het gaat over American Stars on Wheels, niet APOW , in Antwerp-Expo (als lokatie voor een autoshow toch niet onbekend) en niet langs de Cockerillkaai en dat het georganiseerd wordt door Hugo/Peter, niet door de CCC Timmie of Froggy. Zet het anders nog eens duidelijk op 't CCC forum.
                          En we zijn echt wel niet zo'n idioten zoals je ons noemt om in 2012 onze te dure benzine te verspillen met naar een verkeerde lokatie te rijden richting American Stars on Wheels en verkeerdelijk op de Scheldekaaien te belanden ipv op Antwerp-Expo, echt niet.
                          Die organisatie van ASOW zou echt de moeite niet meer moeten doen om op zo'n posts te reageren. Vecht dat dan privé uit met de organisatoren van ASOW. Mijn gedacht en mss ook wel dat van 99% van diegenen die wel terug een grote US carmeeting wensen ipv een meeting als verlengstuk van een dorpsbraderij of bijeenkomst van enkele tientallen US wagens op de parking van een bevriende cafébaas, want naar zoiets kunnen we elk weekend. Op zich niets mis mee, maar ben daar toch snel uitgekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shagé Bekijk Berichten
                            Zoals Bompa zegt, 99% zal vinden dat je de sfeer tracht naar beneden te trekken met zo'n posts op forums en het resultaat is wss nihil.
                            da's niet wat ik zei
                            Ik ben er van overtuigd dat niemand hier en elders de sfeer tracht naar beneden te trekken. Ik ben er ook van overtuigd dat iedereen zijn eigen standpunt tracht te verdedigen, en da's maar normaal ook.
                            Maar ik was er ook van overtuigd dat dat niet zo publiek hoefde, maar daar kwam ik op terug door me neutraal op te stellen.
                            Wou ik toch even rechttrekken zonder hiermee alweer een andere reactie uit te lokken.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

@ Shagé: lees mijn woorden van hierboven nog eens na

natuurlijk mag iedereen gaan genieten ... we willen niks liever dat er mooie meetings en evenementen zijn en misschien wil je de discussies niet meer zien op de verschillende fora. Maar langs de andere kant wil iedereen toch wel weten hoe het juist in elkaar zit. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er op elke meeting toch iemand komt vragen hoe dat het nu juist in elkaar zit. Ze krijgen van ons steevast hetzelfde antwoord dat we blij zijn dat er een "nieuw" evenement komt ... maar dat het niet kan onder de naam van ons CCC-evenement. Dus bij deze wensen we Hugo en Peter "ASOW" veel succes, maar zonder gebruik van ons evenement dat "15 jaar lang" succesvol door de CCC verzorgd is !!! Niet voor niets dat we daar een hoop telefoontjes en mailtjes voor krijgen... Zolang onze naam gebruikt wordt, zullen wij de vragen krijgen ... en zal er ook door mensen op de fora gereageerd worden
                              Wiskunde is blijkbaar niet uw sterkste vak ... vergelijkingen. Als je de Pr van de ene meeting verzorgt, wil dit nog niet zeggen dat je zelf een andere meeting kan gaan oprichten en de naam van die ene meeting zomaar mag gebruiken.

Nogmaals ... Je zal nergens terugvinden dat we niet willen dat ASOW georganiseerd wordt, we willen niets liever ... maar mensen zijn mensen en lezen alleen wat ze willen lezen, of horen alleen wat ze willen horen !!!

Dit is alles wat de organisatoren moeten zien : Dus bij deze wensen we Hugo en Peter "ASOW" veel succes, maar zonder gebruik van ons evenement dat "15 jaar lang" succesvol door de CCC verzorgd is !

Comment

Opium voor het volk!!! De zakkenvullers gaan weldra op vakantie. Goed geld geschept, geteerd op vrijwilligers,... 10 euro inkom; en feesten maar. Schandalig, peperdure drank, 2.50 voor een mini colaatje, 4 euro voor een pak frieten met mayo. ja nu gaan ze afkomen het waren de kramen zelf die dat bepaalden, maar wat wil je met zo een uitgesproken standgeld. Het aanbod van wagens...... allemaal cars die je op elk evenement haast ziet... niks speciaal. Verdiende eerste prijs maar de rest doorgestoken kaart. Ben eens benieuwd hoeveel mensen er waren ingeschreven als personeel, juist noegaballen. Dan misbruik van de energie van vroegere Apow.... jonges, ja allee geniet van onze centen, mij zie je er nooit meer! en ik heb veel handelaars gehoord die afhaken voor volgend jaar. Vorig jaar 3 zalen, nu 2 en weldra is het zogenaamde spektakel dood. Een koe melk je zolang je ze melk geeft!
                                Last edited by ; 06/08/2013, 22:35.

Comment

Iemand is gefrustreerd!

Comment

Dafuq?

Comment

@namaz, ik weet waarover die persoon het heeft. en als je ff je geschiedenis van apow etc opzoekt dan begrijp je hoe de vork aan de steel zit....

Comment

Heb er 2 dagen geweest , zaterdag redelijk kalm , zondag volle bak.Vind het toch plezant zo'n grotere meeting.En als er iemand aan verdiend , so be it , ik heb me geamuseerd , ok , die prijzen van de dranken en eten is er iets over , maar dan moet ge uwe koelbox maar meenemen die het te duur vinden.Alleen jammer , dat er zelfs niet over gepost mag worden op het CCC forum , tis toch geen APOW meer...In ieder geval toch fijner dan de meetings op cafeparkingskes en braderies , dat vind ik dan weer de moeite niet om den auto op te blinken.Aan alle Amerikanen liefhebbers , wees blij dat er nog iemand moeite doet om een grotere meeting te organiseren , of ze er nou aan verdienen of niet intreseert mij geen reet , ik heb knappe autos gezien en een topweekend gehad ivm mijn hobby.

Comment

Working...
                                        X