Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic Haspengouw - 3 juni 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Beemer, ik geloof dat je mij niet goed begrijpt. Het gaat me niet om het betalen van die 6 euro. Het feit is dat er 2 roadbooks waren, een fatsoenlijk en een ander op voddepapier in A4 formaat zonder de sponsors erin en zoals je wel zult weten, had je deze wel degelijk nodig om enkele vragen op te lossen van de zoektocht.
    Jij zult wel een roadbook A5 gehad hebben, waarin alle sponsoren wel vermeld waren. Ik heb dus geen kans gehad om de vragenlijst volledig te kunnen invullen zoals ook de anderen die zo'n vodde-roadbook gehad hebben, maar die durven wel weer hun mond niet te openen.
    Wat betreft die 6 euro deelname, reken dit maar voor rallyplaat en roadbook. Maar denk maar eens 60 sponsors maal x euro, wie komt dit ten goede, alleszins niet voor de prijzen, niet voor de deelnemers en zeker niet voor het goede doel. Vergeet ook niet die grote sponsorborden langs de weg. De hele sponsoring komt ten goede aan ...... dit kan je wel zelf invullen.
    Voor mij was het de eerste en wel zeker de laatste keer.

Comment

Ah, ik wist niet dat er 2 verschillende roadbooks waren. Wellicht was het een last minute actie om nog extra roadbooks te maken? Met welke wagen heb je trouwens deelgenomen? Ben jij de vrouw met de blauwe Porsche 911?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik vind het toch wel zwaar overdreven hoor, oldtimervrouw... Schrijf je dan op voorhand in hé? Ik heb me gisteren, ondanks het weer fantastisch geamuseerd. Alles was tot in de puntjes geregeld, dikke pluim voor de organisatie en 6 euro is peanuts... Enige waar ik je mss in bijsta is de chaos bij de inschrijvingen. Dit werd dan weer ruimschoots goedgemaakt door de prachtige rit en het feit dat dit 1 van de enige ritten in de streek is waar mooie foto's onderweg gemaakt worden.

En die prijsvragen, daar deed ik zelfs niet eens aan mee. Mij gaat het om de streek, mijn wagen en gewoon genieten !

Volgens jaar absoluut opnieuw!
        www.opelklassiek.be

Comment

Ik ga hier toch even op reageren.

Als iedereen niet op voorhand inschrijft hoeveel exemplaren van het roadbook moeten we dan laten drukken?
          10? 50? 100? 150? 200? Met het risico dat je er ofwel te weiinig hebt, ofwel een stapel de vuilbak in mag gooien.

Dat je problemen hebt om achteraan in de zaal de briefing, die op aanvraag van velen werd gegeven, te horen, kruip dat dichterbij, vooraan was er plaats voldoende. (zie foto)

De zogenaamde chaos leek op een chaos. Er waren 3 inschrijftafels + 1 tafel voor de niet op voorhand ingeschrevenen.
          Op 15 minuten was iedereen, 89 deelnemers, geholpen en startensklaar. Misschien dat één lange rij en starten om de minuut leuker is, maar dan staat de laatste deelnemer daar wel 1u29 aan te schuiven.

De parking die kunnen we niet veranderen, die ligt er nu eenmaal en we kunnen ook niet verbieden dat de gastheer zijn klanten van zijn zaak voor ons gaat wegjagen. We mogen al jaren het grasveld gebruiken, dat ruim voldoende groot is. Dat het regende en de parking dan in minder goede staat is, daar kunnen we spijtig genoeg weinig aan veranderen.

En of wel nu er in slagen 10 of 60 of 200 sponsors te bemachtigen, wat blijkbaar sommige jaloers maak, heeft alleen maar het voordeel dat we het geheel kunnen aanbieden voor slechts 6 euro. Dat we slechts 3 prijzen uitdelen, 'tja dat is al jaren zo en is een keuze die wij als organisator maken.

Het belangrijkste voor ons is een leuke dag, met een leuk parkoers aanbieden, met de nodige fun van het rijden.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Beste Atenza, organisatoren,

Ik kan hier maar een zaak uit besluiten : het is niet voor de liefde van oldtimers dat jullie deze rit inrichten maar om het geldelijke en dit is voor mij, als oldtimerliefhebster, niet hetgeen ik verwacht bij een oldtimerrit. Zelfs een drankje van de organisatie was blijkbaar nog teveel.
            Dit is al wat ik hierover nog kwijt wil, want ik ben niet degene die op dit forum met duizenden berichten te lezen zal zijn. Ik heb nog wel wat anders te doen.
            Ik wens jullie desondanks nog verder veel succes in de toekomst met degenen die te dom zijn om de waarheid te beseffen.

Comment

hola , is ons Nathalieke soms van nickname veranderd ...
              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Hoe gierig kan je zijn om een leuke oldtimerdag van €6 duur te vinden ?
                Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Paar foto's...

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

mooie foto's , hopelijk hebben wij volgende zondag beter weer ...
                            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldtimervrouw Bekijk Berichten

Ik kan hier maar een zaak uit besluiten : het is niet voor de liefde van oldtimers dat jullie deze rit inrichten maar om het geldelijke en dit is voor mij, als oldtimerliefhebster, niet hetgeen ik verwacht bij een oldtimerrit. Zelfs een drankje van de organisatie was blijkbaar nog teveel.
                              Dit is al wat ik hierover nog kwijt wil, want ik ben niet degene die op dit forum met duizenden berichten te lezen zal zijn. Ik heb nog wel wat anders te doen.
                              Ik wens jullie desondanks nog verder veel succes in de toekomst met degenen die te dom zijn om de waarheid te beseffen.
                              In het verleden is de inschrijving trouwens altijd erg vlotjes verlopen. Ik vermoed dat het slechtere weer er dit jaar ook wat voor tussen zat dat het ietsje drukker was dan gewoonlijk. Bij mooi weer, kan je u trouwens buiten inschrijven. De organisatie verdient deze slechte kritiek niet. En als je denkt dat je het beter kan, moet je zelf maar een rally organiseren. Die mensen zijn er maanden mee bezig om voor ons 1 dagje entertainment te regelen.

Je mag ook niet vergeten dat het een rally was en geen liefdadigheidsevenement met gratis drankjes... Er is trouwens niemand die u verplicht heeft om een drankje te nuttigen. Er was ook geen tussenkomst voorzien in de brandstofkosten... Schandalig gewoon... Misschien dat jij beter een andere hobby kan zoeken.... eentje dat geen geld kost... Jij hebt overduidelijk nog niet veel rally's gereden want dit is veruit de goedkoopste die ik ken zonder enige verplichtingen. Just to have fun!

@ Atenza: Merciekes voor de foto's!!! btw, ken jij de fotograaf die foto's gemaakt heeft op de plaats waar we door een diepe plas moesten rijden? Worden deze foto's achteraf nog op de site bij aangevuld?

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                Volgens jaar absoluut opnieuw!
                                Spijtig dat ik niet wist dat je meedeed. Dan was ik even goeiedag komen zeggen
                                . Jouw auto heb ik in elk geval gezien. Tot volgend jaar dan maar

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  @ Atenza: Merciekes voor de foto's!!! btw, ken jij de fotograaf die foto's gemaakt heeft op de plaats waar we door een diepe plas moesten rijden? Worden deze foto's achteraf nog op de site bij aangevuld?
                                  Normaal gezien komen er nog extra foto's op de site. Alleen is het wachten tot ik deze in mijn bezit heb.

Comment

Ik heb spijt dat ik er niet was ...

Maar met dat weer ... en die afstand was een beetje te ver voor de 411 ...
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

In het verleden is de inschrijving trouwens altijd erg vlotjes verlopen. Ik vermoed dat het slechtere weer er dit jaar ook wat voor tussen zat dat het ietsje drukker was dan gewoonlijk. Bij mooi weer, kan je u trouwens buiten inschrijven. De organisatie verdient deze slechte kritiek niet. En als je denkt dat je het beter kan, moet je zelf maar een rally organiseren. Die mensen zijn er maanden mee bezig om voor ons 1 dagje entertainment te regelen.

Je mag ook niet vergeten dat het een rally was en geen liefdadigheidsevenement met gratis drankjes... Er is trouwens niemand die u verplicht heeft om een drankje te nuttigen. Er was ook geen tussenkomst voorzien in de brandstofkosten... Schandalig gewoon... Misschien dat jij beter een andere hobby kan zoeken.... eentje dat geen geld kost... Jij hebt overduidelijk nog niet veel rally's gereden want dit is veruit de goedkoopste die ik ken zonder enige verplichtingen. Just to have fun!

Op die foto's wacht ik ook haha! Blijkbaar van ene Gert Peeters dacht ik...
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Spijtig dat ik niet wist dat je meedeed. Dan was ik even goeiedag komen zeggen
                                        . Jouw auto heb ik in elk geval gezien. Tot volgend jaar dan maar
                                        Ja, mijn frank viel ook pas achteraf dat jij meedeed... excuses
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldtimervrouw Bekijk Berichten

Tof,

Volgend jaar mogen we dus allemaal op jouw kosten een rit komen doen? En vergeet géén gratis Duvelke ofzo, dan ben ik alvast van de partij!
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X