Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben zaterdag geweest, vond wel dat de opkomst minder was dan vorig jaar. Maar het weer was goed, en mijn zoontje heeft zich geamuseerd dus voor mij was het een geslaagde dag.
Ik ben zaterdag geweest, vond wel dat de opkomst minder was dan vorig jaar. Maar het weer was goed, en mijn zoontje heeft zich geamuseerd dus voor mij was het een geslaagde dag.
mijn zoontje heeft zich ook geamuseerd zaterdag vooral bij de rc-autotjes die er rond reden opda parcour.
Iemand toevallig die twee Fiat Panda's gezien? (Ene had een nrplaat V8 WEN), wat voor ne moteur zat daar wel niet in...wij rijden dikwijls erachter en konden hen met moeite bijhouden laat staan inhalen...
Iemand toevallig die twee Fiat Panda's gezien? (Ene had een nrplaat V8 WEN), wat voor ne moteur zat daar wel niet in...wij rijden dikwijls erachter en konden hen met moeite bijhouden laat staan inhalen...
Standaard Panda 100HP. Een 1.4 met 100 pk dus, die kwamen zo af fabriek. Fantastische wagentjes. Die "V8 WEN" is van 'Owen' op TorqueItalia.net.
Comment