Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spa italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

Ik ben zaterdag geweest, vond wel dat de opkomst minder was dan vorig jaar. Maar het weer was goed, en mijn zoontje heeft zich geamuseerd dus voor mij was het een geslaagde dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
          Ik ben zaterdag geweest, vond wel dat de opkomst minder was dan vorig jaar. Maar het weer was goed, en mijn zoontje heeft zich geamuseerd dus voor mij was het een geslaagde dag.
          mijn zoontje heeft zich ook geamuseerd zaterdag vooral bij de rc-autotjes die er rond reden opda parcour.

Comment

ferm foto's !
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Straks zal ik ook wat foto's posten van Zondag.

Comment

Iemand toevallig die twee Fiat Panda's gezien? (Ene had een nrplaat V8 WEN), wat voor ne moteur zat daar wel niet in...wij rijden dikwijls erachter en konden hen met moeite bijhouden laat staan inhalen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                  Iemand toevallig die twee Fiat Panda's gezien? (Ene had een nrplaat V8 WEN), wat voor ne moteur zat daar wel niet in...wij rijden dikwijls erachter en konden hen met moeite bijhouden laat staan inhalen...
                  Standaard Panda 100HP. Een 1.4 met 100 pk dus, die kwamen zo af fabriek. Fantastische wagentjes. Die "V8 WEN" is van 'Owen' op TorqueItalia.net.

Comment

nen 1.4 met 100 pk niet kunnen bijhouden terwijl we zelf met een alfa 159, 2.4 JTDM reden...bizar

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                          nen 1.4 met 100 pk niet kunnen bijhouden terwijl we zelf met een alfa 159, 2.4 JTDM reden...bizar
                          Ja, ze zijn niet te onderschatten, die Pandas... en ook een half ton lichter dan een 159.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
                            Ja, ze zijn niet te onderschatten, die Pandas... en ook een half ton lichter dan een 159.
                            en de 100 HP heeft ook wel zeer kort gespreide versnellingskes
                            sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rino Bekijk Berichten
                              zéér knappe foto's!

deze is wel grappig
                              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                                mijn zoontje heeft zich ook geamuseerd zaterdag vooral bij de rc-autotjes die er rond reden opda parcour.
                                Bij mij net hetzelfde

Comment

Working...
                                X