Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DeLorean Club Belgium : DCB-12 ( 17 mei t.e.m. 20 mei 2012 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DeLorean Club Belgium : DCB-12 ( 17 mei t.e.m. 20 mei 2012 )

Hallo iedereen

Sinds 2006 bestaat onze DeLorean Club Belgium ondertussen en wij vonden het eens de tijd om een eigen evenement te organiseren. We hebben gekozen voor een evenement dat zich situeert tussen Ieper en Brugge (West-Vlaanderen). Dit zou doorgaan van donderdag 17 mei 2012 t.e.m. zondag 20 mei 2012.

De planning staat nog niet volledig vast, maar dit wordt het in grote lijnen:
    - donderdagnamiddag: ontvangst en verwelkoming van alle gasten in Brugge aan het hotel.
    - vrijdagvoormiddag: bezoek van Tyne Cot in Passendale-Zonnebeke
    - vrijdagnamiddag: bezoek aan een oldtimermuseum in Reninge
    - zaterdagvoormiddag: rondrit in en rond Brugge met photoshoot
    - zaterdagnamiddag: presentatie op De Burg in Brugge met persvoorstelling
    - zondagvoormiddag: rondrit rond Brugge (voor wie nog goesting heeft )

De wagens zullen te bezichten zijn op vrijdagmiddag op de markt van Ieper en op zaterdagnamiddag op De Burg in Brugge (en op de hierboven vermelde stopplaatsen natuurlijk).

Momenteel staat de teller op maar liefst 21 (!) DeLoreans op zaterdagnamiddag in Brugge, waaronder 1 Back to the Future-replica die speciaal uit de UK overkomt. Ook mogen we 2 ex-DeLorean-werkers uit Noord-Ierland verwelkomen. Die mensen hebben van 1981 tot 1983 in de DeLoreanfabrieken gewerkt en hebben vanzelfsprekend vele verhalen te vertellen.

Meer info is te vinden op onze website: www.dcb12.be. De site is nog in volle ontwikkeling, maar er wordt aan gewerkt ... Ook op onze Facebook pagina vind je de laatste aanpassingen terug (onder DeLorean Club Belgium).

Voor wie het mocht interesseren, kom gerust eens af!

Groeten

DeLorean
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Hier interesseerd het merk DeLorean blijkbaar niemand ...
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

LOL ik denk dat dat te maken heeft, met de gemiddelde leeftijd hier op het forum. Onbekend is immers onbemind.

Jullie staan dus in theorie de hele namiddag in Brugge op de Burg, dat staat nog vast?

Comment

vrijdagmiddag op de markt van Ieper?
        ik zal er zijn!
        edit: heb het ook op mijn facebook gezet
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fastcooki3 Bekijk Berichten
          LOL ik denk dat dat te maken heeft, met de gemiddelde leeftijd hier op het forum. Onbekend is immers onbemind.

Jullie staan dus in theorie de hele namiddag in Brugge op de Burg, dat staat nog vast?
          Dat zou wel eens goed kunnen zijn ; 't is geen Ferrari of Porsche, hé ... Wij proberen nochtans het merk in de aandacht te brengen en alle slechte "vooroordelen" van het merk zo'n beetje uit de wereld te helpen (al is dat niet altijd gemakkelijk ...).

En ja, wij staan zaterdag van rond 13.30-14.00h tot 17.00h op De Burg in Brugge (langer mocht niet van 't stad ...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
            vrijdagmiddag op de markt van Ieper?
            ik zal er zijn!
            edit: heb het ook op mijn facebook gezet
            Vrijdag rond de middag staan de wagens op het St. Maertensplein (dat is net achter de kathedraal, dacht ik?). Voor de Grote Markt van Ieper kregen we jammer genoeg geen toestemming van de stad ...

Comment

allez, spijtig. het is dan tussen de kathedraal en het Belfort
              je kunt je nog altijd op de markt stiekem naast de fontein zetten
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                allez, spijtig. het is dan tussen de kathedraal en het Belfort
                je kunt je nog altijd op de markt stiekem naast de fontein zetten
                Dat was inderdaad onze oorspronkelijke bedoeling ('t ging wel mooi zijn), maar spijtig genoeg geen toestemming gekregen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                  Dat zou wel eens goed kunnen zijn ; 't is geen Ferrari of Porsche, hé ... Wij proberen nochtans het merk in de aandacht te brengen en alle slechte "vooroordelen" van het merk zo'n beetje uit de wereld te helpen (al is dat niet altijd gemakkelijk ...).

En ja, wij staan zaterdag van rond 13.30-14.00h tot 17.00h op De Burg in Brugge (langer mocht niet van 't stad ...)
                  Vooroordelen zullen er altijd zijn!
                  Ik maak mezelf altijd wijs dat ik ook ooit een DeLorean zal bezitten, maar waneer... 3 jaar geleden lang staan gapen naar de DeLorean van Back to the Future in Universal Studios pretpark . De Back to the futures attractie is er nu jammer genoeg niet meer.
                  Ik kom waarschijnlijk wel eens langs zaterdag veel plezier op jullie weekend, ik verwittig nog 2 DeLorean eigenaars van jullie evenement.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fastcooki3 Bekijk Berichten
                    Vooroordelen zullen er altijd zijn!
                    Ik maak mezelf altijd wijs dat ik ook ooit een DeLorean zal bezitten, maar waneer... 3 jaar geleden lang staan gapen naar de DeLorean van Back to the Future in Universal Studios pretpark . De Back to the futures attractie is er nu jammer genoeg niet meer.
                    Ik kom waarschijnlijk wel eens langs zaterdag veel plezier op jullie weekend, ik verwittig nog 2 DeLorean eigenaars van jullie evenement.
                    Alle DeLorean-eigenaars in België (die we kennen) zijn verwittigd van ons evenement en de meesten zullen er bij zijn (met of zonder hun DeLorean). Mag ik eens de namen weten aub? (desnoods in PM als je geen namen hier wilt plaatsen)

Trouwens, voor de aanschaf van een DeLorean kan je - voor België - best in Brugge zijn, bij het DeLorean Service Center. De eigenaar zal er dit weekend ook bij zijn. Verder kun je in Europa nog terecht bij DeLorean Europe, maar die zit in 't noorden van Nederland. De droom kan dichter zijn dan je denkt ...
                    Last edited by Delorean; 15/05/2012, 10:47.

Comment

Working...
                    X