Ik zal vanmiddag eens gaan kijken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Zoute Grand Prix 2012
Collapse
X
-
-
-
Leuke verzameling daar! Wel 20 SLS'en gezien, ook veel oude Ferrari's. Porsche 911 edition 918 (met die groene accentjes) ook gespot. Heb ook een 599 GTO gezien, maar met die 'vleugeltjes' aan de C-stijl zoals de 599XX. Wat was dat dan?
Ferrari+599XX+2.jpg
Heb ook in verte iets gezien wat op een oranje BMW M1 leek, maar dan met vleugeldeuren à la SLS?Last edited by 3000; 08/10/2012, 12:22.
Comment
-
Zeer fijn weekend achter de rug!
Fantastisch sfeertje gekoppeld aan het mooie weer en de geur van rijk draaiende oldies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenspijtig ongeval
mgb?
Zijn wij voorbijgereden omstreeks 22h...
Was toen nog niet duidelijk wat er aan de hand was maar er waren vele brandweerlui in de gracht bezig.
We begrepen de ernst van de situatie toen nog niet, temeer je met een moderne wagen amper gewond zou zijn bij een dergelijk ongeval, lijkt me. We hadden uiteraard de link nog niet gelegd met een (soft-top)oldtimer...
RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenHeb ook in verte iets gezien wat op een oranje BMW M1 leek, maar dan met vleugeldeuren à la SLS?
Comment
-
Is de BMW Turbo, conceptversie van de uiteindelijke legendarische M1. Zijn er 2 van (eigenlijk is prototype ook terecht hier), waarvan die op de Zoute de eerstgebouwde was.
6356102.jpg
8145390.jpg
Voor meer foto's stuur ik jullie graag door naar de pagina op mijn website: http://spykerforce.weebly.com/zoute-...prix-2012.html
Filmpjes:
Ford GT:
+ YouTube Video
Lamborghini Miura S:
+ YouTube Video Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
E21 316 by Wouter Dieryck, on Flickr
eentje die niet deelnam, maar daarom niet minder mooi
Comment
-
mijn collectie van foto's op zondag!
heb er van genoten, ook prachtig weer gehad!!
Comment
Comment