Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroemdag 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vroemdag 2012

Iemand van her geweest?
    Ik heb audiplus en dennis gezien.
    Als er iemand foto heeft ven mx5 met roze velgen mag hij/zij die altijd posten.

Yeps ben geweest, Dennis ook tegen het lijf gelopen. Geweldige dag gehad!
    Het was dit jaar stralend weer en de organisatie was sterk verbeterd. Auto's stonden niet meer in elkaars weg om circuit op en af te rijden bij de sessie. Maar ook het in en uitstappen gebeurde vlotter (of was het mijn euforie?). Op de baan zelf vond ik dat er in groep erg netjes werd gereden in vergelijking met voorgaande jaren. Echt een verademing: geen zotte toestanden maar gewoon respectvol rijden. Mooi was dat!
    Kortom, ik denk dat we weer veel kinderen een onvergetelijke dag hebben bezorgd en dat geeft echt een goed gevoel. Drie per keer in de auto, waarbij er af en toe eentje schrik heeft, maar dat smelt als sneeuw voor de zon en na 2 bochten beginnen ze meestal al te kraaien van plezier. Een keer was het zelfs zo luid dat mijn trommelvliezen er bijna uit trilden! Geweldig toch...

Op het einde bij het vrij rijden ging het toch bijna goed mis. Porsche 928 naar ik gehoord heb, had koelvloeistof verloren bij het aanremmen van de eerste linkse tot in de kanaalbocht. Den deze heeft dat geweten... Plots werd het rempedaal steenhard en hopla daar ging hij in een spin. Gelukkig de boel nog kunnen redden door de auto op 180° te stabiliseren door de rem te lossen en dan 180° terug te keren. Had net niet genoeg asfalt en dus toch nog heel even door de grindbak. Geen schade, dat had erger gekund! Goeie marshalls hadden meteen door dat het goed mis was en er werd al snel afgevlagd om de baan te kuisen.
    Last edited by ; 27/10/2012, 23:24. Reden: taalcorrectie

Comment

Ik was er ook....

Jm
      http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
        IAls er iemand foto heeft ven mx5 met roze velgen mag hij/zij die altijd posten.
        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Als iemand foto's heeft van mijn zwarte BMW E36 M3 met nr 18 mag me die bezorgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
            Ik was er ook....

ding ging redelijk hard ook. Je hebt een tijdje achter mij gereden en ik merkte dat je toch heel wat sneller was dan mij.

mijne
            Last edited by ; 28/10/2012, 19:46. Reden: aanvulling

Comment

We doen ons best met het beperkt vermogen dat we hebben
              Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                We doen ons best met het beperkt vermogen dat we hebben
                same here

Comment

Ik was er ook met de groene audi coupe.

Comment

Ik was ook weer aanwezig. Blauwe RCZ met zwarte mistlichten.

Comment

Ik was er die dag ook samen met cup200. Ik met mijn witte clio rs en cup200 met zijn nieuwe clio rs red bull (zwart geel). Het was een super dag, volgend jaar zeker terug aanwezig.

Comment

Working...
                      X