Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Essen Motor Show 1 - 9 december 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Essen Motor Show 1 - 9 december 2012

Ook dit jaar is er weer de Essen Motor Show. Liefhebbers van autosport en tuning kunnen hier hun hartje ophalen.

Ik heb wel eens zin om te gaan, maar ik zou dat willen doen met een aantal forummers. Ik ben van plan om vrijdag 30/11 te gaan. Het is dan de 'Fachbesuchertag' die wat duurder is qua inkom (€25 ip €16), maar het is deze dag wel veel minder druk.

Wie heeft er zin om met mij mee te gaan op vrijdag 30/11?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Ik ga 5 december!

Comment

Onze E46 staat in Essen. Ik ga de laatste dag om hem op te halen

Comment

Ik ga maandag in de namiddag.
        OO 00 OO

Comment

ik kan enkel de 5de .
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Normaal post ik hier geen fotos van de E46 maar gezien het de allerlaatste show is en essen met bijna 400.000 bezoekers een wereldtop beurs en het toch wel een eer is om er uitgenodigd te zijn hier 1 fotoke Als je gaat en hem herkent , hij staat naast de stand van ebay in de zaal 1A Na deze show gaat de wagen op pensioen en wordt stopgezet :-)
            Last edited by ; 02/12/2012, 14:30.

Comment

Piece of art.
              OO 00 OO

Comment

Wow daar moet veel werk inzitten.
                Ik ben helemaal geen tuning fan, maar heb wel respect voor al het werk dat daar in moet gekropen zijn!
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Zijkanten zijn volledig in metaal

Comment

vaak gezien op meetings, alhoewel ik de candy rode versie met carbon mooier vond. Idem toen jullie "snow" nog hadden op de gouden velgen met rood interieur... was echt een enorme dikke combinatie

Comment

word hij in stukkken verkocht of gaat hij de garage in

Comment

Wordt gewoon gestald, word niet verkocht.

Comment

Damn, knappe beemer! Zit morgen zelf ook in essen dus daar ga ik zeker wel is op letten.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

staat inderdaad dik gerief tussen!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                              Persoonlijk heb ik niets tegen het "tunen" van auto's oid , maar deze afmetingen zijn gewoon "te" voor de wielkasten. De helft zou ook nog "wauw" zijn meen ik .

Heb ooit eens iets gehoord over "te" : = nooit goed (behalve als het over geld gaat ) te veel centen kan je niet hebben denk ik .

Ook dat verlagen vind ik wel iets hebben bij auto's maar hier is het weer net iets te laag....

Comment

Altijd al knap type bmw gevonden veel mooier dan de huidige generatie

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

Begrijp ik Nu je moet het ook duiden in zijn context. Auto is een showwagen : extreme class. De Te comes with the territory. Tis ook niet iets waar je alle dagen mee rondrijd. Wagen komt /kwam alléén buiten voor beurzen en meetings. Hij is gemaakt trouwens door de maker van de rox wagen van studio 100. Die hebben trouwens beslist de opdracht aan onze carrosier te geven na het zien van onze wagen Als showwagen is hij enorm geslaagd. Meer dan 50 magazine shoots waaronder een heleboel covers all over the world including usa, meer dan 60 best of show titels in concours, best of show master of tuning in ahoy nederland enz.. wagen heeft zowat alles bereikt wat je kan bereiken in het wereldje Missie geslaagd Tijd nu om op rust te gaan

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                  Persoonlijk heb ik niets tegen het "tunen" van auto's oid , maar deze afmetingen zijn gewoon "te" voor de wielkasten. De helft zou ook nog "wauw" zijn meen ik .

Heb ooit eens iets gehoord over "te" : = nooit goed (behalve als het over geld gaat ) te veel centen kan je niet hebben denk ik .

Ook dat verlagen vind ik wel iets hebben bij auto's maar hier is het weer net iets te laag....

Comment

Bmw zag er goed uit! Trok veel bekijk amai! Stonden wel wa vingerafdrukken op enzndus peis da er veel over de koordjes kropen.

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Jep ze willen allemaal aan de motorkap komen. Door de matte afwerking van de carbon is het altijd een diskutie is het echte carbon of een sticker. Tis echte maar velen geloven het niet en dan moeten ze eraan voelen Nogthans is het redelijk duidelijk omdat het motief oneven is terwijl een sticker altijd hetzelfde motief toond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Jep ze willen allemaal aan de motorkap komen. Door de matte afwerking van de carbon is het altijd een diskutie is het echte carbon of een sticker. Tis echte maar velen geloven het niet en dan moeten ze eraan voelen Nogthans is het redelijk duidelijk omdat het motief oneven is terwijl een sticker altijd hetzelfde motief toond
                                        Op pensioen = nieuw projectje starten?
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                        X