Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voltanken en bandendruk checken ga ik mogenvroeg doen. Heb vandaag ook bus olie gekocht als reserve na zijn winterslaap. Na de rally eens kijken voor een onderhoud. Heb eigenlijk geen idee of dit al nodig is. grote tank en redelijke autonomie
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Ik heb er ook van genoten! Wel niet zoveel tijd kunnen doorbrengen met de C&B-kliek omdat er ook een paar andere mensen bijwaren die ik kende en die zelf niemand anders kenden.
Ik heb ook wat fotootjes geschoten, hier staan ze: http://www.mijnalbum.nl/Album=UF8NZOOM
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ben nog altijd aan het zoeken naar die "grune weg" en "zandkot"
Voor die 'Grune Weg' heb ik 5 minuten met ons ma liggen bellen zodat ze op google maps de route kon zoeken en mij zeggen hoe ik moest rijden.
't Was verder dik de moeite!
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
@ elio: was jij diegene die zo spectaculair over circuit ging . Ik was co piloot in de Volvo C70 op circuit.
Ik moet wel zeggen dat ik het een hele knappe rit vond. Normaal rijd ik samen met mijn vrouwke maar nu hadden we bij de start gewisseld met de vrienden in de C70. Waarbij de vrouwen in de C70 foutloos reden, hebben de mannen zowat overal verkeerd gereden. Tegen de middag dan toch maar terug mijn vertrouwde copiloot gekozen en foutloos verder gereden . Een mooie dag maar best wel zwaar en geen regen
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Dikke proficiat Atenza!!!! Wie zei er ook al weer dat deze rally je niet ligt . Ik heb me goed geamuseerd . Ik moet wel bemerken dat bepaalde deelnemers hun rijstijl er serieus over was... Bepaalde wagens gebruikten de baan alsof het een WRC terrein was . Ik hoop maar dat dergelijke piloten er niet voor zorgen dat de toekomst van rally's in gedrang komt. Het moet leuk zijn voor iedereen maar ergens moet je een grens trekken. Zeker als de organisatie het mogelijk maakt om op circuit te rijden waarbij je u compleet kan uitleven.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Neenee, ik heb niet op het circuit gereden... Knappe C70 trouwens ook!
Dat is een T5. Supersnel in rechte lijn maar bochten kan je er absoluut niet mee nemen . Dit is de C70 T5 die op de beurs stond bij de voorstelling van de C70 in België in 1998.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Dank u, is wel de eerste keer op 6 jaar dat we een fatsoenlijk resultaat behalen in de Antwerp Classic.
Mijne piloot was begon al bij de eerste controleletter te paniekeren, dacht dat we mis zaten, maar dan moet je juist rustig blijven.
Na deel 1 stonden we 5de met één controle gemist + 0,5 strafpunten op de RT.
Deel 2 was foutloos waardoor we opschoven naar een voorlopige 3de plaats.
Daarna was het afwachten of we iets misten in deel 3.
Bij binnenkomen vroegen de voorlopige 1ste en 2de naar ons kladblad waar wij blijkbaar één controle meer hadden en zij begonnen te vloeken dat ze die niet hadden. Op de RT haalden we echter 0,1 strafpunt. waardoor we met een verschil van 0,4 punten de overwinning behaalden.
Dikke proficiat Atenza!!!! Wie zei er ook al weer dat deze rally je niet ligt . Ik heb me goed geamuseerd . Ik moet wel bemerken dat bepaalde deelnemers hun rijstijl er serieus over was... Bepaalde wagens gebruikten de baan alsof het een WRC terrein was . Ik hoop maar dat dergelijke piloten er niet voor zorgen dat de toekomst van rally's in gedrang komt. Het moet leuk zijn voor iedereen maar ergens moet je een grens trekken. Zeker als de organisatie het mogelijk maakt om op circuit te rijden waarbij je u compleet kan uitleven.
Bij binnenkomen vroegen de voorlopige 1ste en 2de naar ons kladblad waar wij blijkbaar één controle meer hadden en zij begonnen te vloeken dat ze die niet hadden.
Klopt volledig, anders hadden we hetzelfde resultaat behaald dan vorig jaar . Toch waren we tevreden over onze wedstrijd . Op naar de volgende wedstrijd hé Atenza.
Comment