Oorspronkelijk geplaatst door Torchus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
European Auto - Motor Salon Brussel 2013
Collapse
X
-
Ook vandaag eens langs geweest, was voor mij de eerste keer dat ik op het zogenaamde kleine salon langs ging, vorig jaar voor de eerste keer naar het salon geweest - toen groot salon.
Al bij al is het inderdaad kleiner, maar desalniettemin heb ik me prima vermaakt en heb ik genoten van alle blinkende bolides.
Er was wel immens veel volk waardoor het onmogelijk was om overal eens even achter het stuur te kruipen, af en toe met echte opstoppingen tussen de verschillende hallen.
Het viel mij voorts op dat vele merken niet (langer?) happig zijn om brochures, informatie, prijslijsten e.d. op papier mee te geven als je erom vraagt bij de infobalies per merk - al varieert dat per merk.
Bij de zeer vriendelijke mensen van de BMW-stand toch eens een budget-droom-3 ineen geknutseld in Estoril-blauw... Mjammie .
Verder vond ik vooral de nieuwe E-klasse opmerkelijk; een immens verschil met de huidige, en vooral een stevige beweging richting S-klasse vind ik zelf. Het model dat in Brussel stond was volgens de mensen van de stand weliswaar een full option E500 met AMG-pakket waardoor de uiteindelijke (basis)versie daar nog wel wat van zal afwijken, maar het is qua design mijns inziens een hele stap voorwaarts. Eigenlijk de E zoals hij er bij zijn lancering had moeten uitzien... Heel blij dat ik hem van de vriendelijke verkoper op de stand van Mercedes toch eens mocht gaan bezichtigen .BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Ik ben vrijdagavond geweest, degoutant veel volk rond de duurdere merken. In de dreamcar hal was zeer weinig volk. Glaasje cava gekregen van een bevallige hostes aan de Audi stand!
Alfa Romeo stand, zeer triestig. Huilen met de pet op!
Mooiste stand voor mij was die van Audi. Ineens dan maar een sleutelhanger gekocht!
Comment
-
Impressie van de Autosalon staat online op mijn website: http://spykerforce.weebly.com/autosa...ssel-2013.htmlBijgevoegde Bestanden
Comment
-
het zit erop
moest zelf werken op het salon bij renault, toffe job en zware after party, heerlijk.
tof dat je op rustige momenten en persdag en zo ook kon rondlopen, wat op het 4x4 parcours gaan meerijden of de trial show een paar kaar gaan bekijken, die was best vet.
de stuntshow van kawa was niet zo spectaculair.
hoe vinden jullie het? iemand bij renault gepasseerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenhoe vonden jullie het? Iemand bij Renault gepasseerd?
Maar niet op het salon .......wel op de Noorderlaan en daar een zeer mooie prijs gekregen voor een nieuwe GSIII .
Als ik nu nog een beetje een mooie prijs voor mijn huidige krijg is het een geslaagde missie
Deze gaat dan de deur uit :
Zulke zou in de plaats komen .....
Wat 2 plaatsen meer al niet kunnen doen met een mens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenhet zit erop
moest zelf werken op het salon bij renault, toffe job en zware after party, heerlijk.
tof dat je op rustige momenten en persdag en zo ook kon rondlopen, wat op het 4x4 parcours gaan meerijden of de trial show een paar kaar gaan bekijken, die was best vet.
de stuntshow van kawa was niet zo spectaculair.
hoe vinden jullie het? iemand bij renault gepasseerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenIdd Renault had een heel mooie stand!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHeeft iemand anders ook ervaren dat het op de stand van citroen belachelijk warm was?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenDan toch, dacht dat ik vapeurs kreeg?! Ik was de enige in ons gezelschap die er 'last' van had.
Comment
Comment