Mededeling

Collapse
No announcement yet.

premiere F&F 6 @ Kinepolis Kortrijk vr. 24 mei 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• premiere F&F 6 @ Kinepolis Kortrijk vr. 24 mei 2013

Ik werd zoals vorig jaar gevraagd om op vrijdag 24 mei aanstaande de premiere te verzorgen van de nieuwe Fast & Furious film in de Kinepolis Kortrijk.

Hier al een non-officiele trailer: http://www.youtube.com/watch?v=nIhaP-7VFxE

Ik mag 25 wagens zetten waarvan de helft sportieve wagens en de helft tuningwagens. Voor de tuningwagens beroep ik me op andere fora (suggesties altijd welkom), voor de sportieve wagens en exoten vraag ik of er mensen zijn die met hun wagen willen afzakken.

Welke wagens zoek ik? American musclecars & moderne sportwagens. Ik heb reeds een GTR en een Hummer H2, zoiets dus...

De wagen moet er staan van 19u tot 23u, de eigenaar krijgt een duoticket om de voorstelling bij te wonen en terwijl worden de wagens bewaakt door security.

Geinteresseerden altijd welkom om te reageren, ik hoop enkel dat er zoals vorig jaar geen hele polemiek gestart wordt als ik mensen weiger of waarom ik die wagen wel goedkeur en een andere niet, dergelijk gezever moet maar uitgevochten worden in een aparte topic.
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Kzou wel willen komen, maar een volvo daar zetten zal niet echt passen zeker?

Maar als iemand nog een ticket over heeft, mag mij altijd contactere

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Ik ken iemand met een rode Chevelle SS (de auto uit één van de films, dacht ik?). Wil ik hem eens contacteren?
      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
        Ik ken iemand met een rode Chevelle SS (de auto uit één van de films, dacht ik?). Wil ik hem eens contacteren?

Klinkt zeer interessant! Heb je toevallig pics van die wagen?
        sigpic

Comment

Enkele wagens hebben al toegezegd:
          - Nissan GTR
          - Hummer H2
          - Porsche 911 GT3
          - Toyota Supra
          - Mitsu EVO 9

Een mooie mix van Amerikaanse bakken, exoten en importwagens is dus hetgeen ik zoek...
          sigpic

Comment

Ik kan mss een nieuwe cerrera S regelen maar dat zal niet zo speciaal zijn
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              Klinkt zeer interessant! Heb je toevallig pics van die wagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                We spreken blijkbaar van dezelfde kerel ...
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

ja want jij staat er naast, en ik sta erachter.

of stond jij bij de jaren 80 groep.
                  Last edited by Timmie; 10/01/2013, 13:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                    We spreken blijkbaar van dezelfde kerel ...
                    Deze wagen zou een dikke aanwinst zijn, je mag die mens absoluut contacteren of ik wil hem ook bellen als je me zijn nummer in pm doorstuurt...
                    sigpic

Comment

Deze wagen zou een dikke aanwinst zijn, je mag die mens absoluut contacteren of ik wil hem ook bellen als je me zijn nummer in pm doorstuurt...
                      Er is reeds een mailke gestuurd met de link naar deze site en de link naar jou site ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        ja want jij staat er naast, en ik sta erachter.

of stond jij bij de jaren 80 groep.
                        Ik ben op deze meeting in Brugge ook geweest, maar zonder DeLorean. Vermits we die periode onze nieuwe garage aan 't bouwen waren, stond de DeLorean in een vriend's garage waar ik die zondag niet aan kon.

Trouwens, ik zie dat je van Mechelen bent. Kan het zijn dat ik jou wagen eens in Harelbeke heb zien staan (niet op een meeting, maar aan de een appartementsgebouw aan de Leiestraat)?

Comment

die kans is klein, maar ik weet dat er in belgie wel ergens een firebird is met dezelfde rode kleur.
                          nu de laatste 2 jaar ga je mijn auto enkel zijn tegengekomen bij mij thuis of in lokeren.
                          binnen een half jaar hopenlijk terug op de baan better then ever.
                          als die verdomde vloerplaten nu eens eindelijk zouden binnenkomen he...

Comment

bjorn,

voor tuningwagens, plaats van tb -> contacteer eens de mensen van TWA, daar gaat u gedacht wel bij zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              bjorn,

voor tuningwagens, plaats van tb -> contacteer eens de mensen van TWA, daar gaat u gedacht wel bij zitten.
                              Ik ga zelfs niets op TB zetten, ik ben intern wat aan 't ronselen met mensen die ik nog ken van in de tuningperiode, kans is groot dat ik al veel toppers bijeenkrijg door die mensen alleen te contacteren.
                              sigpic

Comment

is ook al 3 jaar geleden dat ik nog op tb heb gezeten, gezien twa een goede reputatie heeft qua kwaliteit dacht ik daar aan.
                                Organiseer jij eigenlijk nog tuning meetings?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  is ook al 3 jaar geleden dat ik nog op tb heb gezeten, gezien twa een goede reputatie heeft qua kwaliteit dacht ik daar aan.
                                  Organiseer jij eigenlijk nog tuning meetings?
                                  Nee nie meer. Teveel gezaag van bekerneuters...
                                  sigpic

Comment

E92 M3 ja of nee ?

Comment

Enkele wagens hebben al toegezegd:
                                      - Nissan GTR
                                      - Hummer H2
                                      - Porsche 911 GT3
                                      - Toyota Supra
                                      - Mitsu EVO 9

Een mooie mix van Amerikaanse bakken, exoten en importwagens is dus hetgeen ik zoek...

Amerikaanse AC COBRA ook welkom ?????
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Wat een zalig ding
                                        Maan de eigenaar eens aan om heel rap hier een topic aan te maken

Comment

Working...
                                        X