Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoverkoper worden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoverkoper worden?

Zot van auto’s? waarom niet van je hobby je beroep maken?

Volg de opleiding autoverkoper bij Syntra West! Deze gaat op 19 februari van start binnen onze campus te Roeselare. Klik hier voor meer info.

Autoverkoper, zou nog iets voor mij zijn.

Kan je dit ook op andere Syntra scholen volgen?
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Enigste minpunt is dat de sector vierkant draait
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Kost maar €750 voor 45h...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Kost maar €750 voor 45h...
          slik... En wat zijn de garanties op werk... Je moet maar eens vacatures in de autosector bekijken. Het is triestig. Er worden meer mensen bedankt voor bewezen diensten dan dat er aangeworven worden . En dat zijn allemaal mensen met praktijkervaring.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Enigste minpunt is dat de sector vierkant draait
            Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            slik... En wat zijn de garanties op werk... Je moet maar eens vacatures in de autosector bekijken. Het is triestig. Er worden meer mensen bedankt voor bewezen diensten dan dat er aangeworven worden . En dat zijn allemaal mensen met praktijkervaring.
            Niet bij alle merken. En als ze bedankt worden, is dat vaak voor niet-bewezen diensten. Ik had tot voor kort ook zo'n collega.

Comment

Ik ga ook niet klagen...

Comment

hier ook geen klagen...

Comment

ook geen klagen

Comment

goed om horen !

Comment

Dat waren er bijna vier op een rij.

Comment

Mijn 'droom'beroep is dat ja.
                        Daarvoor doe ik Kantoor op school, zodat de boekhouding ook kan gebeuren
                        1986 Audi 90 2.2
                        1990 Audi 90 2.3 USA
                        1990 Audi coupé 2.3
                        1991 Audi 90 2.0
                        2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

Niet onverstandig, Wauwdi. Veel autoverkopers durven de cijfers al eens te rooskleurig bekijken, vooral als het over hun eigen cijfers gaat.

Comment

Heb ook lang getwijfeld om auto verkoper. Heb mijn secundair in de richting handel gedaan dus boekhouding etc heb ik ook al gehad, maar nu toch voor mechanicien gegaan ipv verkoper.
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                              Niet onverstandig, Wauwdi. Veel autoverkopers durven de cijfers al eens te rooskleurig bekijken, vooral als het over hun eigen cijfers gaat.
                              A2 Handel, attest van bedrijfsbeheer, 2 jaar in facturatiedienst gestaan... ik ken mijn cijfers hoor

Comment

Voor autoverkoper te worden moet je echt geen opleiding autoverkoper volgen . Ik vind dat weggegooid geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                  A2 Handel, attest van bedrijfsbeheer, 2 jaar in facturatiedienst gestaan... ik ken mijn cijfers hoor
                                  Gelukkig zijn er dus ook nog anderen, zoals jij. Mag ik vragen wat je verkoopt? Iets Italiaans? Antwoorden mag ook per pm hoor.

Comment

Klopt, ik zit nu in het 4de jaar secundair 'office assistent' ( in andere woorden kantoor gewoon)
                                    Volgend jaar mag ik stage lopen in een autogarage waar ik trouwens werk.
                                    Eigenlijk wist ik het al heel lang wat ik wou doen al van het 5de leerjaar in het lager.
                                    Nu heb ik 2 jaar handel gedaan (1ste en 2de middelbaar) en nu bezig met het 2de jaar kantoor (4de jaar)
                                    Ik heb speciaal voor Kantoor gekozen omwille van stages, als je wilt gaan werken is ervaring belangrijk.
                                    Misschien is kantoor 'maar' bso maar zeker niet makelijk, ze hebben zelfs getwijfeld in de directies om het te verplaatsen naar tso.
                                    Ik moet nog 3jaar naar school met het 7de jaar bij en dan ga ik werken, doorsturen wil ik niet. Alleen moet ik nog navragen of ik ook een attest bedrijfsbeheer krijg omdat het eigenlijk hetzelfde is. Maar ik en mijn broer en mijn pa zijn van plan om in de toekomst een eigen bedrijf te starten in reperatie van graafmachines. Omdat wij genoeg contacten hebben om het te laten lopen.

Tot zo ver mijn verhaal waar niemand in geïnteresseerd is waarschijnlijk
                                    1986 Audi 90 2.2
                                    1990 Audi 90 2.3 USA
                                    1990 Audi coupé 2.3
                                    1991 Audi 90 2.0
                                    2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

Gelukkig zijn er dus ook nog anderen, zoals jij. Mag ik vragen wat je verkoopt? Iets Italiaans? Antwoorden mag ook per pm hoor.
                                      Ik werk voor de GM group... dus Opel/Chevrolet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
                                        Tot zo ver mijn verhaal waar niemand in geïnteresseerd is waarschijnlijk
                                        Toch wel! Die zever van BSO-TSO-ASO is echt zo achterhaald. Er zijn BSO-ers die het veel verder schoppen dan ASO-ers. Die stigma's zouden eindelijk eens ontkrachtigd moeten worden. Maar als je niet wil verder studeren na het middelbaar, alle respect voor. Weet wel dat als je nadien ooit terug zou gaan studeren, dit niet simpel is om te combineren met een carrière. (Been there, done that )

Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                        Ik werk voor de GM group... dus Opel/Chevrolet.
                                        Ocharme... nee hoor, grapje. Ik vind dat Opel heel mooie modellen heeft (Astra, Insignia, Zafira Tourer), alleen jammer dat de bouw-en afwerkingskwaliteit soms te wensen over laat.

Comment

Working...
                                        X