Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival of Speed 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goodwood Festival of Speed 2013

Van 11 - 14 JULI 2013 is het weer zover.

Gisteren was er persvoorstelling van het Festival.

Ikzelf zal er op zaterdag en zondag aanwezig zijn.

reacties en fotos achteraf zijn hier welkom natuurlijk.
    Last edited by ; 21/03/2013, 23:07.

ik ga eens een jaartje overslaan peisk ...
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Kan je daar gewoon naar toe rijden en betalen 'aan de deur' ? Of hoe zit dat daar ?
      Heb verlof met moto gepland naar Italië de eerste 2 weken van juli maar Engeland kan een alternatief zijn.
      Eerst een goei week Schotland om mijn vriendin te overtuigen en in het terugkeren toevallig daar passeren .

edit : al gevonden op site, NEEN dus .

Ne keer topoverleg plegen met mijn madam vanavond .

Comment

Ik zou daar ook graag eens naar toe gaan maar ik vrees ervoor dat ik mijn ouders ga mee krijgen. Mijn ma sowieso niet en ik denk niet dat het mijn pa interesseert.

Vanavond eens slim proberen aanpakken om er een citytrip Londen proberen aan vast te hangen.
        Last edited by C'Mon; 22/03/2013, 19:33.

Comment

Damn, net dat weekend vieren mijn ouders hun 25j getrouwd... Is het de moeite om enkel donderdag en vrijdag te gaan? Donderdag is het dat dat rijdend autosalon, lijkt mij ook wel leuk. Lukt het om als liefhebber daar eens mee te rijden met een auto?

Comment

Ik ga de donderdag & vrijdag zoals ieder jaar.. Het is mss wel mogelijk om mee te gaan, maar dan moet je iig al aan de ingang staan bij het opengaan van't festival. Vorig jaar ben ik 1u na het opengaan van de poorten toegekomen en alles was al volzet... Als het je eerste keer is zal je alle tijd kunnen gebruiken om het domein volledig te zien!

Comment

Wat bedoel je met 'je moet al aan ingang staan' en 'alles volzet' ?

Als ik op voorhand kaarten koop via hun website ben ik dan niet zeker dat ik binnen kan ?

Ben heel sterk aan het overwegen om mijn motorvakantie te verhuizen van Italië naar Schotland en dan in het terugkeren te gaan kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten

Als ik op voorhand kaarten koop via hun website ben ik dan niet zeker dat ik binnen kan ?

Ben heel sterk aan het overwegen om mijn motorvakantie te verhuizen van Italië naar Schotland en dan in het terugkeren te gaan kijken.
                Best kaarten op voorhand kopen anders is de kans groot dat je er niet meer inkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten

Hij bedoelt voor de rijdende autoshow dat je snel moet zijn om een plaatsje te reserveren om te mogen mee rijden.

Je kan enkel tickets online kopen, aan de ingang gaat niet, en dan ben je natuurlijk zeker dat je binnen kunt.

Comment

Het ging idd over de rijdende autoshow, tickets voor het festival zelf moet je online kopen.. Ik bekijk de donderdag alle standen van de fabrikanten, op vrijdag ga ik dan kijken naar alle paddocks en zet ik me op de grandstand om al het geweld te zien passeren! Grandstand tickets moet je ook op voorhand kopen..

Comment

Aja, was idd wat ik dacht, maar klonk nog al vreemd, maar ben nu stuk wijzer .

Maar ga het jaartje uitstellen denk ik, mijn madam is einde contract, dus nieuwe job in het vooruitzicht -> onzeker ivm verlof, zou dan jammer zijn van tickets te kopen aan 229 gbp per stuk en dan niet te kunnen gaan.

Comment

Comment

Goodwood Festival Of Speed 2013

Dit jaar is het opnieuw Festival Of Speed in Goodwood.
                          Ik ben er nog nooit geweest, maar dit jaar ga ik voor de eerste keer eens gaan.

Het gaat door van 11-14juli.
                          Ik zal aanwezig zijn van vrijdag tot maandag.

Dit jaar staat oa in het teken van de 50ste verjaardag van de Porsche 911.

Ik kijk er al naar uit.

Ziehier meer info: http://www.goodwood.co.uk/festival-o...d/welcome.aspx
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik wou dit jaar ook gaan maar mijn ouders vieren dat weekend hun 25j getrouwd. Hopelijk volgend jaar wel van de partij. Heb mij ingeschreven op de nieuwsbrief zodat ik de datum dit jaar op tijd kan inplannen.

Comment

Ik ga zoals ieder jaar, de eerste 2 dagen (11 & 12)!

Comment

Er was al een topic geopend voor Goodwood 2013 ; http://www.autoforum.be/showthread.p...76#post5098176

Comment

In de titel stond 2012, vandaar de vergissing. Ik heb de titel aangepast en de topics samengevoegd.
                                  OO 00 OO

Comment

Over goed 2 weken is het zover. Ik kijk er echt naar uit, want ik ben er nog nooit geweest. Dit jaar staat in teken van 50 jaar Porsche.
                                    OO 00 OO

Comment

Gelieve veel foto's te nemen en te delen

Comment

Vorig jaar had ik er 650 BMWMB, je zal aangenaam verrast zijn!

Comment

Working...
                                        X