Goodwood Revival heel het weekend lang live op You-Tube.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenwij gaan zaterdagsWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
't Was de moeite, we hebben het ons zeker niet beklaagd.
1 dag zou zeker te weinig geweest zijn. Zijn donderdagdagmiddag gearriveerd, op ons gemak de paviljoenen bekeken. Op vrijdag dan eerst eens alle wagens de klim zien doen. Dan in de namiddag de rest van de paddock gedaan. Ook nog eens tot aan de rallystage geweest, serieuze klim (rij voor de shuttle te lang).
Ook de supercarparking was de moeite, daar zag je op een paar honderd vierkante meter meer mc larens, Lamborghini's en Ferrari's dan je anders in gans je leven op de openbare weg ziet.
Bovendien ook nog veel geluk gehad met het weer, de voorspellingen waren ronduit slecht maar uiteindelijk enkel op donderdagavond een goeie bui gehad en op zaterdag een klein buitje.
Heb ook een paar foto's genomen (allez, een paar paar, ongesorteerd een stuk of 1700 ), kwestie van mijn nieuwe kodak te testen hé.
Zal er hier wel eens een paar posten.
Comment
-
Das al 1 foto waarvan ik persoonlijk heel tevreden ben, zeker als je omstandigheden bekijkt waar in ik de foto nam. Boven het hoofd van een Chineeske tussen 2 fotografen. Waren iets te laat zondagmorgen door dat ze in het Youthhostel vergeten waren ons ontbijt klaar te zetten en we dus maar om 7h30 konden ontbijten met de rest .
Soit, de foto dus :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichtenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHeerlijk! Wil ik echt eens naartoe gaan!
Wat ik mij afvraag, krijgen jullie een programma met alle auto's? Want een groot deel van de auto's ken ik niet.
Daar staan in principe alle wagens in met een beetje uitleg .
Kende bijlange ook niet alle wagens zunne. En al die verschillende F1 wagens in Marlboro kleuren bv, komen me wel bekend voor maar welke nu precies van wie was in welk jaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk BerichtenEen programma krijg je niet, je kan er wel eentje kopen .
Daar staan in principe alle wagens in met een beetje uitleg .
Kende bijlange ook niet alle wagens zunne. En al die verschillende F1 wagens in Marlboro kleuren bv, komen me wel bekend voor maar welke nu precies van wie was in welk jaar ?
Comment
-
Idd, in de paddock zelf hangt idd type/jaartal en eventuele piloot.
Maar als je langs de heuvelklim staat is zo'n programma wel handig, alhoewel ze ook uitleg geven via de speakers.
Was 15gbp voor programma, nog een extra boekske 'addicted to winnnig' die ook wel de moeite is en een radiotje (zo'n oormodel).
Comment
-
Old Top Gear from 1998
Tiff Needell visits the Goodwood Festival Of Speed
http://www.youtube.com/watch?v=myAoiJL7Hpg&sns=em
Comment
Comment