Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 juni 2013 - Classic Haspengouw Cabrio - 9 juni 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het was een mooie, maar moeilijke en lange rit. Als je echt wil stoppen bij alle kastelen, dan kom je met zo'n korte namiddag niet toe. Wij zijn om 13.45u vertrokken en pas om 19.30u aangekomen, en toch hebben we maar 1 keer een terrasje gedaan onderweg. Op heel wat plaatsen was er omleiding en vooral op het einde hebben in een dorp (ben de naam kwijt) heel wat tijd verloren om na de wegomlegging terug kunnen aan te knopen met de roadbook. Ik heb mij meerdere keren geërgerd, en dat zou niet mogen tijdens zo'n rondrit. Ik vraag mij af hoeveel mensen effectief om 18u de finish hebben bereikt.

Ook wat pech gehad met de 135i. 1x met de rechter voorvelg een borduur geraakt met ergens terug te draaien. Ik dacht dat ik nog ruimte had, maar dat was dus niet. Effe later zwiert de dochter de bijzittersdeur open tegen een betonnen paaltje. Gevolg een diepe kras en bluts.

Vandaag ook nog enkele forummers gezien, nl. Phil en patje007. Bij Phil was het een prettig terugzien, nij Patje was het een aangename kennismaking.
    Last edited by BMWMB; 09/06/2013, 23:58.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

zoals altijd, schitterend georganiseerd. De kassei-wegen waren echter voor mijn brummeke een ramp. Aan die jaarmarkt daar over een vluchtheuvel (bijna vlucht-berg) moeten rijden (kon niet meer achteruit) en beschermplaat gescheurd...

België

Comment

Bedankt voor de fijne rondrit, het was weer de moeite !! De onvoorziene rommelmarkt was een beetje een spelbreker, maar da kan altijd gebeuren. Voor de rest niks dan lof !!! Bij onze eerste deelname waren wij ook 1.30u te laat binnen, maar gisteren waren wij in Rixensart om 17.40u . Na 4 deelnames weet je al een beetje welk tempo je moet aanhouden en dat is gelijk aan rustig rijden en van de mooie omgeving en kastelen te genieten.
        P.S : Bedankt voor de mooie kiekjes van onze cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Het was een mooie, maar moeilijke en lange rit. Als je echt wil stoppen bij alle kastelen, dan kom je met zo'n korte namiddag niet toe. Wij zijn om 13.45u vertrokken en pas om 19.30u aangekomen, en toch hebben we maar 1 keer een terrasje gedaan onderweg. Op heel wat plaatsen was er omleiding en vooral op het einde hebben in een dorp (ben de naam kwijt) heel wat tijd verloren om na de wegomlegging terug kunnen aan te knopen met de roadbook. Ik heb mij meerdere keren geërgerd, en dat zou niet mogen tijdens zo'n rondrit. Ik vraag mij af hoeveel mensen effectief om 18u de finish hebben bereikt.

Vandaag ook nog enkele forummers gezien, nl. Phil en patje007. Bij Phil was het een prettig terugzien, nij Patje was het een aangename kennismaking.
          Dat was eigenlijk ook onze indruk , om 18u waren we maar net halfweg gepasseerd en was ons groep'ke ook erg vaak verkeerd gereden , toch blijft Haspengouw 1 van m'n favo ritten , volgend jaar nieuwe poging dus ...
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

@BMWMB ; uiteraard ook aangename kennismaking , jammer vd schade ...
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GVfB Bekijk Berichten
                    zoals altijd, schitterend georganiseerd. De kassei-wegen waren echter voor mijn brummeke een ramp. Aan die jaarmarkt daar over een vluchtheuvel (bijna vlucht-berg) moeten rijden (kon niet meer achteruit) en beschermplaat gescheurd...

België
                    Mijn auto heeft ook ettelijke keren de grond geraakt ook al reed ik stapvoets . Heb in elk geval aan de garage gevraagd om hem iets hoger te leggen. Hopelijk houden ze er bij de organisatie ook rekening mee. Voor de rest was alles dik in orde. De cabrio's hebben er precies wel lang op gereden . Aan alle kastelen stoppen hebben wij wel niet gedaan.

@ BMWMB: dat is vloeken... zoiets doe je niet opzettelijk maar je zit wel met de vodde
                    Last edited by BEEMER; 12/06/2013, 20:59.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                    X