Het was een mooie, maar moeilijke en lange rit. Als je echt wil stoppen bij alle kastelen, dan kom je met zo'n korte namiddag niet toe. Wij zijn om 13.45u vertrokken en pas om 19.30u aangekomen, en toch hebben we maar 1 keer een terrasje gedaan onderweg. Op heel wat plaatsen was er omleiding en vooral op het einde hebben in een dorp (ben de naam kwijt) heel wat tijd verloren om na de wegomlegging terug kunnen aan te knopen met de roadbook. Ik heb mij meerdere keren geërgerd, en dat zou niet mogen tijdens zo'n rondrit. Ik vraag mij af hoeveel mensen effectief om 18u de finish hebben bereikt.
Ook wat pech gehad met de 135i. 1x met de rechter voorvelg een borduur geraakt met ergens terug te draaien. Ik dacht dat ik nog ruimte had, maar dat was dus niet. Effe later zwiert de dochter de bijzittersdeur open tegen een betonnen paaltje. Gevolg een diepe kras en bluts.
Vandaag ook nog enkele forummers gezien, nl. Phil en patje007. Bij Phil was het een prettig terugzien, nij Patje was het een aangename kennismaking.
Ook wat pech gehad met de 135i. 1x met de rechter voorvelg een borduur geraakt met ergens terug te draaien. Ik dacht dat ik nog ruimte had, maar dat was dus niet. Effe later zwiert de dochter de bijzittersdeur open tegen een betonnen paaltje. Gevolg een diepe kras en bluts.
Vandaag ook nog enkele forummers gezien, nl. Phil en patje007. Bij Phil was het een prettig terugzien, nij Patje was het een aangename kennismaking.
Comment