Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Busworld 2007 (Kortrijk)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is een soortement van eroticabeurs voor de psychonasaal gestoorde snuiffreak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBusworld = dikke leute.
Immers: lijnbusbanden ruiken lekker (remember?). 't Is een soortement van eroticabeurs voor de psychonasaal gestoorde snuiffreak.
Ik tent mijn sla op voor de ingang van de avond voor de opening. De eerste lijnbusbandengeur zal de mijne zijn.
Michelin XZM
Michelin XZU+
Dunlop SP
iets anders...
Comment
-
Ik vind die nieuwe Mercedesbussen precies aangenamer om in mee te rijden dan nieuwe Van Hools, kan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk vind die nieuwe Mercedesbussen precies aangenamer om in mee te rijden dan nieuwe Van Hools, kan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtendat kan, het zijn immers volwaardige streekbussen met een ondervloermotor wat de trillingen in het interieur terugbrengt. Je zou ze eerder moeten vergelijken met onze A360'ers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk vind die nieuwe Mercedesbussen precies aangenamer om in mee te rijden dan nieuwe Van Hools, kan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPfff 'k ga eens moeten letten op al die types en er dan een tevredenheidsindex-van-de-passagier bij verzinnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenLang leve Vanhool
De laatste levering AG300's in Gent zijn zalige bussen om met mee te rijden, maar voor hoelang natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtengeniet ervan zolang het nog in Kortrijk is
zal moeten verhuizen wegens plaatsgebrek
Mag wat kosten als je de bussen met kranen in die tenten moet zetten.
Comment
Comment