Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Busworld 2007 (Kortrijk)
Collapse
X
-
-
busworld
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenja. busworld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEen bus is ook een automobiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtennen bus is nen bus en volgens mij kun je die in het vakje trucks plaatsen. Ik heb iets tegen bussen behalve Airbussen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichteneen computer is toch ook geen auto, waarom is er hier een computer-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIk heb helemaal niks tegen computers ! maar wel tegen bussen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenje moet dit topic niet volgen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMaar dit is het leukste topic van het moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtennen bus is nen bus en volgens mij kun je die in het vakje trucks plaatsen. Ik heb iets tegen bussen behalve Airbussen !
Een bus is een bus, geen auto, maar ook zeker geen truck. Anders was m'n rijbewijs ook geldig om met de vrachtwagen te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhier is nog geen ambras.
Als diejen bushater mijn broodwinning zo gaat blijven afbreken, gaat da hier ni lang meer duren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEen bus is een bus, geen auto, maar ook zeker geen truck. Anders was m'n rijbewijs ook geldig om met de vrachtwagen te rijden.
Nu helaas niet meer: met mijn rijbewijs CE mag ik zelfs nog niet met een brommer rijden :S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIn de jaren "stillekes" mocht dat nog, als je toen een DE had mocht je met alles rijden
Nu helaas niet meer: met mijn rijbewijs CE mag ik zelfs nog niet met een brommer rijden :S
Er zijn idd bij ons verschillende chauffeurs die gewoon voor het zwaarste rijbewijs zijn gegaan en hebben de rest erbij gekregen. Toch m'n bedenkingen bij. Met een bus rijd je heel anders dan met een camion.
Comment
Comment