Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Busworld 2007 (Kortrijk)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Busworld ga ik helaas laten liggen. Ik denk niet dat ik kan verantwoorden waarom ik een dagje naar autocars ga kijken ;
    dan ga je toch gewoon voor de bussen

Comment

volgende week nog eens zagen achter mijn ticket

Comment

Busworld = dikke leute.

Immers: lijnbusbanden ruiken lekker (remember?). 't Is een soortement van eroticabeurs voor de psychonasaal gestoorde snuiffreak.

Ik tent mijn sla op voor de ingang van de avond voor de opening. De eerste lijnbusbandengeur zal de mijne zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          't Is een soortement van eroticabeurs voor de psychonasaal gestoorde snuiffreak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Busworld = dikke leute.

Immers: lijnbusbanden ruiken lekker (remember?). 't Is een soortement van eroticabeurs voor de psychonasaal gestoorde snuiffreak.

Ik tent mijn sla op voor de ingang van de avond voor de opening. De eerste lijnbusbandengeur zal de mijne zijn.
            wat verkies je:

Michelin XZM
            Michelin XZU+
            Dunlop SP
            iets anders...

Comment

ik zal ofwel 19 oktober ofwel 22 oktober aanwezig zijn

Comment

nu vrijdag aanwezig van 10 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds

Comment

Ik vind die nieuwe Mercedesbussen precies aangenamer om in mee te rijden dan nieuwe Van Hools, kan dat?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Ik vind die nieuwe Mercedesbussen precies aangenamer om in mee te rijden dan nieuwe Van Hools, kan dat?
                    dat kan, het zijn immers volwaardige streekbussen met een ondervloermotor wat de trillingen in het interieur terugbrengt. Je zou ze eerder moeten vergelijken met onze A360'ers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      dat kan, het zijn immers volwaardige streekbussen met een ondervloermotor wat de trillingen in het interieur terugbrengt. Je zou ze eerder moeten vergelijken met onze A360'ers
                      Pfff 'k ga eens moeten letten op al die types en er dan een tevredenheidsindex-van-de-passagier bij verzinnen
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

geniet ervan zolang het nog in Kortrijk is
                        zal moeten verhuizen wegens plaatsgebrek

Comment

Duh -> Mercedes.

Comment

Pfff 'k ga eens moeten letten op al die types en er dan een tevredenheidsindex-van-de-passagier bij verzinnen
                            idd, een Mercedes is een streekbus zoals de A330 (semi-streel), A360 en A600. Vergelijk ze dus niet met de gelede bussen of 308-309

Comment

Lang leve Vanhool

De laatste levering AG300's in Gent zijn zalige bussen om met mee te rijden, maar voor hoelang natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                                Lang leve Vanhool

De laatste levering AG300's in Gent zijn zalige bussen om met mee te rijden, maar voor hoelang natuurlijk
                                max 3 maanden zekers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  geniet ervan zolang het nog in Kortrijk is
                                  zal moeten verhuizen wegens plaatsgebrek
                                  Ze zijn daar al 3 weken tenten aan het zetten ! ze staan bijna tot op de autostrade
                                  Mag wat kosten als je de bussen met kranen in die tenten moet zetten.

Comment

ik heb me daar goed geamuseerd afgelopen vrijdag, zal mss nog wel eens wat pics posten

Comment

een vriendin van mij werkt hier als hostesse

Comment

Er zijn er enkele van mijn school die er ook werken...

Comment

Busworld is het belangrijkste event als het op bussen aankomt, ben wel eens benieuwd !

Post gerust wat afbeeldingen

Comment

Working...
                                          X