Mededeling

Collapse
No announcement yet.

08/09/2013 : Super Sunday (toeristische rondrit voor exotische, snelle- en klassieker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 08/09/2013 : Super Sunday (toeristische rondrit voor exotische, snelle- en klassieker

Beste,

Op zondag 08/09/2013 organiseren wij Super Sunday voor de eerste keer, Super Sunday wordt een dag voor exotische-, snelle- en klassieke wagens. Een dag waarbij elkaar ontmoeten niet alleen belangrijk is, maar vooral het rijden met onze sportwagen centraal staat. We hebben een prachtige toeristische rondrit samengesteld en deze wordt u aangeboden door middel van een professioneel afgewerkt roadbook (bol-pijl). (mensen zonder ervaring kunnen perfect het roadbook lezen)

Het inschrijvingsgeld is vastgesteld op 55€ pp en daarvoor krijgt u een ontbijt, 2 roadbooks (VM & NM), goodiebag, (mogelijks ook een t-shirt) lunch én drankjes op alle stops (4 : apero, lunch, namiddagstop en eindpunt). U hoeft op uw brandstof na de volledige dag geen euro voorzien.

Omdat we in de ardennen zitten, wat voor de meeste mensen toch een aardige afstand is om naar de startplek te komen hebben we geopteerd voor een formule zonder avondeten, op die manier hoeft u op zondagavond niet laat thuis te komen. Normaal kan u alweer richting huis vertrekken rond 17u30.

Voor de mensen die al op zaterdag willen arriveren in La-Roche is een mogelijkheid tot overnachten voorzien, via de organisatie kan u voordelig een kamer boeken.

Wat? ronrit & bijeenkomst van exotische, snelle- en klassieke wagens
    Waar? Ardennen (La Roche-en-Ardenne)
    Voor Wie? exotische-, snelle- & klassieke wagens
    (twijfel? mail ons: organisation@supersunday.eu)
    Kostprijs? 55€ pp

Meer info en inschrijven kan via www.supersunday.eu

over de organisatie
    Dit jaar organiseerden we voor de 5e keer "Ypres Lotus Day" en gezien deze rit enkel voor Lotus is wilden wij onze horizon verruimen. Op die manier kan u rekenen op een perfecte organisatie. We zijn een samenwerking aangegaan met FastCar.be en zijn momenteel nog allerhande contacten aan het leggen. Neem een kijkje op de website van Ypres Lotus Day om te zien hoe we te werk gaan. Elk jaar ontvangen we daar meer dan 100 Lotussen.

Met sportieve groet,
    Frederik Van Cauwenberghe
    Namens de volledige organisatie van Super Sunday

Ingeschreven met de Ford Mustang

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennekeuh Bekijk Berichten
      Ingeschreven met de Ford Mustang
      Rij je daar dagelijks mee?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Rij je daar dagelijks mee?

yes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennekeuh Bekijk Berichten
          yes
          Leuk, jammer genoeg nog niet tegen gekomen.
          den borre

Int3x0r

Comment

Momenteel al 30 inschrijvingen, onze vooropgestelde 35 inschrijvingen voor deze eerste editie komt zeker niet meer in gedrang.
            We gaan er volgens mij vlot overgaan, we beginnen liever op kleinschalig (net zoals Ypres Lotus Day) als je hoog springt kan je hard vallen.

Momenteel zijn de highlights tussen de inschrijvingen : Porsche Carrera GT, Porsche 365, Maserati GranTourismo, Artega GT, Ferrari F430 Scuderia, Lamborghini Diablo, Jaguar F-Type, Gemballa 997 Turbo, TVR Sagaris, Lotus Exige V6 ...
            Porsche is momenteel wel in de meerderheid, dus we zoeken Italiaanse paarden om de Duitse en Engelse paarden weer in evenwicht te brengen. :-)

Comment

Zoals ik al opmerkte op Facebook: rare keuze van toelating van deelnemers. Ik kreeg een njet met een Megane R26R wegens niet exclusief en niet exotisch genoeg om dan te zien dat een Focus RS of een Honda S2000 wel mee mochten doen...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                Zoals ik al opmerkte op Facebook: rare keuze van toelating van deelnemers. Ik kreeg een njet met een Megane R26R wegens niet exclusief en niet exotisch genoeg om dan te zien dat een Focus RS of een Honda S2000 wel mee mochten doen...
                Blijkbaar zijn de organisatoren echte auto kenners. of
                Last edited by Gixxer; 11/09/2013, 19:49.
                den borre

Int3x0r

Comment

Knap filmpje.
                  Het ontbrak daar niet aan mooie wagens.

ps: Ben je nog steeds niet tegen gekomen in de buurt van "sintmansbirg".
                  Last edited by Gixxer; 11/09/2013, 19:57.
                  den borre

Int3x0r

Comment

Komt wel man
                    Ik ga mij daar niet met moeien maar die rs hoorde daar wel thuis maar die honda idd ni

Comment

die honda zal zich wel de vreemde eend in de bijt gevoeld hebben.

Ik zal komende zondag op de borderrun waarschijnlijk hetzelfde gevoel hebben met mijn scirocco :s

voor geïntreseerden, heb ook nog een aantal foto's van de supersunday staan op:
                      facebook.com/care2drive
                      Last edited by ; 14/09/2013, 23:04.

Comment

Working...
                      X