Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herfstrit Mechelse automobiel (c)klub 11 November 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Herfstrit Mechelse automobiel (c)klub 11 November 2013

Mechelse Automobiel Klub (MAK) stelt voor:‘HERFSTRIT’editie 2013!
    Een toeristische rondrit van +/- 125km voor oldtimers & Classic-cars. Roadbook opgesteld in bol/pijl systeem, dus toegankelijk voor iedereen!

Afspraak : Maandag 11 November 2013
    Voetbalchalet SK Peulis
    Voetbalstraat 1
    2580 Peulis - Putte (Nabij Mechelen)

koffie + ontbijtkoek staan klaar vanaf 8.15h.

Deelnemers die dit wensen kunnen een middagmaal nuttigen, doch dit moet op voorhand vermeld en betaald worden:

- Winter BBQ (3St vlees + groentenbuffet) aan 20 Euro/PP.
    Geen andere eetmogelijkheden in de nabijheid

Wie kan deelnemen?
    Iedereen met een wagen die de gezegende leeftijd van 25 jaar bereikt heeft. Doch voertuigen van voor 1955 nemen gratis deel! Meerdere inzittenden per auto zijn toegelaten.
    Timing:
    8.15 uur : opening inschrijvingstafel
    9.30 uur : start 1e wagen klassieke rondrit
    Omstreeks 17 uur : aankomst & prijsuitreiking.
    Deelnamerecht:
    Voorinschrijving aan de rondrit kost 20 € per team (MAK leden gratis) Extra passagiers 8 € / persoon. Hiervoor krijgt U een verzorgde roadbook, een rallyplaat en een consumptie aan de start.
    Inschrijven: Stuur volgende gegevens naar inschrijven@makhcc.be of online www.makhcc.be

Inzittenden:
    Piloot Naam : …………………………………………………………………
    Adres : …………………………………………………………………
    E-mail : ………………………………………………………………
    Telefoonnummer : ………………………………………………
    Club …………………………………………

Aantal extra passagiers (excl. navigator): ………………………………

Lunch aantal: …………

Voertuig :
    Merk:…………………………
    Type:………………………………
    Nummerplaat: ………………………
    Bouwjaar :…………

Betaling:
    Betaling uit te voeren op rekeningnummer van MAKhcc vzw, IBAN: BE47 2300 2784 5080, BIC : GEBABEBB. Met vermelding van “herfstrit, de namen van het team en indien men een lunch wenst te nuttigen, het aantal”.
    De inschrijvingen en betalingen dienen voor 1 November 2013 in ons bezit te zijn. Na deze datum wordt 2 € extra aangerekend.

Extra info: Herfstrit@makhcc.be

Deze rit zou ik dit jaar graag eens rijden nog even wachten tot ik 100% zekerheid heb dat ik die dag vrij ben, dan schrijf ik mij zeker in.

Vraagjes:

- ik herinner mij dat er vorig jaar een limiet van x-aantal wagens was, dit jaar ook?
    - vorig jaar mochten modellen die 25-jaar of langer bestonden, maar van een jonger bj waren ook meedoen, geldt dit ook voor deze editie?

Bedankt

Comment

Tigra,

De limiet ligt op 120 voertuigen... Vorig jaar werd deze limiet enkele dagen voor het event bereikt. Wees er dus tijdig bij!
      Daar we vorig jaar de limiet bereikt hebben, gaat onze voorkeur dit jaar uit naar voertuigen van min. 25j. We kunnen deze mening steeds herbekijken...

Hierbij alvast een impressie van vorige editie:

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10151096501898204&type=1

This video shows a fragment of the annual 'Herfstrit' organized by 'MAKhcc'.More info on www.tctf355.net

Last edited by ; 15/09/2013, 12:48.

Comment

Ik ben vorig jaar aan de start komen kijken. Dit jaar ga ik proberen om deel te nemen. Waarom plannen jullie de rally eigenlijk zo laat op het jaar? Het risico op slecht weer wordt dan wel groter en groter.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Ik ben vorig jaar aan de start komen kijken. Dit jaar ga ik proberen om deel te nemen. Waarom plannen jullie de rally eigenlijk zo laat op het jaar? Het risico op slecht weer wordt dan wel groter en groter.
          De naam zegt het al: Herfstrit!
          Het weer bepaald inderdaad veel, maar kan ook als een pluspunt aanzien worden...
          Vorig jaar was het +/- 15° en volop zon. Om dan die oldies te spotten in de bossen is prachtig!
          De Herfst heeft ook wel z'n charme! Bekijk volgende foto en je weet wat ik bedoel!

486957_567062136643002_388539883_n.jpg

Comment

Ik vind het een mooi initiatief. Dat "lengt" het oldtimerseizoen nog een beetje, in de lente en zomer is er al aanbod genoeg ik heb deze rit vorig jaar ook al "in het oog" gehouden en wil dit jaar zeker van de partij zijn. Ik schrijf mij zowiezo in met een "slecht weer"-auto dus dat is al geen probleem volgende week heb ik uitsluitsel of ik erbij kan zijn...

Comment

Hele mooie foto!!
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De promotie draait op volle toeren:

2_2013-09-18.JPG
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 18/09/2013, 14:06.

Comment

Dus nog eens voor de goede orde: voor één voertuig + twee personen BBQ betaal ik gewoon 60 euro in één keer (of moet dat apart betaald worden?)

Hoeveel inschrijvingen al ondertussen?

Comment

Tigra,

Klopt, 20euro voor je deelname aan de rit + (2 maal 20 euro voor de BBQ).
                    Het gehele bedrag (60 euro) mag in één maal overgeschreven worden onder vermelding van je naam...

Inmiddels lopen de inschrijvingen mooi binnen... We zitten op +40 teams. Met nog een kleine 2 maanden te gaan, zeker niet slecht.
                    Naar gewoonte weten we dat de laatste dagen, wanneer de weersvoorspellingen gekend zijn, er nog veel inschrijvingen volgen.
                    Desondanks hanteren we een stop op 120 teams. Vorig jaar bereikten we deze maximum enkele dagen voor de start van de rit.

Comment

Voila, juist ingeschreven en betaald voor de rit en 2x BBQ met een Fiat 126

Krijgen ik hier nog bevestiging van of zoiets of kom ik 11 november gewoon naar de start?

Comment

Hey Kristof! Je inschrijving is goed ontvangen, waarvoor dank!!
                        We zien je dus graag op 11 November!
                        Tot dan!

Comment

Het parcours krijgt vorm. Centraal bij het uitzetten van de rit staat uiteraard het thema 'Herfst'...
                          Wederom zijn we erin geslaagd om enkele fantastische onverharde, doch goed berijdbare, wegen in de route op te nemen!
                          Het beloven dus mooie kilometers te worden!

Comment

Krijg je bevestiging of je inschrijving in orde is? Ik heb me gisteren ingeschreven

Comment

Eerst en vooral bedankt voor je interesse!
                              Indien je mij in een persoonlijk mailtje (via dit forum) je naam bezorgt, kijk ik eens na of je inschrijving goed is ontvangen!
                              Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woetie20 Bekijk Berichten
                                Krijg je bevestiging of je inschrijving in orde is? Ik heb me gisteren ingeschreven
                                Met die Audi 100?

Das altijd leuk: zoek de mede-forummer auto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Met die Audi 100?

Das altijd leuk: zoek de mede-forummer auto
                                  Idd, met mn Audi 100 :-)
                                  Hij is verre van af, maar ik kon het niet laten ;-)

Comment

Oudste wagen tot dusver ingeschreven: Ford model T van 1926!! Wie doet beter?!

Comment

Hoeveel inschrijvingen al?

Comment

Inmiddels +70 inschrijvingen mogen ontvangen...
                                        Naar gewoonte weten we dat het weer een belangrijke factor is. De laatste dagen voor het event beslissen de meeste mensen nog of ze al dan niet deelnemen. Met dit in het achterhoofd zijn de reeds 70 ingeschreven team zeker niet slecht!

Comment

Working...
                                        X