Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herfstrit Mechelse automobiel (c)klub 11 November 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Herfstrit editie 2013 = VOLZET!
    Vanaf nu zal er worden gewerkt met een wachtlijst. Wens je jezelf op de reservelijst te laten plaatsen, stuur dan je gegevens naar Herfstrit@makhcc.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RubenB Bekijk Berichten
      Herfstrit editie 2013 = VOLZET!

Ik kreeg vandaag volgende mail:

Laatste regel vond ik wel vreemd, heb er wel op geantwoord maar dat had ik toch ook reeds gedaan bij de inschrijving online?

Beste,
      Hierbij bevestigen we je inschrijving voor de Herfstrit op 11 november 2013.
      We verwachten je vanaf 8.15 uur in de voetbalchalet SK Peulis,Voetbalstraat 1 te Peulis
      voor de inschrijvingen en het ontbijt
      Gelieve ons zo vlug mogelijk de ontbrekende nummerplaat/auto gegevens door te sturen.
      Tot 11 november,
      Mvg,

Comment

Hey Tigra,

Mail is een standaardmail die naar iedereen (die althans reeds de betaling heeft overgemaakt) gestuurd werd. Op deze manier proberen we de laatste ontbrekende gegevens te bekomen.
        Nummerplaat is bij deze rit enigszinds overbodig, maar is een overblijver van één van onze andere ritten (Maneblusser Classic Tour op 15 Aug.).
        Daarbij starten we op de Grote markt van Mechelen en rijden we een autovrije zone in. Indien we dan je nummerplaat hebben, zorgen wij ervoor dat je deze camera's kan voorbijrijden zonder een te bekomen...

Zoals ik kan uit bovenstaand bericht kan concluderen, ben jij dus volledig inorde! Dank daarvoor!

Comment

Ik krijg de melding dat ik niet betaald heb . Heb afgelopen vrijdag de overschrijving gedaan...
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Gewoon negeren dan Beemer, dan is de overschrijving vermoedelijk nog onderweg...
            Alvast bedankt!

Comment

Heb nog een betaalbewijsje doorgemailed. Sindsdien niets meer gehoord. Hopelijk is alles in orde gekomen.

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Ik krijg de melding dat ik niet betaald heb . Heb afgelopen vrijdag de overschrijving gedaan...
                Zo'n overschrijving kan soms een week "onderweg" zijn... zal wel in orde komen

Comment

Beemer,
                  Bedrag ontvangen, waarvoor dank!
                  Nu in één rechte lijn naar 11 November!

Comment

Met nog enkele dagen te gaan denken we graag aan toeschouwers en/of fotografen die zich graag naast het parcours wensen op te stellen... Zij kunnen alvast een berichtje sturen naar Herfstrit@makhcc.be, waarna mogelijke locaties zullen dan worden doorgezonden.
                    Last edited by ; 05/11/2013, 19:43.

Comment

't Gaat er waarschijnlijk vettig aan toe gaan met de regen die er al gevallen is en nog gaat vallen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        't Gaat er waarschijnlijk vettig aan toe gaan met de regen die er al gevallen is en nog gaat vallen
                        We vrezen er een beetje voor!
                        Hebben voor alle zekerheid zaterdag het parcours nog aangepast om zo een onverharde weg van 1.5 km te wissen uit de rit.
                        Jammer, want is een prachtig stukje weg, maar geen meerwaarde bij regenweer...

Comment

Nog enkele deelnemende voertuigen:

Fiat 127 1978
                          Porsche 924
                          Citroen 2 CV 1979
                          BMW 525 1981
                          NSU TT

Fiat 500 1971
                          Corvette stingray CJ 1971
                          Lancia flavia 1962
                          MG B 1973
                          Opel kadett C GTE 1978
                          Mercedes 190 sl 1957
                          Sunbeam 16-9 open tourer 1928
                          Mini 850 1975
                          Porsche 911 carrera 1976
                          Alfa Romeo spider 2000 1977
                          Mercedes 230 SL 1964

Comment

Wij zijn er alvast klaar voor!

P1110591kopie.jpg
                            Last edited by ; 09/11/2013, 15:19.

Comment

En het weer lijkt al bij al nog gaan mee te vallen koud maar droog !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RubenB Bekijk Berichten
                                Beemer,
                                Bedrag ontvangen, waarvoor dank!
                                Nu in één rechte lijn naar 11 November!
                                Super!! Ik ben er klaar voor . Nu rap mijn beddeke in om uitgeslapen te zijn

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Het mag gezegd worden, het event zat zéér goed in elkaar!! Een dikke proficiat voor de organisatie. Ik heb nu al wel wat rally's gereden en vaak zijn er verbindingsstukken om terug mooiere baantjes te vinden en dat hebben jullie véél beter gedaan. We hebben dan ook nog eens geluk gehad met het weer. Ik ben zelf van de regio en ik kon me niet voorstellen dat er hier zo een mooie weggetjes waren. Well done

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

met het weer van vandaag spijt dat ik me niet ingeschreven had, maar dat kan je natuurlijk op voorhand niet voorspellen hé
                                    1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                                    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                                    2006 seat altea (daily)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                                      met het weer van vandaag spijt dat ik me niet ingeschreven had, maar dat kan je natuurlijk op voorhand niet voorspellen hé
                                      We zijn oa. in Houtvenne doorgekomen maar geloof mij, mooi weer of niet, met de Baccarra had je de rit niet willen doen hoor

Comment

Ik vond het ook een super geslaagde dag! Mooie opkomst - voor ieder wat wils - en een leuke sfeer ook, allemaal heel relax. Roadbook zat goed in mekaar, mooie baantjes gedaan, enkel hadden die stukken onverhard (en dan zeker dat stuk met die diepe putten) er niet moeten tussen zitten, maar dat wisten we op voorhand, dus gaan we verder niet over zagen Auto is ondertussen al terug gewassen en proper weggezet. Ook het middagmaal (bbq) was heel lekker. We zijn wel niet meer gebleven voor de uitslag (niet dat we daar hoge toppen zouden gescheerd hebben ) maar het was al een lange dag geweest... en ik moest nog een auto kuisen

Volgend jaar zeker terug aanwezig !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          We zijn oa. in Houtvenne doorgekomen maar geloof mij, mooi weer of niet, met de Baccarra had je de rit niet willen doen hoor
                                          in houtvenne gepasseerd? Niks van gemerkt, in Aarschot ben ik wel eentje tegen gekomen met een rallyplaat van de herfstrit, dit deed er mij aan herinneren en dat jullie toch wel schitterend weer hadden
                                          1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                                          1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                                          2006 seat altea (daily)

Comment

Working...
                                          X