Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel: 16-26 januari 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autosalon Brussel: 16-26 januari 2014

Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
    Over een goeie twee weken vindt de hoogmis voor de auto opnieuw een plekje in de Brussels Expo. Van 16 tot 26 januari loopt daar opnieuw het Autosalon en hieronder vind je alvast alle informatie.

Dat het salon van Brussel geen salon is dat het moet hebben van de primeurs, wist je waarschijnlijk al. Een lijstje met wat er als primeur te zien zal zijn, vind je later deze maand op onze site terug. Dit jaar zien we 3 wereldpremières, waarvan alvast 2 facelifts, een tiental Europese premières en een vijftigtal Belgische nieuwigheden. Ook een aantal modellen die in Detroit het licht zien zullen nadien naar Brussel gebracht worden.

600 wagens
    Laat dat je echter niet afschrikken, het Brusselse salon heeft meer dan genoeg in de aanbieding. Naast de 600 auto's en 400 moto's werd ook heel wat aandacht besteed aan randanimatie. Zo is er vanaf dit jaar het 'Terras van het Salon', waarbij een terras - inclusief palmbomen - wordt geïnstalleerd middenin Paleis 12. Daar kan je ook genieten van de exclusieve wagens van de luxemerken, die zoals elk jaar bij elkaar worden gestald in die zaal. Je kan deze keer op bezoek in die zaal zonder extra ticket, in tegenstelling tot het kleine salon.

reclame en jobs
    Maar er is meer, want in Paleis 5 vindt Jobs On Wheels plaats. Daar worden een aantal autogerelateerde opleidingen getoond en kan je ook zien welke soorten jobs er in de autowereld zijn. In de gang van de centrale ingang naar de zalen wordt een tentoonstelling georganiseerd met verschillende autoreclames uit de periode 2000-2013, het gaat om een selectie door Jean-Marie Boursicot - die je kent van 'De Nacht van de Wansmaak'. In Paleis 11 komt de autosportliefhebber aan zijn trekken, met een tentoonstelling en ook spektakel is er te vinden dankzij de "Bal des Doods".

De e-card blijft ook dit jaar ter beschikking, wie die inleest op de stands van de constructeurs krijgt de informatie achteraf handig thuisgestuurd, gedaan dus met het sleuren met tassen en brochures.

toegangstickets
    Je kan het salon bezoeken van 16 tot 26 januari, met noctures tot 22u op 17, 20 en 24 januari. Een ticket kost 13 euro voor volwassenen en 7 euro voor kinderen van 6 tot 12. Een ticket voor de avant-première op 15 januari kost je 35 euro. Wijzelf zullen verslag uitbrengen op de persdag op 14 januari.
    Volledig artikel te vinden op Autofans.be

Een overzicht van de primeurs vind je hieronder

Wereldpremières:
    Citroën DS3 Cabrio Racing
    Nissan Qashqai
    Opel Meriva (facelift)
    Renault Mégane CC (facelift)
    Toyota Verso 1.6 D-4D

Europese premières:
    BMW 2-Reeks
    BMW 4-Reeks Cabrio
    BMW M3
    BMW M4 Coupé
    Jaguar F-Type Coupé
    Lexus CT200h (facelift)
    MINI Cooper (S)
    Nissan GT-R Nismo
    Porsche Macan
    Porsche 911 Turbo S Cabriolet
    Range Rover (Sport) Hybrid
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Isuzu schenkt hiervoor 5.000 gratis tickets weg ter waarde van elk 13 euro. Het enige wat men moet doen om 1 gratis ticket te bemachtigen is het formulier op www.isuzu.be invullen. De actie is uitsluitend geldig voor eigenaars van een pick-up en loopt tot en met 12 januari 2014. Snel inschrijven is de boodschap, want op is op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Els. Bekijk Berichten
      De actie is uitsluitend geldig voor eigenaars van een pick-up
      Discriminatie!

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

discriminatie ? ba nee, iemand die gratis tickets uitdeelt mag toch zelf bepalen aan wie ?

Comment

Het zou leuk zijn als het autosalon gewoon gratis zou zijn. Niemand houdt de andere merken tegen om ook tickets te geven toch?
          5.000 tickets van 13 euro het stuk, dat is al niet slecht...

Comment

Als ik aan gratis tickets kan geraken ga ik zeker, anders ben ik nog niet zeker.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik ga de eerste vrijdag, eindelijk weer eens als bezoeker - nu nog tickets proberen te scoren
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Els. Bekijk Berichten
                Isuzu schenkt hiervoor 5.000 gratis tickets weg ter waarde van elk 13 euro. Het enige wat men moet doen om 1 gratis ticket te bemachtigen is het formulier op www.isuzu.be invullen. De actie is uitsluitend geldig voor eigenaars van een pick-up en loopt tot en met 12 januari 2014. Snel inschrijven is de boodschap, want op is op!
                Er rijden in Belgie zeker geen 5000 Isuzu pick ups rond, zo kan ik ook iets weggeven hoor.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik ga vrijdag 24 januari, en ga dan zeker bij BMW achter de schermen kijken.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Er rijden in Belgie zeker geen 5000 Isuzu pick ups rond, zo kan ik ook iets weggeven hoor.
                    Ze zeggen NIET dat het een Isuzu pick up moet zijn.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Ze zeggen NIET dat het een Isuzu pick up moet zijn.
                      Jammer hé.
                      den borre

Int3x0r

Comment

Waarom is dat jammer?

Comment

Waarom is dat jammer?
                          Omdat ik nu geen punt heb en mijn gelijk niet krijg.
                          den borre

Int3x0r

Comment

Och, ik ben er toch niks mee, want heb geen pick-up.
                            Ik heb wel al aan enkele wedstrijden meegedaan om tickets te winnen.

Voor een of andere bouw en renovatie beurs in Antwerpen krijg ik al enkele jaren gratis tickets in de bus (op naam) en daar ben ik niks mee.
                            Ik vraag me trouwens af hoe die mannen aan mijn gegevens komen.

Comment

Och, ik ben er toch niks mee, want heb geen pick-up.
                              Ik heb wel al aan enkele wedstrijden meegedaan om tickets te winnen.

Voor een of andere bouw en renovatie beurs in Antwerpen krijg ik al enkele jaren gratis tickets in de bus (op naam) en daar ben ik niks mee.
                              Ik vraag me trouwens af hoe die mannen aan mijn gegevens komen.
                              Ik krijg er van de bank en van de dealer.
                              Op het werk kan ik ze ook goedkoop krijgen.
                              den borre

Int3x0r

Comment

Voor de geinteresseerden: de DeLorean Back to the Future replica staat dit jaar op het Autosalon (paleis 2) ...
                                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Als eigenaar van een Pick up Philips heb ik mijn aanvraag ingediend bij Isuzu. Hopelijk wordt mijn verzoek gehonoreerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                    http://84.86.9.180/Collectie/Pick-up/22ga160.htm

Als eigenaar van een Pick up Philips heb ik mijn aanvraag ingediend bij Isuzu. Hopelijk wordt mijn verzoek gehonoreerd.
                                    Je hebt grote kans want deze is duidelijk aan vervanging toe .

Comment

ik heb al 2 tickets van mijn werkgever (werk op autosalon) om aan familie te geven maar die gaan niet, ik ga ze maar verpatsen aan de ingang dan denk ik :-)

Comment

Ik kan er vanavond al naartoe, Gala avond, dé luxe gelegeheid om alles rustig te bekijken met een hapje en een drankje.
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

Working...
                                        X