Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel: 16-26 januari 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik niet, vorig jaar heb ik m'n gala tickets weggegeven.

En ik heb voor dit jaar morgen pas al m'n kaarten dus zal deze avond spijtig genoeg niet lukken.

Comment

Ik ga er niet naar toe en ben er trouwens nog nooit geweest. Al die voertuigen zie ik toch al , gratis , op de openbare weg. De kaarten die ik bij Isuzu heb aangevraagd geef ik weg aan eventuele geinteresseerden.

Comment

Alle dbr2, Skoda staat er ook ze!
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

en gratis appels bij MyWay en gratis M&M's bij Mazda
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
            Alle dbr2, Skoda staat er ook ze!
            Hier in de straat staan ook Skoda's en die kan ik gratis bekijken als ik dat al zou willen. Waarom naar Brussel gaan als je al dat blik elke dag gewoon op de openbare weg kan zien?

Comment

Omdat je misschien in auto's geïnteresseerd bent? Waarom naar een autoforum komen? En daarbij al dat blik dat je daar samen kunt zien zie je zeker niet op 1 dag op de openbare weg
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Vandaag naar de professionele dag.

Gratis parkeerplaats voor Mercedes tijdens het salon:
                starpark.Mercedes-benz.be

Comment

Vanaf morgen pas gratis parkeren voor Mercedes. Die waren ze vandaag nog aan het opzetten.

Parking C op en direct rechts is het.

Comment

Moet je nog betalen voor de parking bij de gratis kaarten of is dat inbegrepen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                      Ik ga er niet naar toe en ben er trouwens nog nooit geweest. Al die voertuigen zie ik toch al , gratis , op de openbare weg. De kaarten die ik bij Isuzu heb aangevraagd geef ik weg aan eventuele geinteresseerden.
                      Yep... je zal deze ongetwijfeld ontvangen met je Golf pickup

Comment

zoiezo moet je betalen bij gratis kaart, tenzij je met een Benz rijdt, dan heb je gratis plaats volgens de website. Nog een reden om over te schakelen dbr2 ;-)
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Moet je nog betalen voor de parking bij de gratis kaarten of is dat inbegrepen?
                          Ik heb horen zeggen dat je dit jaar geld krijgt op de parking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            Ik heb horen zeggen dat je dit jaar geld krijgt op de parking.
                            Hem komen ze indien gewenst thuis ophalen niet?

Comment

En hier krijg je 48 cent per kilometer dat je meerijdt met de shuttledienst...

Comment

Waar moet je die vergoedingen aanvragen? Dan kan ik dat mededelen aan de begunstigden van mijn Isuzu kaarten.

Comment

Voor diegenen die niet op de beurs geraken en toch iets van Lexus willen gezien hebben: hier de link naar een virtuele tour van de standwagens:

Comment

Waar moet je die vergoedingen aanvragen? Dan kan ik dat mededelen aan de begunstigden van mijn Isuzu kaarten.
                                    Antwoordformulier downloaden via de site van Febiac.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      en gratis appels bij MyWay en gratis M&M's bij Mazda
                                      Ik ben nog nie geweest, maar bedoel je nie bij Hyundai gratis m&m's (i10 m&m edition) ?

Comment

Wat beelden van het salon: http://www.flickr.com/photos/9689620...7639891532744/

Comment

Comment

Working...
                                          X