Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kunt het bezwaarlijk stijlvol noemen, maar daar is Suzuki dan ook bekend of berucht voor. De meisjes hadden vooral last om al het beddengoed op zijn plaats te houden, klasse .
Ik kijk ook altijd met verbazing naar die 'binken' die op de foto willen met één of meerdere van die hostessen. Ik ga dan ook, net als Namaz, voor de auto's naar het Salon.
Weet je trouwens dat je als standhouder op de hoogte wordt gehouden van 'incidenten' en dat foto's of beschrijvingen van de perverts verspreid worden ?
Zotjes wat die dames moeten aanhoren van zever, en het zielige gefrunnik dat ze moeten verdragen...
Zotjes wat die dames moeten aanhoren van zever, en het zielige gefrunnik dat ze moeten verdragen...
Dat is jammer genoeg al jaar en dag zo.
Begin jaren '90 werkte ik als jobstudent op het Autosalon (3 jaar lang barman bij een japans merk). De hostessen (veelal studentes) daar moesten dagelijks flauwe en schunnige opmerkingen (en soms handtastelijkheden) ondergaan van verkopers en bezoekers. Niet zo slim, want er zijn verkopers die daar 10 dagen koffie gedronken hebben waar de hostessen in kwestie telkens een extra ingrediënt aan toevoegden.
Niet zo slim, want er zijn verkopers die daar 10 dagen koffie gedronken hebben waar de hostessen in kwestie telkens een extra ingrediënt aan toevoegden.
Vertel eens wat ze erbij deden? Is wel grappig... Eigen schuld, dikke bult
Ik was van zin om morgen nog te gaan, maar hoor van verschillende mensen dat het niet echt de moeite is
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Als ik dat zo lees kan ik mijn tijd misschien beter aan iets ander besteden.
Hoe zit het met dat testcircuit voor milieuvriendelijke auto's?
Is dat de moeite? Welke modellen kunnen er daar getest worden?
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Als ik dat zo lees kan ik mijn tijd misschien beter aan iets ander besteden.
Hoe zit het met dat testcircuit voor milieuvriendelijke auto's?
Is dat de moeite? Welke modellen kunnen er daar getest worden?
helemaal niet
da maar paar honderd meter, je kan ampmer uit 1ste versnelling en rijd max 40 ofzo als je je best doet. echt NIET de moeite. !! zeker daarvoor niet gaan
voor zover ik weet is er twizy, ampera , CNG combo, miss not golf electriek wat plug ins etc maar op dat tourke kan je niks ervaren
Niks vergeleken met de testritjes bij de Clean Week in Zolder dus.
Vrijdag geweest, 2u later zat ik weer in de auto richting huis. Bitter weinig gezien die de moeite was, bij Mclaren niet eens de P1. Op Goodwood zie ik meer qua nieuwe wagens dan t'salon in Brussel..
Enige die opviel was de velgenkeuze van de gemiddelde BMW, wat voor een sjonnie-exemplaren zaten daar tussen . Dat, en de Golf R met evenveel uitlaten als cilinders
Comment