Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7de Antwerp Classic - 15 maart 2014

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lijstje van inschrijvingen eens bijgewerkt.

Op meer dan een maand voor de start ziet dat er niet slecht uit.

VAS Classic : 62
    Rondrit: 30

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Atenza, de betaling krijgen we kort voor de rit in de bus zeker?
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
        Atenza, de betaling krijgen we kort voor de rit in de bus zeker?
        Normaal krijg je daar wel een mailtje van.
        In het andere geval kan je steeds de dag zelf nog betalen.

Comment

Update deelnemerslijstenen wie heeft zich ook ingeschreven voor de rondrit....

De Andre de man uit dit filmpje

Met, hoe kan het ook anders een Opel Manta.

Comment

Kan je ergens die aflevering opnieuw bekijken?
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              Update deelnemerslijstenen wie heeft zich ook ingeschreven voor de rondrit....
              Het is wel deelnemers leisteen ipv lijsteen ;-)

Sent with a Galaxy Note 3
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                Het is wel deelnemers leisteen ipv lijsteen ;-)

Lastig manneke!
                Atenza, wordt de startlijst nog omgesmeten zodat de C&B-ers achter elkaar kunnen vertrekken of starten we in de volgorde als dat op de site staat.
                In het laatste geval ga ik op jacht op Liquid Lion.
                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                1990 Mercedes W124 230CE

Comment

Lastig manneke!
                  Atenza, wordt de startlijst nog omgesmeten zodat de C&B-ers achter elkaar kunnen vertrekken of starten we in de volgorde als dat op de site staat.
                  In het laatste geval ga ik op jacht op Liquid Lion.
                  Maar helaas ben ik maar co dus ik weet niet of je me nu zal kunnen bijhouden of niet, moest ik zelf rijden had ik het antwoord wel geweten ;-)

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                    Maar helaas ben ik maar co dus ik weet niet of je me nu zal kunnen bijhouden of niet, moest ik zelf rijden had ik het antwoord wel geweten ;-)

Ik ben er gerust van dat ik jullie niet voor de finish terugzie.

1990 Volvo 344
                    1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                    1990 Mercedes W124 230CE

Comment

Ik ben er gerust van dat ik jullie niet voor de finish terugzie.
                      Op jacht? Van mijn 115 paardjes zijn er door de jaren ook al enkele gaan lopen hoor. En LiquidLi0n heeft zijn doop als co, dus ik hou mijn hart alvast ;-)

Comment

ook ingeschreven! (maar sta blijkbaar nog niet op de deelnemerslijst)
                        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Ik wil ook meedoen maar heb nog geen co piloot. Het vrouwke kan wellicht niet door haar werk :-(
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Ik wil ook meedoen maar heb nog geen co piloot. Het vrouwke kan wellicht niet door haar werk :-(
                            Je kan ons volgen. Ik ga niet racen, behalve op Glosso circuit :-)

Comment

Thanks! Ik ga eerst nog een co piloot zoeken, als het niet lukt volg ik jullie wel. Racen op circuit doe ik wel niet met mijn auto. Vorig jaar ben ik er tegen 20km/u over gereden :-)

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Is de rondrit nu niet beduidend duurder geworden dan voorgaande jaren?

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  Is de rondrit nu niet beduidend duurder geworden dan voorgaande jaren?
                                  ja tien euro duurder.

Comment

Heeft er iemand al es meegedaan met de vas classic? Ik lees dat vooral het kaartlezen een stuk moeilijker is, maar zijn er ook andere verschillen? Gaat dit om een gemiddelde snelheid te halen? Moet je onderweg vragen oplossen? Ben wel geinteresseerd, want ik zie dat je ook in een toer klasse kan deelnemen met recente autos
                                    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                      Heeft er iemand al es meegedaan met de vas classic? Ik lees dat vooral het kaartlezen een stuk moeilijker is, maar zijn er ook andere verschillen? Gaat dit om een gemiddelde snelheid te halen? Moet je onderweg vragen oplossen? Ben wel geinteresseerd, want ik zie dat je ook in een toer klasse kan deelnemen met recente autos
                                      Onderweg vragen oplossen dat zit er niet bij.
                                      VAS Classic is een oriëntatiewedstrijd, bestaande uit bol-pijl en verschillende kaartsystemen.
                                      Dat kan gaan van een eenvoudige ingetekende lijn tot een blokkade, pijlen, puntenrit, enz....
                                      Dan heb je nog de Rt gedeelte, waarbij je tussen 2 punten, bv. Km 5 en 15 ergens tegen een gemiddelde van bv 34km/u moet passeren.
                                      Onderweg staan er controleletters die je moet noteren en zogenaamde strafpunten opleveren indien je deze mist of in de verkeerde volgorde hebt.
                                      Wie op het einde het minste strafpunten heeft is de winnaar.

Iedereen heeft hetzelfde parkoers, maar je hebt eveneens 3 klassen, volgens ouderdom van je wagen.
                                      Vandaar dat je ook met en nieuwe, moderne wagen kan deelnemen.

Meer info en uitleg van de verschillende systemen kan je oo de website van de VAS terugvinden. www.vas.be

Comment

K zal nog veel moeten leren...maar toch ingeschreven in de vas classic, ne keer voor de uitdaging gaan
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                          K zal nog veel moeten leren...maar toch ingeschreven in de vas classic, ne keer voor de uitdaging gaan
                                          Lap weer wat concurrentie bij in onze klasse.

Comment

Working...
                                          X