Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
volgende keer beter ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
volgende keer beter ...
1 post met de melding dat jullie iets hebben georganiseerd...
heeft er iemand een filmpje van de rode licht spurtjes?
Ik heb geen kunnen maken. Was effe te zwaar onder de indruk. Mar ik typ het effe uit.
We stonden met de m6 op het 2e vak aan de lichten naast een snelheidsmoto. Voor we het beseften was het groen en hadden we door dat er een moto naast ons zat. We hebben zot zitten planken en de moto lekker afgekuist. Samen met de 360 Mondena achter ons. Door de 240 gedaan Hmmm
Ook eens geraced met de cayman aan de lichten maar die had moeite met het schakelen denk ik...
Comment