Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenfuck, dees was zo zalig (he olivier )
met gierende banden vertrokken
Comment
-
@Zwoemba: echt mooi vanje! Nog eens bedankt dat ik eens met de 997 Turbo me mocht eh... Prachtmachien!
En nog eens dank aan allen. Was een super toffe kennismaking...
Dank aan bt. voor den drift. En es naast zn mokke te mogen zitten in de piepende achetbank.
Dank aan stevy om ons na de drift met bt. terug naar huis te voeren...
Thx voor de talloze pics atenza!
Comment
-
Amai zeg! Aan alle fototrekkers en -posters: merci, MOOI!!!
Aan de weinige geinteresseerden in de S60R: mooie kar; en zelfs Timo vond het leuk (volgens mij heeft hij iets anders met Jeroen gedaan in die kar)
Mooi stel wagens bijeen, vast wel heel wat hoofden zien draaien zeker?
(en dat zo dicht bij mijn deur, en ik wou nog mijn twee V70's aan elkaar binden, dan had ik ook een 10-cilinder, maar ik was me aan 't laten soigneren op dat moment )
Chapeau voor Zwoemba, RESPECT!!!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Die S60R was jammer genoeg tamelik snel verdwenen, anders had ik er ook wel wat foto's van genomen
Normaal gezien staan eindelijk al m'n foto's online
Hoog tijd voor een selectie dus
Comment
-
Kga kik ne keer wa zeggen over die meeting:
Newadrie heeft een heel schoon lief!
Verder was het bijzonder geestig!!!! Special thanks to:
-Rami: voor de onvergetelijke rit in de Lambo!!!!!!
-papa Olivieroooooooooo: die me heel de namiddag heeft meegenomen in de M6 en die niet bang is van eens stevig te planken!!!! Love that man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDie prachtige velgen onder de '6 van Alex, nog maals bedankt voor de rit! Lekker smooff1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenZe heeft weer van die sexy vrouwen-schoenen aan1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment