Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• power is power hé

Comment

• harder dan 250?? eej, dan mocht ik ook wel komen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
        Metaal connoteer ik met koud en dat kan nochtans ook verrassende taferelen opleveren
        Rugpijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          harder dan 250?? eej, dan mocht ik ook wel komen hé

ik niet dan
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Iere, ne emme zesse!

Filmpje
            "Uk wel ne skoenen otto"
            Damn ... geen ondertiteling.

Zou de 997 Turbo er toch niet voor ruilen voor de M6.

Comment

• Van wie is die Subaru ?

Wss wel een serieuze rally-tegenstander voor de EVO van Vanni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Van wie is die Subaru ?
                te lui om 22 bladzijden te lezen of wa !!!

is van suby555
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Wss wel een serieuze rally-tegenstander voor de EVO van Vanni

En toch heb ik niet moeten lossen
                  Last edited by Vanni; 31/12/2006, 18:53.
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                    "Uk wel ne skoenen otto"
                    Damn ... geen ondertiteling.

Zou de 997 Turbo er toch niet voor ruilen voor de M6.
                    Zou ma heel dom zijn wi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
                      volgende keer beter ...
                      Ahja ja ...

Ik vind het gewoon serieus jammer wat ik daar op de foto zie staan ...

Ik werd als een van de eersten gevraagd, maar probleem: ik moest vervoer regelen, want Jeroen had liever dat ik niet met de alfa ten tonele kwam ( waar ik echt serieus kan inkomen, het doet namelijk afbreuk aan de gehele meeting ). Ik moest dus iemand zoeken om mee mee te gaan.

Nu toen ik niet mocht op mijn werk ( mits wat doordrammen kan ikaltijd wel iets verkrijgen ) had ik zo iets van mja soit, want ik moest toch nog vervoer zoeken.

Tis een knappe meeting, chapeau voor zwoembi dat ie t kan, maar waar ik niet tegenkan dat is dat er zo een 13 in een dozijn auto op die foto's staat ( dus duidelijk in t zicht ) terwijl dat een van de redenen was waarom ik paste ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Ahja ja ...

Ik vind het gewoon serieus jammer wat ik daar op de foto zie staan ...

Ik werd als een van de eersten gevraagd, maar probleem: ik moest vervoer regelen, want Jeroen had liever dat ik niet met de alfa ten tonele kwam ( waar ik echt serieus kan inkomen, het doet namelijk afbreuk aan de gehele meeting ). Ik moest dus iemand zoeken om mee mee te gaan.

Nu toen ik niet mocht op mijn werk ( mits wat doordrammen kan ikaltijd wel iets verkrijgen ) had ik zo iets van mja soit, want ik moest toch nog vervoer zoeken.

Tis een knappe meeting, chapeau voor zwoembi dat ie t kan, maar waar ik niet tegenkan dat is dat er zo een 13 in een dozijn auto op die foto's staat ( dus duidelijk in t zicht ) terwijl dat een van de redenen was waarom ik paste ...
                        Euhm... er was maar één ordinaire auto die meereed en dat was die van Porker, dus ik zie nie echt een probleem? Ik moest toch ergens mijn auto parkeren é. En aangezien ik daar als eerste was, stond ik vlak tussen de andere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Euhm... er was maar één ordinaire auto die meereed en dat was die van Porker, dus ik zie nie echt een probleem? Ik moest toch ergens mijn auto parkeren é. En aangezien ik daar als eerste was, stond ik vlak tussen de andere...
                          Ik werd vriendelijk en begrijpelijk verzocht mijn auto daar niet tussen te zetten, laat staat ermee af te komen ,om het supercar gehalte niet naar beneden te halen ... tis al dak weet

En plots kan en mag alles

Tmoge duidelijk zijn dat het me vooral niet gaat om t feit dat het slechts een select clubje was, want zoals je misschien gezien hebt stond ik van bij het begin op Zwoembi zijn site als genodigde...
                          Last edited by ; 31/12/2006, 19:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Euhm... er was maar oéén ordinaire aut die meereed en dat was die van Porker, dus ik zie nie echt een probleem? Ik moest toch ergens mijn auto parkeren é. En aangezien ik daar als eerste was, stond ik vlak tussen de andere...
                            Ik voel dat het tijd is om Dégieoke nog is boven te halen!

"gij solliciteerd zeker vo ne kopper??"

Comment

• Schitterend idee om wat exclusieve wagens bij elkaar te brengen!Als je nog eens zoiets organiseert laat het mij zeker weten want ik kan wel voor een paar exclusieve bolides(F430,AM DB9,...) zorgen!

Zwoemba proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                We reden achter elkaar volgas en ie kwam niet dichter, maar loste ook geen ene meter.
                                De M3-man vertelde het anders
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                  Er moet iemand aan het liegen zijn

Comment

Misschien over het algemeen traject bekeken? Over het algemeen is de M3 uiteraard veel alerter en veel vinniger, manuele bak hé... Zonder twijfel. Ik weet dat op 1 specifiek stuk, 't gaat over een oprit van een nationale weg denk ik, de M3 een betere uitacceleratie had omdat de 500 niet terug wilde schakelen. Oude boite hé . De Mercedes hernam toen van lage toerentallen naar pakweg 120 in 1 versnelling en ie is niet de vinnigste natuurlijk. Maar toen ik éénmaal op snelheid was, kwam ie geen meter dichter, verloor ook geen meter. Ie zat heel dicht achter mij - ie ging me ook niet voorbij want zo te horen was het volgas en had ie die ruimte niet - maar verloor ook geen meter. Hij zat behoorlijk dicht, dus daarom is dat van die meter wel behoorlijk juist. .

Dat is dus ook de reden waarom ik veronderstel dat ie volgas reed, 't kan natuurlijk zijn dat dat niet zo was. Ben benieuwd. . Maar éénmaal op snelheid...

Comment

BMW rijders hé
                                      sommigen leren het nooit. Ik ben bang van de 500E mag dat duidelijk zijn

Comment

• Mooie meeting, met knappe wagens. (Allemaal! )

Ik hoop ook eens zo een meeting mee te maken. Spijtig dat ik niet kon komen met een degelijke wagen, anders was ik er zeker bij. Bedankt nog voor de uitnodiging

Comment

• Eerst en vooral, knappe meeting. Een hoop geile bakken die daar staan.

Dan, wat verstaan jullie onder een powercar? Want volgens mij is een TT ni trager dan een MX5? No offense naar Atenza trouwens. Goe, tis mss ne janettenbak, maar de cijfers zijn er imo.

Comment

Working...
                                          X