power is power hé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMetaal connoteer ik met koud en dat kan nochtans ook verrassende taferelen opleveren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenharder dan 250?? eej, dan mocht ik ook wel komen hé
ik niet dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Damn ... geen ondertiteling.
Zou de 997 Turbo er toch niet voor ruilen voor de M6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenVan wie is die Subaru ?
is van suby5551963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWss wel een serieuze rally-tegenstander voor de EVO van Vanni
En toch heb ik niet moeten lossenLast edited by Vanni; 31/12/2006, 18:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten"Uk wel ne skoenen otto"
Damn ... geen ondertiteling.
Zou de 997 Turbo er toch niet voor ruilen voor de M6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenachteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
volgende keer beter ...
Ik vind het gewoon serieus jammer wat ik daar op de foto zie staan ...
Ik werd als een van de eersten gevraagd, maar probleem: ik moest vervoer regelen, want Jeroen had liever dat ik niet met de alfa ten tonele kwam ( waar ik echt serieus kan inkomen, het doet namelijk afbreuk aan de gehele meeting ). Ik moest dus iemand zoeken om mee mee te gaan.
Nu toen ik niet mocht op mijn werk ( mits wat doordrammen kan ikaltijd wel iets verkrijgen ) had ik zo iets van mja soit, want ik moest toch nog vervoer zoeken.
Tis een knappe meeting, chapeau voor zwoembi dat ie t kan, maar waar ik niet tegenkan dat is dat er zo een 13 in een dozijn auto op die foto's staat ( dus duidelijk in t zicht ) terwijl dat een van de redenen was waarom ik paste ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAhja ja ...
Ik vind het gewoon serieus jammer wat ik daar op de foto zie staan ...
Ik werd als een van de eersten gevraagd, maar probleem: ik moest vervoer regelen, want Jeroen had liever dat ik niet met de alfa ten tonele kwam ( waar ik echt serieus kan inkomen, het doet namelijk afbreuk aan de gehele meeting ). Ik moest dus iemand zoeken om mee mee te gaan.
Nu toen ik niet mocht op mijn werk ( mits wat doordrammen kan ikaltijd wel iets verkrijgen ) had ik zo iets van mja soit, want ik moest toch nog vervoer zoeken.
Tis een knappe meeting, chapeau voor zwoembi dat ie t kan, maar waar ik niet tegenkan dat is dat er zo een 13 in een dozijn auto op die foto's staat ( dus duidelijk in t zicht ) terwijl dat een van de redenen was waarom ik paste ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEuhm... er was maar één ordinaire auto die meereed en dat was die van Porker, dus ik zie nie echt een probleem? Ik moest toch ergens mijn auto parkeren é. En aangezien ik daar als eerste was, stond ik vlak tussen de andere...
En plots kan en mag alles
Tmoge duidelijk zijn dat het me vooral niet gaat om t feit dat het slechts een select clubje was, want zoals je misschien gezien hebt stond ik van bij het begin op Zwoembi zijn site als genodigde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEuhm... er was maar oéén ordinaire aut die meereed en dat was die van Porker, dus ik zie nie echt een probleem? Ik moest toch ergens mijn auto parkeren é. En aangezien ik daar als eerste was, stond ik vlak tussen de andere...
"gij solliciteerd zeker vo ne kopper??"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWe reden achter elkaar volgas en ie kwam niet dichter, maar loste ook geen ene meter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDe M3-man vertelde het anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDe M3-man vertelde het anders
Dat is dus ook de reden waarom ik veronderstel dat ie volgas reed, 't kan natuurlijk zijn dat dat niet zo was. Ben benieuwd. . Maar éénmaal op snelheid...
Comment
-
BMW rijders hé
sommigen leren het nooit. Ik ben bang van de 500E mag dat duidelijk zijn
Comment
Comment