Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Powercar meeting 30/12/2006

Tijd voor een verslagje

Gezien het Ferrari seizoen stil ligt, en ik daar wat ambetant van kom, besloot ik om dan maar zelf een meeting te organiseren. Het was de eerste keer en dat was er ook aan te merken. Vrij veel verloren gereden langs de route, uiteindelijk is de route dan totaal aangepast geweest. Maar uit de fouten leert men, dus de volgende meeting (en die komt er ZEKER) komt dat allemaal tip top in orde.

Voor de leden van dit forum die ook gekomen zijn: ik kan alleen maar merci zeggen... Merci voor de talrijke opkomst.

Ikzelf heb niet veel foto/video materiaal omdat ik andere dingen aan m'n hoofd had, maar er zullen er in de loop van de tijd wel genoeg in dit topic komen. Geduld is een schone deugd

Alvast enkele voorproevers...

Comment

Nu is het aan de anderen

Comment

En waar was dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
          En waar was dat?
          Zo'n beetje overal in West-Vlaanderen... Vooral regio Brugge

Comment

Sorry he maar alleen de powercars?

Tof dat de rest ook mocht komen

Comment

Ik heb ook een powercar

Comment

Ah,Olivierooo was er ook?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Er reed niemand mee die geen zogenaamde powercar was...

Fotos komen er zo rap mogelijk aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Sorry he maar alleen de powercars?

Tof dat de rest ook mocht komen
                    Bon, ik ben een hoop zo'n reacties verwachtende, dus ik zal maar meteen voor iedereen antwoorden.

Ik wist amper zelf waar ik ging uitkomen, en ja, er zitten er bij die normaal geen 'powercar' hebben, maar wel met iemand anders mee konden gaan. En ja, de west-vlamingen kregen een voorkeur. Je kunt me dat kwalijk nemen, als je dat nodig zou achten, dan doe je dat ook maar.

Ten tweede wil ik nog zeggen dat er een tweede meeting komt, al weet ik wel nog niet wanneer. Dit was voor mij persoonlijk een try-out, die goed is meegevallen. Voor mijn part mag iedereen van de hele wereld de volgende keer meegaan, indien ze zelf voor (krachtig) vervoer zorgen.

Opmerkingen en frustraties zijn per pm welkom

n/o

Comment

damn, had ik dat geweten!

mjah, m'n kar was toch niet gekuist...

Comment

Bij deze ben ik dan ook verkocht aan Porsche

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Is dat op de N49

Comment

Bij deze ben ik dan ook verkocht aan Porsche

Verander dan maar snel die avatar

Comment

Bon, ik ben een hoop zo'n reacties verwachtende, dus ik zal maar meteen voor iedereen antwoorden.

Ik wist amper zelf waar ik ging uitkomen, en ja, er zitten er bij die normaal geen 'powercar' hebben, maar wel met iemand anders mee konden gaan. En ja, de west-vlamingen kregen een voorkeur. Je kunt me dat kwalijk nemen, als je dat nodig zou achten, dan doe je dat ook maar.

Ten tweede wil ik nog zeggen dat er een tweede meeting komt, al weet ik wel nog niet wanneer. Dit was voor mij persoonlijk een try-out, die goed is meegevallen. Voor mijn part mag iedereen van de hele wereld de volgende keer meegaan, indien ze zelf voor (krachtig) vervoer zorgen.

Opmerkingen en frustraties zijn per pm welkom

n/o
                              Dat is ook het problem niet in mijn ogen, dat je zulk een meeting wil organiseren en dat je 'eisen' steld aan het volk dat komt is begrijpelijk, ik weet ook dat je anders een hoop volk gaat krijgen die enkel en alleen op de auto's komt geilen.

Maar .... ik snap niet waarom de organisatie achter de rug van iedereen moest gebeuren? Stel dat ik van m'n nonkel een DB9 had kunnen krijgen om mee te rijden mocht ik niet meedoen omdat ik er hier niet mee stoef alle dagen?

Enfin, das m'n gedacht erover, zand erover, laat die foto's nu maar komen

Comment

Wat vind ik het erg dat ik er niet bij kon zijn. Ik hoop echt dat ik er volgende keer kan bij zijn...
                                Aangezien er ook niet AW-leden mogen meekomen kan ik nog wel wat vrienden warm krijgen om mee te komen met hun powercar...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  Ah,Olivierooo was er ook?

Ja, foto's volgen nog.
                                  Uploaden....

Comment

't was leuk.

Zwoemba, puike organisatie. Verdient een pluim.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      't was leuk.

Zwoemba, puike organisatie. Verdient een pluim.
                                      Al is er nog veel werk te doen

Comment

Als je hulp nodig hebt vanuit de andere kant van het land,...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X