Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBij deze ben ik dan ook verkocht aan Porsche
Ik ben helemaal fier op mijn zoon dat hij dit voor mekaar heeft gekregen . Wij waren als ouders uiteraard ook uitgenodigd met onze powercar .
Maar helaas hebben de eindejaarsperiode en het non-Spiderweer er anders over beslist .
En wat die kritiek betreft : Ik laat ook geen Porsches of andere adepten toe op mijn Alfameetings hoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDat was toch al zo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenEn wat die kritiek betreft : Ik laat ook geen Porsches of andere adepten toe op mijn Alfameetings hoor .
Mooie meeting Zwoemba! Hopelijk kan ik ooit eens deelnemen met een eigen powercar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBeetje. Nu helemaal... M'n maag plakt precies nog wat aan elkaar...
Er kunnen niet genoeg mensen dergelijke initiatieven nemen trouwens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAl is er nog veel werk te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZou een enkele Lancia hoogstuitzonderlijk ook toegelaten worden?
Mooie meeting Zwoemba! Hopelijk kan ik ooit eens deelnemen met een eigen powercar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZeer veel mensen keken imposant op naar de kolonne.
Ik ben al blij dat we niet gekomen zijn, want we hadden daar schoon gestaan tussen al dat geweld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichtenwant we hadden daar schoon gestaan tussen al dat geweld
Comment
-
voorsmaakje van mijn kant
Mijn 'bruintje' heeft dat zeer goed gedaan ... Hij heeft er een sportieve namiddag op nagehouden en 't is hem zeer goed bevallen
Het verbruik is er dan ook naar: 24 l/100 km1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenvoorsmaakje van mijn kant
Mijn 'bruintje' heeft dat zeer goed gedaan ... Hij heeft er een sportieve namiddag op nagehouden en 't is hem zeer goed bevallen
Het verbruik is er dan ook naar: 24 l/100 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Comment
-
Merci
- zwoemba; om alles te organiseren ... Spijtig dat het in het begin wat is foutgelopen met onze 'kudde van vier' maar gelukkig kwam alles in orde
- aan iedereen die gekomen is en in het bijzonder mensen die van bijzonder ver kwamen (Dennis, Rami, Porker, thx !)
- aan Dennis voor de geweldige rit (ruilen tegen een '6 ? )
Thx1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo dom da we praktisch nooit in mekaars buurt reden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenvoorsmaakje van mijn kant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenWelja .. voor de eerste stop zaten wij achterop (zaten vast aan de stoplichten en iedereen was ons helaas vergeten ) en na de stop bleef jij dan slenteren achteraan de kolonne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenWelja .. voor de eerste stop zaten wij achterop (zaten vast aan de stoplichten en iedereen was ons helaas vergeten ) en na de stop bleef jij dan slenteren achteraan de kolonne
Heel goed bevallen...
Comment
Comment