![](http://i113.photobucket.com/albums/n218/atenza5/powercar/meeting3012034.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat is ook het problem niet in mijn ogen, dat je zulk een meeting wil organiseren en dat je 'eisen' steld aan het volk dat komt is begrijpelijk, ik weet ook dat je anders een hoop volk gaat krijgen die enkel en alleen op de auto's komt geilen.
Maar .... ik snap niet waarom de organisatie achter de rug van iedereen moest gebeuren? Stel dat ik van m'n nonkel een DB9 had kunnen krijgen om mee te rijden mocht ik niet meedoen omdat ik er hier niet mee stoef alle dagen?
Enfin, das m'n gedacht erover, zand erover, laat die foto's nu maar komen
Same here,dan is er eens iets te zien in de streek.Waarom zou je geen andere forumers als toeschouwer dulden,we zijn eigenlijk allemaal wel autogek?Ook al hebben we niet de mogelijkheden om zelf zo´n wagen te kopen,betekend nog niet dat we niet kunnen genieten van iemand anders voertuig.
Jammer..,volgende keer misschien,no hard feelings!
Comment
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenSame here,dan is er eens iets te zien in de streek.Waarom zou je geen andere forumers als toeschouwer dulden,we zijn eigenlijk allemaal wel autogek?Ook al hebben we niet de mogelijkheden om zelf zo´n wagen te kopen,betekend nog niet dat we niet kunnen genieten van iemand anders voertuig.
Jammer..,volgende keer misschien,no hard feelings!
Dit is geen kritiek op Zwoemba , want hij is voor die datum ook al geëngageerd .
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment